کوتاه کردن مو بعد از کاشت مو

نحوه کوتاه کردن موها بعد از کاشت مو

پزشک : دکتر محسن سبزواری متخصص پوست و مو دسته بندی : توصیه‌های کاشت مو

با رعایت نکات مراقبت از مو و انتخاب کلینیک معتبر شاهد رشد هرچه بهتر موهای خود پس از کاشت مو خواهید بود. ممکن است از اتمام فرایند کاشت مو و دوره نقاهت این سوال برای شما پیش بیاید که بعد از کاشت موی موفق و رویش کامل موها، نحوه کوتاه کردن موها به چه صورت است؟ آیا می‌توان از لوازم حرارتی برای مو استفاده‌ کرد؟ به هر حال بعد از نتایج خوشحال‌کننده کاشت مو باید به سراغ مدل دادن موها بروید. برای کسب اطلاعات از نحوه کوتاه کردن و مدل دادن به موها بعد از پیوند مو با ما همراه باشید.

مناسب‌ترین زمان کوتاه کردن موها

سرعت رشد فولیکول‌های مو از موهای طبیعی کمتر است و این تفاوت سرعت باعث تغییر اندازه موهای کاشته‌شده و موهای طبیعی سر می‌شود. حدود 6 ما بعد از کاشت مو، ضخامت و سرعت رشد موهای کاشته‌شده افزایش می‌یابد. در این زمان با ثابت شدن فولیکول‌ها می‌توانید برای کوتاه کردن موها طبق دستور پزشک اقدام کنید. 2 تا 4 هفته بعد از کاشت مو، با مشورت پزشک می‌توانید در ناحیه برداشت، موها را کوتاه کنید. اما این کار باید فقط با قیچی انجام شود. در نظر داشته‌ باشید که باید حتماً زخم‌ها بهبود و دلمه‌ها ریزش کرده باشند. در غیراین‌صورت کوتاهی مو موجب زخم و خونریزی در ناحیه پیوندی خواهد شد. زمان کوتاه کردن مو با وسایل مختلف متفاوت است که در ادامه به هر کدام به صورت جداگانه می‌پردازیم.

کوتاه کردن موها با قیچی بعد از کاشت مو

تا سه ماه اول کوتاهی موهای محل کاشت با قیچی باید انجام شود و حدوداً 3 ماه بعد از کاشت، فولیکول‌های جدید مو شروع به رشد می‌کنند و بعد از سپری شدن زمان شوک جراحی، فولیکول‌های جدید ثابت می‌شوند. در این زمان می‌توانید کم‌کم موهای کاشت‌شده جدید را کوتاه کنید، اما کوتاهی باید حتماً با قیچی باشد. دوره بهبودی در افراد مختلف متفاوت است، حتماً قبل از کوتاهی با پزشک مشورت کنید.

کوتاهی موها با تیغ و و سایل برقی

همان‌طور که گفتیم تا 6 ماه اول بعد از کاشت مو، کوتاهی باید حتماً با قیچی صورت بگیرد و قیچی را نزدیک به پوست سر نبرید. این کار خطر آسیب زدن به موهای کاشته شده و پوست سر را زیاد می‌کند. بعد از 6 ماه اول کاشت مو که موها حالت طبیعی گرفته‌اند، ثابت و ضخیم شده‌اند، اگر بخواهید موها را بتراشید یا با وسایل برقی کوتاهی را انجام دهید، با مجوز پزشک و طبق شرایط خودتان این کار امکان‌پذیر است.

کوتاه کردن موها

اولین ماه پس از FUT یا FIT

اولین ماه پس از کاشت مو نیاز است توجه بیشتری به پوست سر و موهایتان داشته باشید به این معنی که نسبت به شرایط عادی مراقبت بیشتری اعمال کنید. مخصوصا در هفتۀ اول، شما باید از شامپوهای مخصوص کاشت مو در نواحی درمان شده استفاده کنید تا زمانی که غدد چربی بهبود یابند و موها شروع به رشد کنند. شما باید سعی کنید وقتی موهایتان را می شویید و همین‌طور وقتی خشک می کنید، این کار را به آرامی انجام دهید، اطمینان حاصل کنید که موقع شست و شو و خشک کردن با حوله خیلی خشن عمل نکنید. با اینکه که موهای شما به طور طبیعی رشد می کنند، اما اگر موهایتان را حتی خیلی کم کوتاه کنید، این کار باعث شود نواحی اهدا کننده دیده شوند.

اما خبر خوب این است که پس از حدود دو تا چهار شما می توانید با خیال راحت بدون هیچ آسیبی به نقاط پیوند یا موهای جدید، موهای خود را اصلاح کنید. توصیه می شود قبل از اینکه موهایتان را اصلاح کنید، با پزشک متخصص پوست و مو خود مشورت کنید تا مطمئن شوید که سر به طور مناسب بهبود یافته است. البته این اصلاح فقط با قیچی مجاز هست و استفاده از وسایل مانند موزر بعد از ماه ششم مجاز می باشد.

اگر فرآیند بهبودی کمی آرامتر از حد طبیعی باشد ممکن است کمی قرمزی، تورم و نقاط پوسته شده روی سر وجود داشته باشد، در این مواقع توصیه می شود قبل از اصلاح مو کمی صبر کنید، چرا که اینکار می تواند باعث تحریک محل شود و حتی بهبودی را به تاخیر بیندازد. با این وجود، پزشکِ پیوند موی شما بهترین شخصی خواهد بود که می تواند به شما بگوید با وجود موهای پیوند شده چه زمانی برای اصلاح مو مناسب است، پس بهتر است به توصیۀ او عمل کنید.

من چه مدل مویی می توانم استفاده کنم ؟

پاسخ صادقانه به این پرسش این است: هر مدل یا سبکی که مد نظر شماست. اگر پوست سرتان کاملا بهبود یافته است، خطر کنده شدن موهای پیوند شده بسیار پایین است. بنابرین، شما می توانید هر مدل مویی که مد نظرتان است را انتخاب کنید. بسیاری از مردانی که پیوند مو انجام داده اند اغلب وقتی به آرایشگاه می روند می خواند موهای خود را بتراشند که آنهم به دلیل ناهمسان بودن طول موهای خودشان با موهای پیوندی است، چرا که می خواهند موهایشان به طور یکدستی رشد کنند.

یک گزینۀ دیگر این است که مدلی را انتخاب کنید که محل های اهداکننده را که هنوز در حال بهبودی و رشد هستند، بپوشاند. اساسا، اولین مدل موی شما با موهای جدید کلا یک انتخاب شخصی است و حالا که شما موهای بیشتری برای مدل دادن به آنها دارید، می توانید از کل فرآیند پیدا کردن یک مدل مناسب که با آن دوباره زیبا به نظر برسید، لذت ببرید.

کوتاه کردن مو

مدل دادن به موها

علاوه بر اصلاح مو، ممکن است شما مایل باشید از محصولات آرایشی مثل رنگ های شیمیایی یا درمان های حرارتی هم برای درست کردن همان مدل قدیمی خودتان استفاده کنید. با این وجود، مشابه با اصلاح مو توصیه می شود، برای این کار نیز 3 تا 4 هفته صبر کنید.

مطمئنا، با خشک کردن مو، ناحیۀ پیوند ممکن است هنوز بی حس باشد و خطر سوختن وجود دارد چرا که گرمای بیش از حد می تواند به فولیکول های جدید آسیب وارد کند و اگر که در معرض گرمای طولانی قرار بگیرد احتمال سوختگی و آسیب به پوست سر نیز وجود دارد. علاوه بر این، فولیکول های مو در مراحل اولیه رشد ممکن است با محصولات شیمیایی و زیبایی حساس تر شوند، بنابرین احتمال دارد آن ها واکنش معکوسی به محصولات نشان بدهند.

اگر شما قصد رنگ کردن موهایتان را دارید، پس باید حداقل 4 هفته دست نگهدارید و قبل از انجام اینکار باید با پزشکتان مشورت کنید. حتی اگر یک رنگ را قبل استفاده کرده اید، برای اطمینان یک پچ تست (آزمایش حساسیت) انجام دهید چرا که ممکن است فولیکول های جدید مو واکنش متفاوتی نسبت به رنگ نشان دهند.

تاریخ انتشار : 1402-02-01
سوالات متداول
  • کوتاهی مو در محل کاشت شده و محل برداشت چه زمانی مجاز است؟

    2 تا 4 هفته بعد از کاشت مو می‌توانید موهای محل برداشت را با قیچی کوتاه کنید و پس از 3 ماه که موها ثابت شدند و فولیکول‌ها رشد کردند نیز در محل کاشت مجاز به کوتاهی با قیچی هستید.

     

  • استفاده از موزر و ریش تراش برای تراشیدن موها مجاز است؟

    اگر به‌دلیل ناهمسان بودن موها می‌خواهید موهای خود را بتراشید، استفاده از وسایل برقی مثل موزر و ریش تراش خطرناک است و تا 3 الی 4 ماه اول بعد از کاشت مو باید حتماً با قیچی موهای خود را کوتاه کنید و بعد از آن طبق نظر پزشک عمل کنید.

  • روش درست شانه زدن موها بعد از کاشت چیست؟

    برای شانه زدن موهای کاشته‌شده برس‌های فلزی با سر دندانه‌های گرد بهترین گزینه هستند. بعد از گذشت دو هفته از کاشت مو، با ملایمت و طوری که دندانه‌های شانه با پوست سر برخورد نداشته ‌باشند، موها را شانه کنید.

  • چه زمانی می‌توانید به موهای جدید مدل بدهید؟

    شانه کردن موها 2 هفته پس از کاشت، با دقت و آرام امکان‌پذیر است. گرافت‌های مو در این زمان بسیار حساس هستند و نباید به هیچ ‌عنوان موهای خیس را شانه کنید؛ زیرا در شرایط وجود رطوبت و فشار وارد کردن به گرافت‌ها، احتمال ریزش مو افزایش می‌یابد.

     

  • بعد از کاشت مو فر کردن موهای کاشته شده مجاز است؟

    موهای کاشته‌شده بعد از مدت مشخصی مانند موهای طبیعی اصلی می‌شوند و می‌توانید هر رفتاری را مانند موهای طبیعی، با آنها داشته باشید. طی یک ماه اول نمی‌توان موها را فر کرد اما بعد از گذشت یک ماه اگر پزشک اجازه این کار را داد، دیگر مشکلی برای فر کردن موها وجود ندارد.

  • چه موقع رنگ کردن موها بعد از کاشت مو ایرادی ندارد؟

    مواد شیمیایی موجود در رنگ موها باعث شکستن فولیکول‌ها و آسیب جدی به آنها می‌شود و به همین علت تا دو ماه اول بعد از جراحی مجاز به‌رنگ کردن موهای خود نیستید. بعد از آن هم حتماً طبق نظر پزشک و دستورالعمل او برای رنگ کردن موهای کاشته شده عمل کنید.

  • مدت ممنوعیت استفاده از لوازم برقی و حرارتی چقدر است ؟

    برای خشک کردن موها بعد از کاشت مو نمی‌توانید از سشوار استفاده ‌کنید؛ زیرا گرما به فولیکول‌های کاشته‌شده آسیب می‌رساند و خطر سوختگی آنها وجود دارد. بعد از کاشت تا مدتی هم از اتو مو و وسیله‌های حرارتی برای مدل دادن موها نمی‌توانید استفاده ‌کنید. به مدت 2 هفته بعد از کاشت مجاز به استفاده از سشوار نیستید و پس از 4 هفته بعد از کاشت مو ممنوعیت استفاده از اتو مو طبق نظر پزشک رفع می‌شود.

مطالب پیشنهادی

لیستی از مطالب که شاید شما بپسندید

دیدگاه ها

Comments are closed.

  • امیرعلی
    1402-06-02

    سلام خسته نباشید یک ماه از کاشتم گذشته برای شستوشوی روزانه مناطق کاشتو در جهات مختلف ماساژ میدم مشکلی داره؟ یا باید در یک جهت انجام میدادم؟

    • مشاور کلینیک زیبایی پارسا
      1402-06-08

      سلام و وقت بخیر

      از چه زمانی ماساژ موها رو شروع کردین ؟

  • Amir
    1402-05-29

    سلام خسته نباشید بعد کاشت مو می تونیم جاهایی که کاشت نشده رو با ماشین آنکارد کنیم؟ مثلا کاشت شقیقه انجام دادم بالای گوشمو آنکارد کردم موردی میشه؟البته ۱۴ روز گذشته و ماشین فقط به ریش و مو های بالای گوشم خورده اصلا به جای کاشت نه

    • مدیر سایت
      1402-05-30

      سلام و وقت بخیر

      بله امکانش هست. با احتیاط کامل میتونین این کار رو بعد از ماه اول انجام بدین.
      قبل از این بدلیل احتمال انتقال عفونت بهتره این کار رو انجام ندین.

      • Amir
        1402-05-30

        متاسفانه بعد ۱۴ روز با احتیاط کامل انجام دادم به مناطق کاشت نخورد به جز عفونت می تونه مشکل دیگه ای هم داشته باشه؟ بعد لطف می کنین علائم عفونتو بگین و پیشگری کردنش

        • مشاور کلینیک زیبایی پارسا
          1402-05-31

          استرس شما بیشتر به نتایج آسیب میزنه.
          استرس نداشته باشید و توصیه های کاشت مو رو با دقت انجام بدین.

  • مسعود نجاری
    1402-05-28

    سلام من الان ۵۰ روزه که موهام رو کاشتم .دیشب موهایی که کاشته بودم و یه خورده کم و زیاد رشد کرده بود با مزر کوتاه کردم ،‌بدون اینکه به پوست سرم بخوره .آیا مشگلی ایجاد میکنه .لطفا دقیق جواب بدین

    • مدیر سایت
      1402-05-30

      سلام و وقت بخیر

      کوتاهی با وسایل برقی به دلیل احتمال بیرون کشیدن فولیکول های مو تا بعد از ماه ششم ممنوع است.
      با این تعریف اگر مویی بیرون کشیده شده باشه قطعا رشد نخواهد کرد.

  • ناشناس
    1401-09-25

    سلام میشه برای کاشت مو
    موهای سر رو نتراشید ؟؟
    من نمی تونم موهامو کوتاه کنم به هیچ وج
    واز بغل های سرم مودارم ولی کف سرم مو نداره
    میشه بدون کوتاه کردن موهای بغل سرم
    برای کف سرم مو بکارم ؟؟

    • الموت
      1402-01-16

      گرافتهایی که قرار باشه به صورت جراحی برداشت بشه باید حتما مو را از صفر تراشید و برای کاشت دونه دونه با شماره ۴باید کوتاه بشه بلند تر از ۴هم نمیشه چون دستگاه نمیتونه مو را از سر در بیاره، اگه به هیچ وجه نمیتونی کوتاه کنی پس قیدشا بزن

  • فرزاد
    1401-08-02

    بسیار ممنون بابت راهنمائیتون.

  • فرزاد
    1401-07-26

    با عرض سلام و خسته نباشید
    من ا ماه پیش کاشت مو انجام دادم و تمام موارد بعد از کاشت رو کامل رعایت کردم .متاسفانه در روز ۲۳ و ۲۶ بعد از کاشتم بعد از آمدن از حمام در حالی که سرم خیس بود با شانه پلاستیکی جهت خلاف خواب موهام چند بار از قسمت جلو به پشت سرم (منطقه کاشته ) شده رو آرام آرام شانه زدم با قسمت دندانه ریز شانه به گونه ای که تعداد تقریبا زیادی مو همراه با پوسته سر به شانه چسبیده بودند ، دیروز مقاله مربوط به شانه زدن رو در سایت شما و چند مقاله دیگر از کلینیکهای مختلف رو مطالعه کردم که همگی تاکید بر شانه زدن مو بعد از۱ ماه کرده بودند . حقیقت خیلی نگران و پشیمان هستم و احساس می کنم این همه سختی و زحمتم بی ثمر و نتیجه شده، نمی دانم آیا این موهایی که به شانه چسبیده بودند با (فولیکول و ریشه بودند و برای همیشه نابود شدند بعد از روز ۲۳ و ۲۶ یا ممکن ساقه مو بوده باشند و امکان رشد مجددشون هست )چون پوسته ها خیس بودند و امکان تشخیص وجود نداشت اگر راهنمایی کنید سپاسگذارتون هستم .

    • پارسا
      1401-07-27

      سلام و وقت بخیر

      نگران نباشید. مشکلی نیست.

  • حسین
    1401-01-17

    سلام وقت بخیر
    ببخشد من حدود 25 روزی است که کاشت انجام دادم . مقداری وسایل سنگین بلند کردم . اما موهای من رشد کردند و الان در حال ریزش هستند آیا مشکلی ایجاد شده و دوم اینکه من پوست سرم را با شامپو بچه با نوک انگشتان ماساژ میدهم آیا مشکلی نیست و سوال دیگر با عرض پوزش موهایی که در این مدت 25 روز رویش کردند واقعا از نظر تراکم عالی بودند آیا الان که در حال ریزش هستند بازهم همین موها رشد میکنند . محبت میکنید اگر پاسخ دهید

    • پارسا
      1401-01-17

      سلام و وقت بخیر

      ریزش مو طبیعی است و جای نگرانی نیست. تراکم اصلی بعد از ماه نهم کاشت مو مشخص خواهد شد.

  • Keyvan
    1400-10-16

    سلام.خسته نباشد ممنون از راهنماییاتون
    میخواستم بپرسم بعداز دوماه از کاشت میشه موهایی که نریخته رو با دست یا موچین درآورد؟

    • پارسا
      1400-10-16

      سلام و وقت بخیر

      چرا باید موها رو خارج کنین ؟ دلیلی دارید ؟

    • ناشناس
      1401-04-04

      بله‌ حتما

  • Ali
    1400-04-18

    سلام خسته نباشید
    ببخشید من بعد۴ماه جا کاشتمو با موزر کوتاه کردم چون سرم بدطور پوسته زده بود میخارید
    ایا مشکلی برام پیش میاد؟

    • پارسا
      1400-04-19

      سلام و وقت بخیر

      توصیه ما برای استفاده از موزر بعد از ماه ششم هست.

  • مسعود
    1400-01-27

    سلام خسته نباشی پارساجان بنده سه ماه پیش موی سرم رو تراشیدم و کاشت کردم ولی از اون زمان تا حالا بقیه موهای سرم رو اصلاح یا کوتاه نکردم آیا برای رشد قسمت کاشت شده ایرادی نداره؟

    • پارسا
      1400-01-28

      با سلام و وقت بخیر

      خیر مشکلی ایجاد نمی کند.

  • قربانی
    1400-01-22

    با عرض سلام
    تو این مقاله گفتین که اصلاح با موزر بعد از ۶ ماه امکان پذیره. اگه بعد از تقریبا ۸۰ روز با موزر نه با صفر با شماره ۶ سرمون رو کوتاه کنیم مشکلی پیش میاد؟ البته خیلی آروم بدون اینکه فشاری به سر وارد بشه؟

    در ضمن شما میگین ۶ ماه ولی من دکترم گفت استفاده از موزر بعد ۲ ماه مشکلی نداره.

    تو همین نظرات دونفر پرسیدن که قسمت برداشت رو با موزر کی میشه کوتاه کرد که شما یکبار جواب دادین سه ماه یه بار نوشتین ۶ ماه.

    البته محض کنجکاوی میپرسم. ممنون میشم پاسخ بدین

    • پارسا
      1400-01-22

      با سلام و وقت بخیر

      ای کاش یکم بیشتر کنجکاوی میکردین و مشکل حل میشد براتون.
      بخش کاشته شده رو اعلام کردیم بعد از ماه ششم و بخش برداشت بعد از ماه سوم.

  • علیرضا
    1399-12-23

    با سلام
    من قبل از کاشت از ژل های حالت دهنده استفاده میکردم. چون جنس موهام طوریه که اصلا بدون ژل حالت نمیگیره. و مجبور بودم هر روز ژل بزنم
    حالا سوالم اینه ک بازم میتونم از ژل استفاده کنم؟ چون معمولا تمام ژل ها مواد شیمیایی دارد. مانند تافت و نیترو و غیره

  • جابر
    1399-11-25

    سلام تا چند وقت بعد از کاشت بدنسازی نمیشه کار کرد

    • پارسا
      1399-11-26

      با سلام و وقت بخیر

      حداقل ۴۵ روز باید صبر کنید.

  • علی
    1399-11-19

    سلام و عرض خسته نباشید من حدود ۱۵ روز کاشت انجام دادم میتوانم موهای کناره ی سرم که بالای گوش میشه با ماشین کوتاه کنم بدون اسیب به گرافت کاشته شده و بانک مو

  • رامان
    1399-09-22

    سلام خسته نباشید
    من ۱ ماه بعد از کاشت کل موهامو با ماشین اصلاح کردم.(البته با ماشین به پوست سرم خیلی فشار وارد نکردم)
    نه خونریزی اتفاق افتاد نه التهابی.
    می خواستم بدون احتمال آسیب به مو ها زیاده؟یا مشکلی پیش نمیاد؟

  • حسین
    1399-09-09

    با سلام
    همونطور که توضیح دادید موهای قسمت کاشته شده نباید تا ماه ششم با ماشین برقی کوتاه شوند میشه لطفا بفرمایید دلیل اون چیه و اصولا کوتاهی با ماشین و قیچی هست؟
    چرا با قیچی میشه اما با ماشین نه

    • پارسا
      1399-09-09

      با سلام و وقت بخیر

      چون امکان داره ماشین موی تازه کاشته شده شمارو از ریشه جدا کنه و همچنین به ریشه موهای شما‌ آسیب وارد کند. که البته در متن هم شرح داده شده بود.

  • habib
    1399-08-16

    سلام و عرض ادب . سه هفته از کاشت مو گذشته و تمام زخم ها و دلمه ها بر طرف شده است اگه بخام موهای دو طرف سرم و پشت سر رو به جز محل کاشت البته رنگ کنم اشکال نداره ؟ ممنون میشم راهنمایی کنید

    • پارسا
      1399-09-01

      با سلام و وقت بخیر

      از ابتدای ماه دوم مجاز به رنگ کردن موها بوسیله مواد طبیعی می باشید.

  • مجید
    1399-06-16

    سلام خسته نباشید
    من شقیقه ها و کمی جلو مو رو کاشتم حدود چهار ماهه
    میتونم سشوار کنم چون موهای فر و خشکی دارم؟ سشوار از چ ماهی مجازه؟

    • پارسا
      1399-06-16

      با سلام و وقت بخیر

      بهتر است از ماه ششم به بعد باشد.

  • حامد
    1399-03-22

    سلام پنج روزبعدازکاشتن موهام چن تاازگرافت های سرم بخاطرضربه کوچیک دلمه هاش تونوک موهای کاشته شده مونداما بدون شک که حالت کشیدگی روبه طرف داشت اماریشهاش توپوست سرم بودمنم ازترس اینکه مشکای واسم ایجادنکنه حدود4تا5گرافت باقیچی کوتاه کردم.

  • شهریار
    1399-01-16

    سلام من کلینیک ایران نوین مو کاشتم موهام تا یک ماه خوب درامده

    • پارسا
      1399-01-27

      با سلام و احترام

      اصلا هم مشخص نبود از اون کلینیک اومدین کامنت گذاشتین.

      پیروز باشید

    • داود
      1400-02-14

      مبارکت باشه
      ولی اگه تو کلینیک پارسا میکاشتی نتیجه بهتری میگرفتی
      در ضمن اگه اونجا خوب بود چرا مطالب اینجارو میخونی

    • ناشناس
      1400-12-22

      خیلی تابلو بود??

  • فاطمه
    1398-08-04

    سلام من الان هشت ماه موکاشت کردم خانم هستم لاینم نیاز ب ترمیم دارد اگر بخواهم یک سالگی ترمیمش کنم ایا باید موهام که کاشتم کوتاه کنم ایا ترمیم میکنم اسیبی به موهای کاشتم نمیزند توراخدا زود جوابم بدید

    • پارسا
      1398-10-09

      عرض ادب و احترام

      اصولا جراحان کاشت مو طوری باید کاشت مو انجام دهند که به سایر موهای شما آسیبی وارد نشود. اینکه احتیاج به کوتاهی باشد یا خیر به محل کاشت موی شما بستگی مستقیم دارد.

      پیروزباشید

    • وحید اشرافی
      1399-08-03

      سلام و درود.خسته نباشید.سوال قبل محبت کردید قسمت کاشت با ماشین اصلاح رو پاسخ دادید ولی قسمت برداشت پشت سر رو جواب ندادید.بخش برداشت پشت سر(بانک مو) به روش ترکیبی fut sut را چه مدت بعد از کاشت میتوان با ماشین برقی موزر اصلاح کرد؟

      • پارسا
        1399-08-07

        با سلام و وقت بخیر

        از ماه سوم به بعد می توانید.

    • مهدی
      1399-09-05

      سلام من 4 ماه.مو کاشت کردم هنوز خوب پر نشده بعضی ها از موهایم رشد نداره ایا کامل پر میشه موهایم سرم هم پوست پوست میشه همراه با چربی هست ایا شامپو رو عوض کنم خوب میشه پوست پوست شدن سرم

  • امین حسینی
    1398-05-02

    سلام و خسته نباشید،پشت سر مو که برداشت شده بعد چند مدت میتوان اصلاح کرد

  • مهدی گرامی
    1397-12-16

    سلام.
    کاشت مجدد مو بعد از کاشت اولیه چه زمانی مناسب است؟

    • پارسا
      1397-12-17

      با سلام و احترام

      بهترین زمان کاشت مجدد موها بعد از سال اول می باشد. زمانی که بانک موی شما کامل ترمیم شده و موهای کاشته شده به بهترین حالت خود رسیده باشند.

      پیروز باشید

  • مهدی گرامی
    1397-12-16

    سلام.
    موهای کاشته شده را چه زمانی میتوان اصلاح کرد؟

    • پارسا
      1397-12-17

      با سلام و احترام

      بعد از تثبیت موهای کاشته شده می توانید آن ها را اصلاح کنید . این امر تقریبا بعد از ماه اول یا حداکثر دوم صورت میگیرد.

      پیروز باشید

    • وحید اشرافی
      1399-07-23

      سلام و درود
      قسمت برداشت و کاشت(به روش ترکیبی fut sut)را چه مدت بعد از کاشت میتوان با ماشین برقی موزر اصلاح کرد؟

      • پارسا
        1399-07-24

        با سلام و وقت بخیر

        بخش کاشته شده تا ۶ ماه نباید با موزر اصلاح شود.

+مشاهده بیشتر