کاشت موی دیوید بکهام

کاشت موی افراد مشهور | فوتبالیست‌ها و بازیگران

پزشک : دکتر محسن سبزواری متخصص پوست و مو دسته بندی : دانشنامه کاشت مو

بسیاری از افراد مشهور، بازیگران، خوانندگان و ورزشکاران نیز با مشکل ریزش مو درگیر هستند. حتما برای شما پیش آمده که با تماشای تصاویر افراد مشهور حسرت مو‌های زیبا و پرپشت آنها را خورده‌اید. اگر بدانید بسیاری از این افراد از روش کاشت مو استفاده کرده‌اند، متعجب خواهید شد. برای اینکه مطمئن شوید به عکس‌های چند سال قبل آنها نگاه کنید. مطمئنا با تصاویر باورنکردنی روبه‌رو می‌شوید. افراد مشهور با استفاده از تکنیک‌های مختلف کاشت مو جذابیت از دست رفته خود را دوباره به دست آورده‌اند.

چرا کاشت مو برای افراد مشهور الزامی است؟

این دسته از افراد به‌صورت بصری فعالیت می‌کنند. اغلب وقت خود را جلوی دوربین هستند. زیبایی ظاهری این دسته از افراد در مقایسه با مردم عادی اهمیت بیشتری دارد. اغلب طرفداران علاقه دارند مجری، بازیگر، ورزشکار یا خواننده محبوب آن‌ها از نظر ظاهری بسیار زیبا و جذاب باشد. همه این موارد در کنار هم ضرورت کاشت مو برای افراد مشهور را بیشتر می‌کند.

به یاد داشته باشید تنها زمانی در دستیابی به این هدف موفق خواهید شد که در انتخاب جراح و کلینیک محل عمل دقت خوبی داشته باشید. انتخاب از کلینیک‌های مدرن و مجهز بهترین گزینه خواهد بود.

برای آشنایی با مشهورترین افراد ایرانی و خارجی که از این تکنیک استفاده کرده‌اند، ادامه مطلب را از دست ندهید.

دیوید بکهام (David Beckham)

بله کاملا حقیقت دارد؛ این ورزشکار حرفه‌ای و خوش‌چهره انگلیسی نیمی از جذابیت چهره خود را مدیون کاشت مو است. زیبایی مو‌های بکهام جوانان بسیاری را تحت تاثیر قرار داده است. بکهام تقریبا از پایان دوره ورزشی خود به ریزش شدید مو دچار شد. این حالت در تمام عکس‌های او قابل‌مشاهده است.

کاشت مو در یکی از بهترین کلینیک‌های لندن سبب شد این ورزشکار خوش‌چهره افراد زیادی را به سمت خود جذب کند.

کاشت موی دیوید بکهام

متیو مک کانهی (Matthew McConaughey)

فیلم‌های جالب و هیجان‌انگیز مک کانهی خاطرات زیادی برای طرفداران سینما ایجاد کرده است. اما کمتر کسی تصور می‌کند کاشت مو در افزایش زیبایی چهره این بازیگر سرشناس هالیوودی تاثیر داشته باشد. با جستجویی ساده در اینترنت به ۳۰ سال قبل بازگردید و تصاویر مک کانهی در آغاز دهه ۱۹۹۰ را تماشا کنید.

طاسی گسترده مو‌های او شما را متعجب خواهد کرد. کاشت موی کاملا طبیعی جذابیت او را افزایش داده و کمتر کسی متوجه می‌شود که روزگاری مک کانهی درگیر طاسی و ریزش شدید مو بوده است.

کاشت موی ماتیو مک کانهی

ایلان ماسک (Elon Musk)

حتما نام بزرگ‌ترین سرمایه‌دار حوزه فناوری و یکی از ثروتمند‌ترین افراد جهان را می‌دانید. بله این شخص ایلان ماسک است. حتما تعجب کردید که در معرفی افراد مشهوری که کاشت و انجام داده‌اند به سراغ ایلان ماسک رفتیم. کافی است عکس‌های قدیمی و جدید او را با هم مقایسه کنید. قسمت بالای موی سر و خط رویش موی او با ریزش شدید مواجه شده بود.

کاشت مو توانسته چهره جوان‌تر، شاداب‌تر و جذاب‌تری برای او به ارمغان بیاورد.

کاشت موی ایلان ماسک

آنتونیو کونته (Antonio Conte)

اگر طرفدار سرسخت تیم یونتوس ایتالیا باشید این بازیکن و کاپیتان سابق یووونتوس و مربی کنونی تیم تاتنهام انگلیس را بخوبی می شناسید. کاشت موی آنتونیو از معروف ترین عکس های قبل و بعد از کاشت مو در اینترنت می باشد.

آنتونیو از روش کاشت موی FUE برای بازگشت زیبایی به چهره خود استفاده کرده است.

کاشت موی آنتونیو کونته

آدام لوین (Adam Levine)

اگر به گروه مارون ۵ علاقه دارید مطمئنا آدام لوین را می‌شناسید. عکس‌های قدیمی این خواننده محبوب نشان می‌دهد که او مو‌های جلوی سر خود را کاملا از دست داده و سایر قسمت‌های سر نیز مو‌های کم‌پشتی دارد. او برای پنهان کردن کم پشتی مو‌های خود، آنها را از ته می‌تراشید.

اما خط رویش مو‌ها نشان‌دهنده روند ریزش مو‌های او است. این هنرمند محبوب با استفاده از تکنیک کاشت مو علاوه بر بازگرداندن مو‌های از دست رفته جذابیت چهره خود را افزایش داده است.

کاشت موی آدام لوین

جان تراولتا (John Travolta)

جان تراولتا یکی از بازیگرانی است که فیلم‌های او در اواخر دهه ۸۰ و دهه ۹۰ میلادی طرفداران زیادی برای سینمای هالیوود به دنبال داشته است. اغلب افرادی که به مو‌های جذاب و خاص این هنرمند علاقه دارند، نمی‌دانند این زیبایی نتیجه کاشت مو است. عکس‌ها و فیلم‌های قدیمی میزان ریزش و طاسی تراولتا را به خوبی نشان می‌دهد.

کاشت موی جان تراولتا

وین رونی (Wayne Rooney)

یکی از مشهورترین فوتبالیت‌های انگلیسی که سابقه بازی در تیم ملی این کشور و منچستر یونایتد را در کارنامه دارد نفر بعدی است که از کاشت مو برای رفع مشکلات ناشی از ریزش شدید مو کمک گرفته است. تصاویر موجود در اینترنت مدرک خوبی برای بررسی شدت طاسی و میزان ریزش مو‌های او محسوب می‌شود. بخش میانی سر او کاملا طاس شده بود. او در دوران حرفه‌ای خو تصمیم گرفت برای رفع این مشکل از کاشت مو استفاده کند.

کاشت موی وین رونی

جان هام (Jon Hamm)

این هنرپیشه مشهور آمریکایی جذابیت چهره و شهرت خود را مدیون کاشت مو است. جان هام سال‌های زیادی از مشکل ریزش مو رنج می‌برد. استفاده از پیوند مو علاوه بر رفع این مشکل، در افزایش محبوبیت او تاثیری فراوانی داشته است.

کاشت موی جان هام

سلمان خان

تقریبا همه ما با بازی سلمان خان بازیگر مشهور هندی خاطرات زیادی داریم. مو‌های جذاب و پرپشت او یکی از جنبه‌های مثبت ظاهری او است. افزایش طبیعی سن و دلایل دیگر سبب شده که او نیز به مشکل ریزش شدید مو دچار شود. آنچه سبب شده این هنرمند دوست‌داشتنی سال‌ها به عنوان معروف‌ترین ستاره بالیوودی بدرخشد، بازیگری و کاشت مو است.

سلمان خان از کاشت مو به روش FUT استفاده کرده است.

کاشت موی سلمان خان

دنیس میلر (Dennis Miller)

یکی از بازیگران هالیوودی که به کاشت مو اعتراف کرده، دنیس میلر است. میلر از انجام این کاملا راضی است. میلر فرایند کاشت مو را در یکی از کلنیک‌های معتبر انجام داده است. کاشت موی طبیعی جذابیت و زیبایی ظاهری او را افزایش داده است.

دنیس میلر

افراد مشهور ایرانی که کاشت مو انجام داده‌اند

در میان هنرمندان، ورزشکاران و بازیگران ایران افراد مشهور فراوانی وجود دارند که کاشت مو انجام داده‌اند. اگر به لیست زیر دقت کنید، شگفت‌زده خواهید شد.

پرویز مظلومی

اغلب طرفداران استقلال پرویز مظلومی (غلامحسین مظلومی) را یکی از ستاره‌های تکرارنشدنی تاریخ این باشگاه می‌دانند. اگر تصور می‌کنید مظلومی مو‌های زیبای خود را از خانواده‌اش به ارث برده کاملا اشتباه می‌کنید. در گذشته مظلومی برای پوشاندن طاسی جلوی سر خود از کلاه گیس استفاده می‌کرد.

غیرطبیعی بودن مو‌های این پیشکوت نیز به دلیل اسنفاده از کلاه گیس بوده است. با رونق جراحی‌های کاشت مو در ایران مظلومی تصمیم گرفت برای رفع طاسی خود از کاشت مو کمک بگیرد.

پرویز مظلومی

احسان علیخانی

یکی از مجریان بسیار محبوب و سرشناس ایرانی که با برنامه ماه عسل به شهرت رسید، احسان علیخانی است. در دوران قرنطینه کرونا این مجری محبوب با برنامه عصر جدید مهمان خانه هموطنان بود. با تماشای چهره زیبا و جذاب او مطمئنا باور نمی‌کنید او زیبایی خود را به کاشت مو مدیون باشد.

کافی است به تصاویر سال‌های گذشته این مجری نگاه کنید. تصاویر نشان‌دهنده مدل مو‌ها و میزان طاسی او هستند. مشکل اصلی علیخانی ریزش مو‌های جلوی سر و شقیقه‌ها بود. خط رویش زیبا و بسیار طبیعی مو‌های او نشان‌دهنده کمک گرفتن از متخصص مجرب و ماهر است.

کاشت موی احسان علیخانی

محمد علیزاده

این خواننده معروف در اوایل دهه ۹۰ به شهرت زیادی دست یافت. با دیدن مو‌های خوش‌حالت و زیبای او کمتر کسی حدس می‌زند که علیزاده به طاسی دچار شده باشد. اما حقیقت دارد؛ جذابیت ظاهری این خواننده پاپ با کاشت مو بیشتر شده است. تماشای تصاویر قدیمی او حرف ما را تایید می‌کند.

محمد علیزاده

مزایای کاشت مو

  • افزایش اعتمادبه‌نفس،
  • ایجاد جلوه طبیعی در محل رویش مو‌ها،
  • امکان استفاده از مو‌های پیوندی تا پایان عمر،
  • کاشت مو بدون نیاز به بیهوشی و بخیه،
  • افزایش زیبایی و جذابیت چهره،
  • امکان استفاده برای بانوان و آقایان،
  • فاقد محدودیت سنی،
  • استفاده از مو‌های طبیعی خود فرد و کاهش ریسک پس زدن مو‌های پیوندی.

روش‌های مختلف کاشت مو

افراد طاس با الگوی متفاوت ریزش مواجه هستند و دلیل اصلی طاسی آنها با یکدیگر متفاوت است. این امر، ضرورت استفاده از روش‌های مختلف کاشت را بیشتر می‌کند. روش‌های مختلفی برای کاشت یا پیوند مو وجود دارد و هنرمندان می‌توانند از تکنیک‌های مختلف استفاده کنند. اما بهتر است انتخاب روش کاشت را به جراح واگذار کنید. او بر اساس تجربه خویش و با بررسی شرایط فیزیلوژیکی متقاضی روش مناسب را انتخاب خواهد کرد.

از آنجا که زیبایی چهره برای هنرمندان و بازیگران در اولویت است باید بر انتخاب روش‌های غیرتهاجمی استخراج و پیوند فولیکول‌های مو متمرکز شوند. زیرا باقی ماندن جای زخم می‌تواند دردسر‌های زیادی برای آنها ایجاد کند. روش میکروگرافت جدیدترین روش کاشت مو است که نیازی به استفاده از دارو‌های بیهوشی و بخیه ندارد.

اغلب متخصصین استفاده از این روش را برای هنرمندان و افراد مشهور بهترین گزینه می‌دانند. با این حال، امکان اجرای روش‌های زیر برای این افراد وجود دارد:

  • روش FIT
  • روش SUT
  • روش FUT
  • روش FUE
  • روش FCI
  • روش BHT

جهت دریافت اطلاعات در مورد نحوه کاشت مو، آگاهی از هزینه کاشت مو در کلینیک پارسا و رزرو وقت درمان با مشاورین ما در تماس باشید.

تاریخ انتشار : 1401-08-19
مطالب پیشنهادی

لیستی از مطالب که شاید شما بپسندید

دیدگاه ها
نام و نام خانوداگی
متن پیام