تزریق ژل لب عروسکی

تزریق ژل لب مدل عروسکی یا باربی | هزینه و مزایا

پزشک : دکتر نادیا رضایی متخصص پوست و مو دسته بندی : مقالات تزریق ژل

تزریق ژل یکی بهترین و برترین راه‌ها برای افزایش زیبایی است. در این میان تزریق‌ ژل لب بیشترین طرفداران را در بین خانم‌ها دارد. امروزه افراد زیادی هستند که از حجم لب‌های خود راضی نبوده و تمایل به افزایش حجم آن دارند. هر کاری که باعث زیبایی بیشتر شود، حس و حال شما را خوب می‌کند و اعتماد به نفس بالایی به شما می‌دهد.

یکی از مدل های پر طرفدار لیفت لب با تزریق ژل، تکنیک باربی یا ژل لب عروسکی می‌باشد. این مطلب از وبلاگ کلینیک پارسا بصورت اختصاصی به بررسی این تکنیک و زوایای پنهان آن پرداخته است. اگر شما نیز علاقه‌مند به تزریق ژل لب با تکنیک عروسکی می‌باشید مطالعه این مقاله را از دست ندهید.

تزریق ژل لب مدل عروسکی

برای تزریق ژل لب مدل‌های متنوعی وجود دارد و همه چیز بستگی به سلیقه و فرم کلی چهره شما دارد. شما چقدر به دنیای مد اهمیت می‌دهید؟ آیا همیشه دلتان می‌خواهد با مد پیش بروید؟ اگر شما هم جزء این دسته از افراد هستید، برای تزریق ژل لب، مدل عروسکی را به شما پیشنهاد می‌دهیم. تزریق ژل لب به روش عروسکی یکی از زیباترین و رایج‌ترین مدل‌هاست و استقبال خوبی از آن می‌کنند.

قطعا برای این که رژ لب روی لب‌های خانم‌ها جذابیت بشتری داشته باشد، نیاز به لب‌های حجیم و خوش فرم است. لبی که جذاب و خوش فرم باشد حتی با یک برق لب هم حسابی زیبا و دلربا می‌شود. با تزریق ژل لب مدل عروسکی حجم و فرم و تقارن و … به لب‌های شما هدیه داده می‌شود و قطعا از این همه تغییر و جذابیت خودتان هم شگفت زده می‌شوید.

تزریق ژل لب مدل عروسکی همان حس خوب و حس باربی بودن را به شما خانم‌های جذاب و شیک می‌دهد. با این نوع تزریق اگر مشکل دیده شدن لثه در هنگام خنده را دارید، کاملا این مشکل برطرف می‌شود و علاوه بر جنبه‌ی زیبایی، جنبه‎‌ی درمانی هم دارد. اگ لب‌های قیتونی دارید با نظر پزشک مرحله به مرحله به فرم و اندازه دلخواه خود برسید و به یکباره خواستار یک تغییر زیاد نباشید.

ژل لب عروسکی

میزان و دوز تزریق ژل

اجازه دهید در مورد میزان یا مقدار سی سی وارد شده به لب‌هایتان خود پزشک متخصص تصمیم نهایی را بگیرد، البته خود شما هم در این تصمیم دخیل هستید، اما بهترین راهکار تبعیت از نظر پزشک متخصص می باشد. اگر زیبایی واقعی چهره برای شما اهمیت زیادی دارد میزان حجم لب خود را متناسب با فرم چهره و اندازه بینی و گونه و … انتخاب کنید. اگر یک پزشک متبحر و کاربلد انتخاب کنید قطعا همه‌ی این موارد را به شما گوشزد می‌کند.

پزشک با تکنیک های خاص و نوع ماساژی که بعد از تزریق ژل انجام می‌دهد فرم لب را ایجاد می‌کند. در این مرحله تجربه و کاربلدی پزشک بسیار اهمیت دارد و می‌تواند فرم ایجاد یک لب عروسکی را کامل تعیین کند. حال اگر فرم عروسکی با چهره شما سازگار باشد و پزشک هم به زیبایی هر چه تمام تر این کار را کرده باشد، چهره‌ی شما فوق‌العاده گیرا و چشمگیر می‌شود.

چگونگی تغییر لب در مدل عروسکی

همان طور که از اسم این مدل مشخص است، قرار است یک لب عروسکی و جذاب داشته باشید. در این مدل لب پایین شما حجیم تر و از لب بالا می‌شود. لب پایین بیشترین فرم را می‌گیرد و مانند یک باربی جذاب و منحصر به فرد می‌شود. قسمت V شکل لب بالا تقویت می‌شود. در این مدل تزریق، ظاهر چهره شما جذاب و عروسکی و شاداب می‌شود و هم‌چنین جوان‌تر از قبل به نظر می‌رسید. همه‌ی این موارد نشان می‌دهد که تزریق ژل لب مدل عروسکی به زیبایی کلی چهره شما اثر گذاشته است.

ژل لب عروسکی

ماندگاری ژل لب

این موضوع بستگی به روش تزریق دارد و با توجه به نوع تزریق این ماندگاری بین 6 تا 18 ماه ممکن است ماندگار باشد. یکی دیگر از مواردی که در ماندگاری ژل‌ها تاثیر گذار است، برند مورد استفاده است. باید در این مورد هم از پزشک خود سوال کنید تا خیالتان از این بابت آسوده باشد. به هر حال زمان دقیقی برای ماندگاری وجود ندارد و شرایط هر کسی متفاوت است.

اگر کلینیک مورد انتخابی شما و پزشک متخصص مورد نظر شما معتبر باشد، از بهترین و برترین برندهای موجود در بازار استفاده خواهد کرد و اعتبار خود را زیر سوال نمی‌برد. قطعا رضایت مشتری و سلامتی آنها برای کلینیک های معتبر ایران بیشترین اهمیت را دارد. ما در کلینیک پارسا این اطمینان را به شما می دهیم که شما در کمترین زمان ممکن توسط بهترین پزشک تزریق ژل در تهران با برترین برندهای ژل لب دنیا زیبایی لب های خود را بدست خواهید آورد.

توصیه و مراقبت ها

بعد از اتمام کار استفاده از رژ لب و یا هرگونه ماده‌ای بر روی لب ممنوع است. این مواد می‌توانند باعث ایجاد عفونت شوند و حتی تورم و کبودی را بیشتر کنند. پزشکان باتجربه پارسا همه‌ این مسائل را به شما خواهند گفت و در تمامی مراحل در کنار شما هستند تا به فرم ایده‌آل لب‌های خود با کمال آرامش برسید.

توجه داشته باشید هنگامی که تصمیم به تزریق ژل لب می‌گیرید، شرایط جسمانی مناسبی داشته باشید و حداقل اگر از داروی خاصی استفاده می‌کنید با پزشک خود در میان بگذارید. هدف این است که تزریق ژل لب با بهترین شرایط و بهترین حالت روحی و جسمی شما انجام شود تا نتیجه فوق‌العاده خوبی بگیرید. اگر این موضوع را جدی نگیرید و شرایط خود را پنهان کنید، ممکن است دچار عوارض خاصی شوید.

مشاوره با پزشک و همیاری شما با پزشک، رویایی‌ترین نتیجه را تحویل شما می‌دهد و نتیجه‌ی مثبتش به خود شما بازمی‌گردد. فراموش نکنید که هیچ چیزی با ارزش‌تر سلامتی شما نخواهد بود و زیبایی در کنار سلامتی ارزش پیدا می‌کند.

تزریق ژل لب عروسکی

چگونگی انتخاب یک کلینیک همه چیز تمام

وقتی صحبت از انتخاب یک کلینیک خوب می‌شود، باید به همه‌ی مراحل کار زیبایی خود توجه کنید. در ابتدا پاکیزگی و بهداشتی بودن کلینیک اولین چیزی است که توجه شما را جلب می‌کند. رفتار مناسب پرسنل و حفظ آرامش شما هنگام صحبت با پرسنل هم اهمیت زیادی دارد. احترام به زمان شما هم موضوع بعدی است، این که زمان‌های مراجعه شما به کلینیک را مدام تغییر ندهند و برای وقت شما ارزش قائل باشند. پزشکان متخصص هم مهم ترین عامل برای انتخاب یک کلینیک هستند. با مراجعه به کلینیک پارسا متوجه نظم، پاکیزگی، رفتار مناسب و داشتن برترین متخصصان زیبایی خواهید شد و منظور از یک مجموعه طلایی را با یک نگاه خودتان متوجه می شوید.

در آخر فراموش نکنید که کلینیک پارسا را جزء بازدیدهای خود قرار دهید و مابقی کیلینیک‌های زیبایی را با آن مقایسه کنید تا خودتان تفاوت را احساس کنید. همه‌ی کارهای زیبایی نیازمند آرامش و اطمینان است. انتخاب کلینیک پارسا به یقین تبدیل به یکی از درست ترین و زیباترین انتخاب‌های شما خواهد شد که برای همیشه در ذهن شما باقی می‌ماند و برای همیشه به عنوان خانه زیبایی از آن یاد خواهید کرد و به راحتی دست از آن نخواهید کشید.

 زیبا بودن و زیبا زندگی کردن حق شما است پس به هیچ عنوان از خود نگذرید و به زیبایی هر چه تمام‌تر زندگی کنید و خودتان را دوست داشته باشید.

تاریخ انتشار : 1399-08-25
سوالات متداول
  • میزان درد ناشی از تزریق ژل لب چقدر است ؟

    این روزها برای هر مشکلی راهکاری وجود دارد. استفاده از بی حسی‌ها و سوزن‌های مناسب شدت درد را به صفر می‌رساند و ممکن است اصلا متوجه هیج حسی نشوید و این همان چیزی است که شما می‌خواهید. ممکن است پزشک بعد از تزریق، از کمپرس یخ استفاده کند تا کمی جلوی تورم آن گرفته شود.

  • فرم دلخواه چه زمانی دیده می شود ؟

    این که از چه روشی برای تزریق استفاده کردید اهمیتی ندارد. در ابتدا لب‌ها بلافاصله بعد از تزریق دارای تورم هستند ولی تغییر ایجاد شده را به محض تزریق خواهید دید. ممکن است فرم دقیق و حجم واقعی را تا 10 روز بعد از تزریق مشاهده کنید. به هر حال سیستم بدنی هر کسی متفاوت است و واکنش‌ها هم به همین نسبت متفاوت خواهد بود. بعد از چند روز کبودی‌ و تورم‌ از بین می‌رود و فرم لب به همان مدل انتخابی شما تا چندین ماه باقی می‌ماند و  بعد از این مدت زمان نیاز به ترمیم دوباره خواهید داشت.

مطالب پیشنهادی

لیستی از مطالب که شاید شما بپسندید

دیدگاه ها
نام و نام خانوداگی
متن پیام