هزینه کاشت ریش

هزینه کاشت ریش و سبیل در سال 1403 چقدر است ؟

پزشک : دکتر محسن سبزواری متخصص پوست و مو دسته بندی : دانشنامه کاشت مو

هزینه کاشت ریش به عوامل مختلفی مانند روش کاشت ریش، میزان تبحر و تخصص پزشک، مدل و طرح انتخابی شما و میزان گرافت برداشته شده و تجهیزات کلینیک کاشت بستگی دارد. هرچه میزان تخصص پزشک بالاتر، روش کاشت ریش جدیدتر و با تجهیزات مدرن تری کاشت انجام شود، قیمت نهایی کاشت ریش نیز بالاتر خواهد بود.

قیمت کاشت ریش در سال ۱۴۰۳ به طور میانگین بین ۱۵ تا ۲۰ میلیون تومان تعیین شده است. اگر قصد کاشت ریش و سبیل داشته و احتیاج به اطلاعات کامل تری در خصوص نحوه تعیین هزینه آن دارید، ادامه این مطلب را از دست ندهید.

کاشت ریش چیست ؟

کاشت ریش یکی از راهکارهای مؤثر در ترمیم و تقویت ریش و سبیل محسوب می‌شود. برخی آقایان تمایل دارند که ریش و سبیلی پرپشت داشته باشند، این موضوع در اعتمادبه‌نفس و افزایش جذابیت آنها تأثیر زیادی دارد. گاهی افراد به دلایلی مثل بیماری‌های مختلف، استرس و… دچار ریزش مو در ناحیه ریش می‌شوند، گاهی هم افراد از همان دوران بلوغ ریش چندان پرپشتی ندارند. در هر صورت کاشت مو می‌تواند یک راه‌حل خوب برای رفع این موضوع باشد.

یکی از مهم‌ترین دغدغه‌های افراد هنگام انجام کاشت ریش، هزینه کاشت ریش است. در این مطلب قصد داریم تا عوامل مؤثر در هزینه‌های این عمل را بررسی کنیم.

کاشت ریش

عوامل مؤثر بر هزینه کاشت ریش

 عوامل و فاکتورهای فراوانی روی قیمت کاشت ریش تأثیرگذار هستند، تمامی این عوامل تعیین‌کننده قیمت نهایی کاشت ریش هستند، در ادامه هر یک این فاکتورهای را با هم بررسی می‌کنیم:

طرح انتخابی برای ریش

تعیین و انتخاب طرح ریش بر اساس الگوی ریزش یا کم پشتی ریش و وسعت ناحیه انجام می‌شود. گاهی مراجعه‌کننده دوست دارد تا در تمامی ناحیه چانه خود ریش داشته باشد. به‌طورکلی هرچه در عمل پیوند مو وسعت بزرگ‌تری در نظر گرفته شود، هزینه کاشت ریش افزایش می‌یابد.

میزان گرافت مو برداشت شده

یکی از مهم‌ترین عوامل تعیین‌کننده هزینه‌ کاشت ریش، تعداد گرافت استخراج شده است. گرافت‌ها از بانک مو برداشته شده و بادقت و مهارت به نواحی کم پشت پیوند داده می‌شوند. هر چه گرافت بیشتری برای پیوند نیاز باشد، هزینه کاشت ریش افزایش خواهد یافت. در نتیجه هرچه فرد ریش کم پشت تری داشته باشد، باید هزینه بیشتری را برای کاشت ریش بپردازد.

عکس کاشت ریش

روش انتخاب شده برای کاشت

روش‌های مؤثری برای کاشت ریش به‌صورت طبیعی وجود دارند، هرچه روش‌ها نوین‌تر و کارآمدتر باشند، هزینه‌ها بیشتر خواهند شد.

کلینیک کاشت مو

از دیگر عوامل تأثیرگذار در افزایش یا کاهش هزینه کاشت ریش می‌توان به انتخاب کلینیک مناسب و معتبر اشاره کرد. امکانات و تجهیزات مدرن داخل کلینیک همگی در رسیدن به نتیجه مطلوب‌تر نقش دارند. بنابراین  هزینه کاشت در این مراکز حرفه‌ای افزایش می‌یابد. در کلینیک‌های معتبر و مطمئن معمولاً متخصصان و کادر درمانی با استفاده از تجهیزات فوق پیشرفته و مدرن خدمات خود را به مراجعه‌کنندگان ارائه می‌کنند. هرچه تجهیزات به‌روزتر و پیشرفته‌تر باشند، هزینه پیوند ریش بیشتر خواهد شد.

دستمزد پرسنل و پزشک جراح

دستمزد متخصص و پرسنل نیز در هزینه کاشت ریش تأثیرگذار است. متخصصینی که دارای سابقه درخشانی هستند و در کاشت مو و ریش و سبیل مهارت بالایی دارند، قطعاً هزینه بیشتری از زیباجویان دریافت می‌کنند. برای آنکه نتایج نهایی به‌دست‌آمده طبیعی‌، یک‌دست‌ و موفقیت‌آمیز باشد، بهتر است کاشت ریش را به پزشکان ماهر بسپارید. مهارت پزشک عامل مهم و تعیین‌کننده‌ای در هزینه‌های کاشت ریش است. چنانچه قصد کاشت ریش و سبیل را دارید بهتر است فاکتورهای مؤثر بر نتیجه کاشت را در نظر داشته باشید.

کاشت ریش

هزینه کاشت ریش در تهران

امروزه پزشکان متخصص زیادی در تهران هستند که خدمات کاشت ریش و سبیل را به مراجعه‌کنندگان ارائه می‌دهند، همین موضوع یک عامل رقابتی در هزینه‌ها محسوب می‌شود. قیمت‌ها بر اساس روش مناسب و گستردگی ناحیه کاشت متغیر هستند. توصیه می‌شود قبل از انتخاب کلینیک و پزشک خود حتماً از کیفیت و مهارت تیم کاشت یا مواد و ابزار مطمئن شوید. عمل پیوند مو مستقیماً به زیبایی مربوط است، بنابراین هر سهل‌انگاری کوچکی ممکن است عوارض جبران‌ناپذیری را برای زیباجو به دنبال داشته باشد.

قیمت کاشت ریش و سبیل در تهران معمولاً حدود ۱۵ تا ۲۰ میلیون است. اما تعیین هزینه‌های نهایی پس از بررسی‌های پزشک انجام می‌شود. 

هزینه کاشت ریش شاید یکبار در طول عمر شما پرداخت شود، اما زیبایی و اعتماد به نفسی که از نتیجه آن به دست می‌آید، بسیار قابل‌توجه و ماندگار است. پس بهتر است فریب تبلیغات افراد سودجو را نخورید و با پرس‌وجو و تحقیق بهترین کلینیک کاشت ریش و سبیل را انتخاب نمایید.

در این راستا مفتخریم که به شما کلینیک فوق‌تخصصی پارسا را معرفی نماییم. در این کلینیک پزشکان و پرسنل مجرب و حرفه‌ای می‌کوشند تا با استفاده از بهترین تجهیزات نتایج بسیار رضایت‌بخشی را برای زیباجو رقم بزنند. برای دریافت اطلاعات تکمیلی، مشاوره آنلاین یا تلفنی، رزرو وقت درمان و اطلاع از هزینه دقیق کاشت ریش در کلینیک زیبایی پارسا با مشاورین ما در تماس باشید.

تاریخ انتشار : 1401-07-04
سوالات متداول
  • نتایج کاشت ریش از چه زمانی مشخص می‌شود؟

    نتایج همان روز اول برای مراجعه‌کنندگان ملموس است؛ اما معمولاً دو هفته بعد از عمل پیوند ساقه موها شروع به ریزش می‌کند و پس از آن طی دو تا سه ماه مجدداً رشد می‌نماید.

  • آیا هزینه کاشت ریش مشمول بیمه می‌شود؟

    ازآنجاکه عمل پیوند ریش جز عمل‌های زیبایی محسوب می‌شود؛ لذا بیمه مسئولیتی در پرداخت هزینه‌های آن برعهده ندارد. همان‌طور که می‌دانید هزینه ایمپلنت ریش در مقایسه با سایر روش‌های درمانی کمی بالاتر است. عدم پرداخت هزینه کاشت ریش توسط شرکت‌های بیمه سبب شده تا اغلب کلینیک‌های معتبر امکان کاشت اقساطی ریش را برای مراجعه‌کنندگان فراهم ‌کنند.

مطالب پیشنهادی

لیستی از مطالب که شاید شما بپسندید

دیدگاه ها
نام و نام خانوداگی
متن پیام