هزینه پروتز سینه

هزینه پروتز سینه در سال 1403 چقدر است ؟

پزشک : دکتر کامران کیان فوق تخصص جراحی پلاستیک دسته بندی : دانشنامه جراحی زیبایی

گاهی عواملی مثل بیماری‌ها، افزایش سن، بزرگی سینه، چاقی یا لاغری ناگهانی و… باعث می‌شود تا بانوان فرم سینه خود را از دست بدهند، در این مواقع به کمک پروتز سینه می‌توان سینه‌ها را ترمیم و بازسازی کرد. همچنین به کمک این روش می‌توان سینه‌های کوچک و نامتقارن را به سینه‌های جذاب و بزرگ تبدیل کرد. این عمل امروزه در دنیا در میان بانوان بسیار محبوب و پرطرفدار است.

هزینه‌های مربوط به خدمات جراحی هر سال به نسبت سال‌های قبل افزایش دارد، قیمت پروتز سینه نیز از این قاعده مستثنی نیست. علاوه بر این هزینه عمل پروتز هم مسئله دیگری است که بر اساس شرایط و مهارت پزشک تغییر می‌کند. اگر قصد انجام این جراحی زیبایی با قیمت مناسب را دارید با ما همراه باشید تا علاوه بر آشنایی با عوامل موثر بر هزینه با نکات مهمی در مورد پروتز سینه نیز آشنا شوید.

هزینه پروتز سینه

داشتن سینه‌هایی خوش‌فرم و زیبا فقط مربوط به سایز سینه‌‌ها نیست. به راحتی با مراجعه به جراح زیبایی و با اطلاع از هزینه پروتز سینه یا هر نوع عملی که نیاز دارید، به آرزوی خود می‌ر‌سید. با جراحی‌های زیبایی، حجم و فرم سینه‌ها مطابق با سلیقه و نیاز شما قابل تغییر است. یک متخصص جراحی زیبایی می تواند با استفاده از تکنیک های مدرن و مطمئن، نیاز متقاضیان به داشتن سینه هایی خوش فرم و متناسب و زیبا را برآورده کرده و متناسب با آن قیمت عمل زیبایی سینه و بلاخص هزینه عمل پروتز سینه را به بیمار اعلام نماید.

جراحی پروتز سینه به دلیل مهارت بالاتر پزشکان، امکانات پزشکی بهتر و دسترسی آسان‌تر در شهر تهران بیشتر از سایر شهرها انجام می شود. توجه داشته باشید که معمولاً پروتز سینه را خود بیمار تهیه می‌کند، قیمت پروتز بر اساس اندازه و برند متفاوت است. از آنجا که عمل پروتز سینه یک عمل زیبایی محسوب می‌شود، مشمول بیمه نخواهد شد. همچنین مبلغ دقیق این جراحی زمانی به‌صورت دقیق تعیین می‌شود که مراجعه‌کننده به‌صورت حضوری توسط پزشک معاینه شود.

پارامترهای زیادی در افزایش هزینه پروتز سینه و جراحی آن مؤثر هستند. عواملی همچون نوع ایمپلنت مورداستفاده، دستمزد پزشک، مهارت و تجربه کادر درمانی، کلینیک انتخاب شده، کیفیت پروتز و… در تعیین قیمت نهایی مؤثر هستند. همه این موارد را با هم بررسی خواهیم کرد.

پروتز سینه

تأثیر سایز پروتز در هزینه پروتز سینه

معمولاً تنها گرد یا اشکی بودن پروتز سینه عامل تعیین‌کننده قیمت آن است. در اغلب شرکت‌های تولیدکننده پروتز عواملی مثل سایز، میزان برجستگی، صاف یا تکستچر بودن سطح پروتز هیچ تأثیری در قیمت‌ها ندارد.

جنس و نوع پروتز سینه

برندهای متنوعی در بازار تولیدکننده ایمپلنت سینه هستند، اما باید بدانید که جنس و نوع پروتز تأثیر زیادی روی قیمت پروتز دارد.

میزان مهارت و تخصص پزشک

مهارت و تجربه پزشک تأثیر بسیار زیادی در افزایش هزینه عمل جراحی پروتز سینه دارد. هرچه پزشک متخصص‌تر و حرفه‌ای‌تر باشد، دستمزد بیشتری از زیباجو دریافت خواهد کرد. یک پزشک خوب معمولاً برای رسیدن به بهترین نتایج از دستیاران باتجربه و ماهر در عمل جراحی افراد استفاده می‌کند و در انتخاب سایز و برند پروتز و جراحی، نهایت دقت و مهارت خود را به کار می‌گیرد.

هزینه مرکز جراحی

عمل‌های جراحی معمولاً در مراکز جراحی و بیمارستان‌ها انجام می‌شود. استفاده از وسایل مصرفی در حین جراحی، هتلینگ، هزینه بستری و اتاق همگی در افزایش هزینه‌های مرکز جراحی یا بیمارستان نقش زیادی دارند.

قیمت ایمپلنت سینه

امروزه انواع مختلفی از برندهای پروتز سینه با قیمت‌های گوناگون در بازار وجود دارد، معمولاً قبل از انجام جراحی سینه باید پروتز را از نمایندگی تهیه نمود. هزینه پروتز سینه به کیفیت برند و تغییرات نرخ ارز بستگی دارد. از طرفی خرید این محصول از نمایندگی می‌تواند کیفیت بالاتری را برای شما به دنبال داشته باشد.

تاثیر شرایط زیباجو در هزینه پروتز سینه

یکی از اصلی‌ترین و مهم‌ترین عوامل تعیین‌کننده هزینه و قیمت‌ها در عمل جراحی پروتز سینه، شرایط زیباجو است. همان‌طور که می‌دانید وضعیت سینه‌های افراد مختلف با هم فرق می‌کند و هزینه‌ها با هم یکسان نیست.

با توجه به موارد ذکر شده هزینه پروتز سینه در سال ۱۴۰۳ بین ۴۵ تا ۶۰ میلیون تومان تخمین زده می شود.

انواع برندهای معرف و معتبر پروتز سینه

هنگام انتخاب بهترین پروتز باید توجه داشته باشید که برند انتخابی شما دارای استاندارها و تأییدیه‌های بین‌المللی از سازمان غذا و داروی آمریکا یا FDA باشد. انواع برند معروف پروتز سینه شامل برند منتور، موتیوا، آریون و… است. در ادامه با هرکدام از این برندها به‌صورت مختصر آشنا خواهید شد.

برند منتور

این برند دارای محبوبیت زیادی در بین زیباجویان است و کیفیت بسیار بالایی دارد. قیمت این برند بر اساس نوسانات ارزی متغیر است و نمی‌توان هزینه دقیقی را برای آن مشخص کرد.

مارک موتیوا

 این برند محصولی آمریکایی است که کیفیت فوق‌العاده بالایی دارد. قیمت پروتز سینه موتیوا نسبت به کیفیت آن به‌صرفه است. سایز، قیمت دلار، تحریم، کیفیت محصول و… از عوامل مؤثر در افزایش قیمت پروتز موتیوا هستند. هر چه سایز بیشتر باشد قیمت هم افزایش می‌یابد.

پروتز پستان آریون

 این شرکت در واقع یک شرکت فرانسوی است که در سال 1994 تأسیس شده است و پروتزهای ساخته شده در آن از نظر کیفی در رده خوبی قرار دارند.

پروتز پستان سیلی مد

شرکت سیلی مد یک شرکت برزیلی است که از حدود سال 1978 تا کنون پروتزهای پستانی تولید کرده است. شرکت سیلی مد در ایران نمایندگی دارد و شما می‌توانید به‌راحتی پروتزهای این شرکت را از داروخانه‌های معتبر سراسر کشور تهیه کنید. هزینه پروتز سینه مارک سیلی مد، نسبت به کیفیت آن بسیار مناسب است.

تاریخ انتشار : 1402-06-20
سوالات متداول
  • عمل جراحی سینه بهتر است قبل از زایمان انجام شود یا بعد از آن؟

    عمل پروتز به گونه‌ای انجام می‌گیرد که به بافت‌های تجمع شیر در نیپل آسیبی وارد نشود. اما پزشکان به‌منظور راحتی بیشتر زیباجو توصیه می‌کنند که این عمل بعد از زایمان و دوران شیردهی انجام شود؛ زیرا بارداری، کاهش و یا افزایش وزن در ماندگاری پروتزها تأثیرگذار است.

  • آیا انجام عمل جراحی پروتز سینه برای همه افراد امکان‌پذیر است؟

    این عمل تنها برای بانوان باردار و افرادی که به بیماری‌های خاصی مثل دیابت کنترل نشده و یا بیماری‌های روحی و روانی مبتلا هستند، خطرناک است و به غیر از این، انجام آن برای افراد محدودیتی ندارد. توصیه می‌شود این عمل جراحی را آگاهانه انجام دهید و حتماً با پزشک مشورت کنید.

  • هزینه جراحی پروتز سینه به چه عوامل بستگی دارد؟

    انجام عمل جراحی پروتز سینه همان‌طور که گفته شد تا حد زیادی به مهارت پزشک، موقعیت جغرافیایی مرکز جراحی، دستیاران پزشک، شرایط زیباجو و… بستگی دارد.

  • چرا افراد از پروتز سینه استفاده می‌کنند؟

    بزرگ کردن سینه با پروتز سبب بزرگ‌شدن و خوش فرم شدن سینه‌ها می‌شود. از پروتز سینه به‌عنوان جایگزین حجم سینه از دست‌ رفته بیماران سرطانی هم استفاده می‌شود. هدف از این عمل بهبود شکل و اندازه سینه و بالا بردن اعتماد به‌ نفس بیمار است.

  • هزینه پروتز سینه به چه عواملی بستگی دارد؟

    هزینه پروتزهای سینه با توجه‌ به شرایط افراد، نوع ایمپلنت، کیفیت و برند تولید کننده پروتز و همچنین نوسانات ارزی تغییر می‌کند.

مطالب پیشنهادی

لیستی از مطالب که شاید شما بپسندید

دیدگاه ها
نام و نام خانوداگی
متن پیام
  • ناهید
    1402-12-12

    سلام قیمت پروتز بزرگ‌کندده سینه رو‌میخواستم بدونم

    • دکتر مینا شریفی
      1402-12-12

      سلام و وقت بخیر

      جهت دریافت قیمت و مشاوره تخصصی با شماره 09190101822 کلینیک پارسا بیوتی در تماس باشید.

  • Rattana
    1402-05-24

    سلام برای عمل سینه میخاستم مشاوره بگیرم

+مشاهده بیشتر