هزینه لیزر موهای زائد بدن

هزینه لیزر موهای زائد بدن – لیست قیمت زمستان ۱۴۰۲

پزشک : دکتر محسن سبزواری متخصص پوست و مو دسته بندی : مقالات لیزر مو

لیزر موهای زائد روشی ایمن، موثر و مقرون به صرفه برای حذف دائمی موهای زائد است. قیمت روش‌های درمانی مختلف، از جمله مواردی است که همواره برای متقاضیان اهمیت دارد. به همین جهت تصمیم گرفتیم تا مطلبی اختصاصی در مورد این موضوع بنویسیم. در این مطلب می‌خواهیم بررسی کنیم که چه عواملی بر روی قیمت لیزر تاثیر می‌گذارند و هزینه لیزر کل بدن و بخش‌های مختلف چقدر است.

عوامل موثر بر هزینه لیزر موهای زائد

در گذشته قیمت لیزر را با توجه به تعداد شات‌های دستگاه محاسبه می‌کردند. امروزه قیمت گذاری با توجه به ناحیه‌ تحت درمان و جنسیت تعیین می‌شود. مثلاً هزینه لیزر موهای زیر بقل خانم‌ها با هزینه لیزر موهای زیر بقل آقایان تفاوت قیمت دارد.

عوامل موثر بر هزینه لیزر امروزه به سه عامل کلی بستگی دارد: دستگاه لیزر، مهارت و تجربه‌ی کادر درمانی و همچنین ناحیه‌ی تحت درمان. دو مورد اول باعث تعیین قیمت پایه‌ای برای لیزر هر ناحیه می‌شود. در ادامه در مورد تاثیر دستگاه لیزر و مهارت کادر درمانی بر هزینه لیزر و همچنین میزان اثر گذاری آن صحبت کرده‌ایم.

دستگاه لیزر

امروزه دستگاه‌ها و تکنولوژی‌های لیزر موثرتر، بهتر و پیشرفته‌تر از همیشه شده‌اند. هرچه یک کلینیک به دستگاه‌های جدیدتر و پیشرفته‌تری مجهز باشد، هزینه‌ی ابزار و محصولات مصرفی بالاتر، تاثیر لیزر بر حذف موهای زائد بیشتر و همچنین هزینه لیزر گران‌تر می‌شود.

سه تکنولوژی لیزر با اختلاف زیادی نسبت به سایرین برترند که دستگاه مرتبط با هر کدام در کلینیک زیبایی پارسا موجود است. این تنوع باعث شده تا بتوانیم به همه‌ مراجعین با هر رنگ پوستی، بهترین و موثرترین خدمات لیزر را ارائه دهیم. در ادامه دستگاه‌ها و فناوری‌های استفاده شده در کلینیک پارسا معرفی شده‌اند.

دستگاه لیزر کندلا

لیزر الکساندریت

لیزر الکساندریت یکی از سریع‌ترین و موثرترین تکنولوژی‌های لیزر در دنیاست. از این دستگاه می‌توان برای لیزر مناطق وسیع استفاده کرد. بیشترین تاثیر الکساندریت در مورد موهای نازک و پوست‌های روشن مشاهده می‌شود. برای افراد با پوست تیره، الکساندریت می‌تواند موجب لک‌های پوستی شود و اثر کمی بر حذف موهای زائد می‌گذارد.

لیزر دایود

دستگاه‌های لیزر دیود، دوره‌های تابش سریع‌تری دارند و به همین دلیل جلسات لیزر درمانی نیز کوتاه‌تر می‌شوند. به طور کلی این تکنولوژی با اختلاف اندکی از دیگر تکنولوژ‌ی‌ها موثرتر است؛ اما امنیت کمتر و عوارض جانبی بیشتری دارد. این موارد و کمی درد بیشتر، به دلیل دوره‌های تابش زود به زود روش دیود است.

در کلینیک پارسا از دستگاه دیود وکتوز ساخت شرکت‌ معتبر ساینوژر (Cynosure) استفاده می‌کنیم که بهترین دستگاه فناوری دیود است.

لیزر ان دی یاگ

لیزر ان دی یاگ برای همه‌ی انواع رنگ پوست مناسب است؛ اما بیشتر برای کسانی استفاده می‌شود که پوست‌های تیره رنگی دارند. این فناوری لیزر طول موج بالایی داشته و تعداد تابش‌های کمتری برای حذف موهای زائد احتیاج دارد. از این لیزر می‌توان برای موزدایی مناطق وسیع بدن هم استفاده کرد.

لیزر دکا

در کلینیک پارسا از دستگاه لیزر دکا ساخت سال ۲۰۲۳ استفاده می‌کنیم که دارای دو طول موج ان دی یاگ و الکساندریت است. این دستگاه فوق پیشرفته جزو معدود دستگاه‌های لیزر است که می‌تواند دو طول موج متفاوت تولید کند.

دستگاه لیزر دکا

مهارت و تجربه‌ی کادر درمانی

در لیزر موهای زائد آنچه از دستگاه مورد استفاده هم مهم‌تر است، تجربه و مهارت تیم لیزر درمانی است. یادتان باشد، کسی که بدن شما را لیزر می‌کند، اپراتور لیزر درمانی است نه دستگاه لیزر. پزشک مجرب بهترین دستگاه لیزر را برای شما انتخاب می‌کند و اپراتور لیزر هم موثرترین درمان را برای شما انجام می‌دهد. هرچه اپراتور ماهرتر باشد، اثر گذاری لیزر بیشتر و عوارض آن کمتر می‌شود. منطقی است که تیم درمانی حرفه‌ای‌تر، دستمزدهای بالاتری هم بگیرند. لذا این عامل هم تاثیر زیادی بر هزینه لیزر در کلینیک‌های مختلف دارد.

مراکز ارزان، خدمات ضعیف‌تری دارند

اگر هزینه لیزر در مرکزی بیش از حد پایین باشد، یعنی یا مشکلی در خدمات وجود دارد، یا آن مرکز دارد ضرر می‌کند. قطعاً همه‌ی مراکز لیزر موهای زائد تاسیس شده‌اند تا درآمد و سود داشته باشند؛ پس نمی‌خواهند که ضرر کنند. معمولاً مراکزی که قیمت‌های بسیار پایینی دارند، از دستگاه‌ها یا اپراتورهای خوبی استفاده نمی‌کنند. حال یا دستگاهی قدیمی و فرسوده دارند، یا تجهیزات با کیفیتی استفاده نمی‌کنند یا اپراتورهای مرکز تجربه و مهارت بالایی ندارند و دستمزدهای کمی می‌گیرند.

دلیل قیمت‌های خیلی پایین هرچه که باشد، باید از این مراکز دوری کرد. لیزری که ارزان باشد ولی موثر نباشد، با دور ریختن پول فرقی ندارد. به علاوه استفاده از تجهیزات قدیمی و اپراتورهای کم‌تجربه می‌تواند باعث عوارض جانبی شدیدی مثل لک شدن یا سوختن پوست شود.

هزینه‌ی بالا تضمین تاثیر بهتر نیست

برخی از کلینیک‌ها از شما هزینه‌های بسیار بالا و بعضاً نجومی طلب می‌کنند و با تکنیک‌های تبلیغاتی و وعده‌های غیرواقعی قیمت‌های خود را بالا می‌برند. مثلاً دستگاهی را به عنوان بهترین دستگاه لیزر معرفی می‌کنند یا به شما قول می‌دهند که در ۲-۳ جلسه، روند درمانی را به اتمام برسانند.

گول این تبلیغات دورغین را نخورید. اول از همه باید بدانید که هر کدام از دستگاه‌های لیزر مزایا و معایب خود را دارند. مثلاً لیزر الکساندریت سرعت و تاثیر بالایی دارد ولی اصلاً برای پوست‌های تیره مناسب نیست. دوم این که تمامی لیزرها حداقل به ۴ تا ۶ جلسه‌ی درمانی نیاز دارند.

لیزر موهای زائد دست

هزینه لیزر در کلینیک پارسا

بهترین کلینیک لیزر موهای زائد باید خدمات عالی و قیمتی منطقی داشته باشد. به تکنولوژی‌های مختلف مجهز باشد و از تیم درمانی حرفه‌ای بهره ببرد. مرکز لیزر درمانی باید مجوز‌های لازم را داشته باشد و تمامی درمان‌ها تحت نظارت پزشک متخصص انجام شود. در کلینیک پارسا مفتخریم که تمامی این موارد را به بهترین شکل ممکن رعایت کرده‌ایم تا خدمتگزاری شایسته برای شما عزیزان باشیم.


# ناحیه لیزر هزینه (تومان) ناحیه لیزر هزینه (تومان)
۱ لیزر دست ها ۲۰۰/۰۰۰ ۷ ران پا ۲۵۰/۰۰۰
۲ بازوها ۱۰۰/۰۰۰ ۸ دور ناف و دور سینه ۷۰/۰۰۰
۳ ساعد ۱۵۰/۰۰۰ ۹ نیم تنه بانوان ۴۰۰/۰۰۰
۴ پا کامل ۴۰۰/۰۰۰ ۱۰ نیم تنه آقایان ۵۰۰/۰۰۰
۵ ساق پا ۲۰۰/۰۰۰ ۱۱ کل بدن خانم ها ۹۰۰/۰۰۰
۶ پیشانی / گونه / خط ریش ۵۰/۰۰۰ ۱۲ بیکینی کامل و خط بیکینی ۱۸۰/۰۰۰
تاریخ انتشار : 1400-10-03
سوالات متداول
  • علت اختلاف قیمت‌ لیزر مو در کلینیک های مختلف چیست؟

    هزینه لیزر به چندین عامل مختلف بستگی دارد. به طور کلی قیمت لیزر در کلینیک‌ها و مراکز درمانی مختلف، تفاوت زیادی با هم دارند. اگر با چند مرکز مختلف صحبت کنید، می‌بینید که برخی قیمت‌های پایین‌تر و برخی قیمت‌های بسیار بالایی دارند. تکنولوژی و ابزار استفاده شده برای لیزر موهای زائد بدن، مختلف است. با این وجود قیمت بالا یا پایین، هردوی آن ها شک برانگیزند.

  • آیا لیزر مو ارزان‌تر از سایر روش‌ها است ؟

    در وهله‌ی اول شاید هزینه لیزر موهای زائد بالا به نظر برسد، اما اگر نگاهی بلند مدت به داستان حذف موهای زائد داشته باشید، می‌بینید که هزینه‌ها چندان هم بالا نیست. لیزر تنها روشی است که به صورت ایمن و بدون درد باعث حذف دائمی موهای زائد می‌شود. ۴ تا ۸ جلسه‌ی درمانی که ماهی یکبار برگزار می‌شوند، می‌تواند به شکل موثر تا ۹۰ درصد از موهای زائد شما را از بین ببرد.

    سایر روش‌های حذف موهای زائد دردسرهای زیادی داشته و در بلند مدت هزینه‌ی بیشتری هم دارند. مثلاً شما نمی‌توانید با تیغ یا اپی‌لیدی به تنهایی تمام موهای زائدتان را بردارید و همیشه بخش‌هایی از بدن اصلاح نشده باقی می‌مانند. اگر هم بخواهید همیشه بدنتان را وکس کنید، در طولانی مدت باید هزینه‌های زیادی بپردازید. آسان بودن و تاثیر بالای لیزر، سبب شده که یکی از بهترین و بی‌دردسرترین روش‌های حذف موهای زائد به حساب بیاید.

مطالب پیشنهادی

لیستی از مطالب که شاید شما بپسندید

دیدگاه ها
نام و نام خانوداگی
متن پیام
  • رامندی
    1401-12-25

    سلام شب بخیر .
    ببخشید دستگاه لیزر شما شاتی یا رولی؟

    • دکتر شریفی
      1401-12-26

      سلام وقتتون بخیر

      شاتی هست.

    • حامد هستم
      1402-02-05

      سلام ببخشید شیراز شعبه دارید

  • علی ناروی
    1401-08-20

    سلام ببخشید زاهدان یا مشهد شعبه دارید

    • دکتر شریفی
      1401-08-20

      سلام و وقت بخیر

      خیر، فقط تهران در خدمت مردم عزیز ایران هستیم .

  • گیسو
    1401-07-26

    سلام قیمت پا کامل ۳۵۰۰۰۰یعنی هر پا جدا گونه این قیمته یا هر دوتاش

    • دکتر شریفی
      1401-07-27

      سلام و وقت بخیر

      جفت پاها منظور هست.

  • Benita
    1401-05-28

    سلام ببخشید محدودسنی برای چند ساله.؟!

    • دکتر شریفی
      1401-06-02

      سلام و وقت بخیر

      برای تاثیر بهتر بالای ۱۸ سال انجام بشه.

  • راد
    1401-03-27

    سلام وقت بخیر لیزر مایو آقایان توسط خانم انجام میشه؟

    • دکتر شریفی
      1401-03-27

      سلام و وقت بخیر

      خیر لیزر آقایان توسط اپراتور آقا انجام میشه.

  • علی رضا
    1401-02-13

    سلام برای لیزر فول بادی اقایان جلسه ای 900000 هزار تومان پرداخت کنیم یا یکبار

    • دکتر شریفی
      1401-02-18

      سلام و وقت بخیر

      هزینه ها برای هر جلسه است.

  • الیاس
    1401-02-05

    ایا قسمت عورت وباسن راهم لیزرمیکنید قیمتش چقد؟

  • arezou
    1400-11-10

    وقت بخیر، هزینه جدا و به صرفه تر برای فول بادی ندارین؟

  • مانی
    1400-11-05

    هزینه مو زیر گونه چقدره ؟؟
    هزینه مو صورت چقدره؟؟

  • مهدی حیدری
    1400-11-04

    ببخشید شما کدوم شهر هستید؟شیراز هم شعبه دارید؟

    • دکتر شریفی
      1400-11-23

      سلام و وقت بخیر

      خیر پارسا بیوتی هیچ شعبه ای در هیچ کجای کشور ندارد.

  • ستاره
    1400-07-20

    سلام وقت بخیر
    برای هر ناحیه هر جلسه باید هزینه رو دوباره بدیم ؟

    • دکتر شریفی
      1400-07-20

      سلام و وقت بخیر

      بله ، هزینه اعلام شده برای هر جلسه است.

  • جواد
    1400-07-14

    سلام این قیمت ها برای هر جلسه است یا برای کل جلسات درمجموع؟

    • دکتر شریفی
      1400-11-23

      سلام و وقت بخیر

      هزینه هر جلسه اعلام شده است.

  • مهرانه محمدی
    1400-05-17

    سلام وقتتون بخیر

    برای نوبت دهی چطور اقدام کنیم ؟ و هزینه لیزر بیکینی هم اگر امکانش هست هم آقایان هم خانم ها رو بهم بدین.

    • دکتر شریفی
      1400-05-17

      سلام و عرض ادب

      برای دریافت نوبت با شماره ۰۲۱۲۲۱۲۲۸۲۲ در ساعات کاری کلینیک (۸ صبح تا ۸ شب) و در ساعات غیر کاری با شماره واتس اپ کلینیک در تماس باشید.

      هزینه لیزر بیکینی خانم ها : ۱۲۵۰۰۰ تومان (تنها) و بیکینی و خط بیکینی خانم ها : ۱۵۰/۰۰۰ تومان
      هزینه مایو آقایان : ۱۹۰/۰۰۰ تومان

    • علی
      1401-09-29

      سلام وقته تون بخیر خوب وقتی لیزر مون انجام شد دیگه موهای زائد درنمی یان که ?

+مشاهده بیشتر