قبل
بعد

گالری تصاویر کاشت مو

مو‌های پرپشت در افزایش زیبایی چهره نقش مهمی دارند. اما دلایل متعددی وجود دارد که سبب ریزش موقت یا دائمی تار‌های مو می‌شود. وراثت، ابتلا به برخی بیماری‌ها، استرسی و مشکلات غذه تیروئید در صدر دلایل اصلی ریزش مو قرار می‌گیرند.

آنچه که قبل از پیوند یا کاشت مو باید به آن توجه کنید، درمان قطعی علت اصلی ریزش مو است. بدون درمان دلیل اصلی عارضه، کاشت تاثیر مثبتی در رویش مجدد تار موی شما نخواهد داشت. پس از این مرحله، در جلسه مشاوره بانک موی متقاضی و الگوی ریزش مو‌های او بررسی می‌شود. تنها در این صورت می‌توان روش مناسب کاشت را انتخاب کرد.

سوالات متداول

سوالاتی که مشتریان عزیزمان بیشتر میپرسند ...

  • آیا کاشت مو درد دارد ؟

    قبل از شروع کاشت مو، داروی بی حسی به پوست تزریق می شود و بعد از گذشت چند دقیقه، پوست به طور کامل بی حس خواهد شد، به گونه ای که فرد متوجه هیچ یک از مراحل جراحی نمی شود و دردی را نیز احساس نخواهد کرد. اثرات داروی بی حسی تا چند ساعت بعد از جراحی باقی می ماند و بعد از آن، مصرف داروهای مسکن تجویز شده توسط پزشک می تواند از میزان درد احتمالی کم کند.

  • آیا کاشت مو محدودیت سنی دارد ؟

    با این که گفته می شود کاشت مو، محدودیت سنی ندارد اما این روش جراحی باید زمانی انجام شود که روند ریزش مو متوقف شده باشد. از آن جایی که روند ریزش مو معمولا از دهه بیست زندگی آغاز می شود و تا سی سالگی ادامه پیدا می کند، توصیه می شود بعد از سی سالگی نسبت به انجام کاشت مو اقدام شود تا نتایج ایده آل تری حاصل گردد.

  • عمل کاشت مو چقدر طول می‌کشد ؟

    پاسخ این سوال بستگی به روش مورد استفاده برای کاشت دارد؛ اما معمولا زمان این عمل از ۶ تا ۸ ساعت متغیر خواهد بود. هرچه تعداد گرافت‌های مورد نیاز بیشتر باشد، زمان عمل طولانی‌تر می‌شود. علاوه بر این در روش‌هایی که از دستگاه‌های دستی برای استخراج استفاده می‌شود، سرعت کار پایین می‌آید و لازم است که شخص زمان بیشتری را به کاشت مو اختصاص دهد.