تزریق ژل لب

تزریق ژل لب | هزینه، مزایا و چند توصیه مهم

پزشک : دکتر نادیا رضایی متخصص پوست و مو دسته بندی : مقالات تزریق ژل

تزریق ژل لب از جمله روش هایی است که برای فرم دهی و حجم دهی لب ها مورد استفاده قرار می گیرد. این روش کاملا بی خطر است و نتایج بسیار فوق العاده ای را به همراه دارد. تمامی افرادی که از فرم و حجم لب های خود ناراضی هستند و می خواهند لب های خوش فرم و حجیم تری داشته باشند، می توانند در کمترین زمان ممکن از مزایای این روش بهره مند شوند. در این روش زیبایی، بافت لب و هم چنین کناره های لب حجم داده می شود و زیبایی لب و صورت بیشتر خواهد شد.

در این مطلب قصد داریم مزایا، معایب و توصیه های مهم در رابطه با تزریق ژل لب را بررسی کنیم. تا پایان همراه ما باشید.

ژل لب چیست ؟

ژل لب با هدف افزایش حجم و بهبود فرم لب ها تزریق می شود و میزان ژل و عمق تزریق آن به نوع ماده استفاده شده و همچنین سلیقه افراد بستگی دارد. انواع مختلفی از فیلرهای پوستی وجود دارند که برای تزریق به لب ها و نواحی اطراف لب ها مورد استفاده قرار می گیرند، اما در میان آن ها، هیالورونیک اسید که به طور طبیعی در بدن یافت می شود و به افزایش حجم لب ها کمک می کند، بیشتر مورد استقبال قرار گرفته است.

نکته بسیار مهم در خصوص تزریق ژل لب این است که تناسب میان لب بالا و پایین حتما باید در نظر گرفته شود، تا نتایج ایده آل تری حاصل گردد. به علاوه اینکه فرم لب هر فرد با دیگری متفاوت است و مختص خود فرد است و نباید این انتظار داشته باشید تا فرم لب بعد از تزریق، مانند سایر افراد شود. به همین خاطر، این روش زیبایی حتما باید توسط پزشک متخصص که آشنا به آناتومی لب و صورت است انجام شود. تزریق ژل لب با استفاده از سوزن بسیار ظریف و در زاویه ای مناسب داخل لب و یا نواحی اطراف لب انجام می شود و می توان برای کاهش احساس درد، از کرم های بی حسی موضعی مانند لیدوکائین استفاده کرد.

تزریق ژل لب طبیعی

فرم های مختلف تزریق ژل لب

فرم لب می تواند با توجه به محل و نحوه تزریق ژل تغییر کند و این موضوعی است که حتما باید در خصوص آن با پزشک صحبت کنید. برخی افراد دوست دارند لب بالای شان حجیم تر از لب پایین باشد یا برعکس و در برخی دیگر موارد، ترجیح می دهند اندازه و تناسب لب بالا و پایین با هم برابر باشد. برخی تکنیک ها و مدل های مختلف ژل لب عبارتند از :

ژل لب روسی

ژل لب روسی که این روزها بسیار مورد استقبال قرار گرفته است، از سمت داخل به بیرون و حاشیه لب و به طور عمودی تزریق می شود و این روش برای افرادی که لب های باریک و کم حجمی دارند، نتایج بسیار خوبی را به همراه خواهد داشت.

ژل لب عروسکی

در ژل لب عروسکی، میزان ژل بیشتری در لب پایین تزریق می شود تا حجم لب پایین بیشتر از لب بالا شود و لب ها فرم عروسکی یا باربی پیدا کنند.

ژل لب طبیعی (کلاسیک)

برای آن دسته از افرادی که می خواهند بعد از تزریق، لب ها فرم طبیعی تری داشته باشد، افزایش حجم به صورت نامحسوس و به طور کاملا طبیعی انجام خواهد شد.

ژل لب قلبی

تزریق ژل قلبی برای آن دسته از افرادی مناسب تر است که فرم صورت بیضی دارند که در این روش، فاصله ای بین قسمت بالایی دو حاشیه لب ایجاد می شود و لب ها اصطلاحا ظاهر قلبی شکلی پیدا می کنند.

انواع مدل ژل لب

کاندید مناسب ژل لب

تزریق ژل لب یک تصمیم شخصی است و افرادی که از حجم و فرم لب های خود ناراضی هستند و می خواهند لب های بزرگ تری داشته باشند یا می خواهند فرم لب های شان به حالت قبل برگردد و در عین حال، انتظارات منطقی و واقع بینانه ای از نتایج تزریق دارند، می توانند ژل لب را انجام دهند. توجه داشته باشید که از تزریق ژل لب در موارد زیر باید خودداری شود:

  • وجود هر گونه عفونت فعال دهانی مانند تبخال،
  • ابتلا به دیابت،
  • ابتلا به برخی بیماری های خاص مانند لوپوس،
  • وجود مشکلات مربوط به انعقاد خون.

افرادی که دچار سرما خوردگی یا کرونا شده اند یا آن دسته از افرادی که سابقه حساسیت به ژل یا لیدوکائین دارند، حتما باید این موضوع را به پزشک اطلاع دهند.

مزایا و معایب ژل لب

قطعا تمامی روش های زیبایی یک سری مزایا و معایب دارند و ژل لب نیز از این قاعده مستثنی نیست. از جمله مزایای تزریق ژل لب می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • حجم دهی و فرم دهی لب ها در کمترین زمان ممکن و متناسب با سلیقه فرد،
  • ماندگاری بالا،
  • کبودی کمتر،
  • پایین بودن احتمال بروز عوارض بعد از تزریق.
  • هزینه کمتر نسبت به سایر روش ها،
  • مشاهده فوری نتایج.

از جمله معایب یا عوارض تزریق ژل لب می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • خونریزی در ناحیه تزریق،
  • ورم و کبودی،
  • حساسیت،
  • طبیعی نبودن حالت لب ها.

اما در صورتی که این تزریق توسط پزشک متخصص و باتجربه در این زمینه انجام شود، احتمال بروز هر یک از عوارض گفته شده به حداقل خواهد رسید.

ژل لب

نحوه انتخاب برند ژل

انتخاب برند ژل لب یکی از مهم ترین مواردی است که باید در نظر گرفته شود، چرا که نامرغوب بودن ژل می تواند عوارض جبران ناپذیری را به همراه داشته باشد. مواردی از قبیل سن فرد، فرم لب و نتایج مورد انتظار در تعیین برند و مارک ژل لب دخیل هستند و در کنار برند انتخابی، نحوه تزریق نیز از اهمیت بسیار بالایی برخوردار می باشد.

ژل‌های هیالورونیک اسید ساختاری مشابه با یکدیگر دارند ولی از نظر قوام و غلظت متفاوت هستند. قاعدتاً ژل‌های مختلف شکل متفاوتی به لب می‌دهند؛ لذا مارک ژل را باید طوری انتخاب کنیم که بسته به محل تزریق و اهداف درمانی بهترین دستاورد را داشته باشد. مثلاً ژل‌های رقیق‌تر را می‌توانیم سطحی‌تر تزریق کنیم تا لب را کمی حجیم‌تر نشان بدهیم.  همچنین استفاده از ژل‌ها فقط به میزان حجم ‌دهی بستگی ندارد. شکل ‌دهی و مشخص کردن مرزهای لب نیز در زیبایی لب مهم هستند و باید به آن‌ها توجه ویژه‌ای داشته باشیم. بگذارید عوامل موثر در انتخاب مارک ژل را به شکل فهرست‌وار مرور کنیم:

  • سن متقاضی تزریق ژل به لب،
  • شکل کنونی لب،
  • هدف نهایی از تزریق ژل،
  • شکل هندسی و انحنای لب‌ها.

توصیه می‌کنیم به تزریق ژل به عنوان یک عمل زیبایی که خطرات جدی و مهمی دارد نگاه کنید. چون اگر تزریق به درستی صورت نگیرد، می‌تواند خطرات حادی داشته باشد. یکی از خطرات، انسداد عروقی نام دارد. در این عارضه‌ی نادر، ژل تزریق شده عروق خونی را مسدود می‌کند. اگر خون به بافت‌های لب نرسد، بافت‌ها می‌میرند و بخشی از لب از بین می‌رود.

برترین برندهای ژل لب

ژل لب رستیلن

 نوعی ژل لب است که غلظت بالایی هیالورونیک اسید دارد و قیمت آن در مقایسه با سایر ژل های حاوی هیالورونیک اسید، بیشتر است. این برند ژل لب مورد تائید FDA است و در حدود شش ماه ماندگاری دارد.

ژل لب تئوسیال

ژل لب تئوسیال ساخت کشور سوئیس و بر پایه هیالورونیک اسید و منشاء غیر حیوانی دارد. اثرات این ژل لب تنها در حدود یک سال باقی می ماند و تا حد زیادی به عواملی از قبیل نوع پوست و سبک زندگی فرد بستگی دارد.

ژل لب استایلج

استایلج برند فرانسوی ژل لب است که در ترکیب خود حاوی هیالورنیک اسید و بی حس کننده لیدوکائین است که حجم طبیعی را در لب ها ایجاد می کند و ماندگاری آن در حدود 6 تا 24 ماه خواهد بود. این برند ژل لب هیچ گونه عوارضی را به همراه ندارد، اما توصیه می شود تا 24 ساعت از وارد آوردن فشار به لب ها خودداری شود.

استایلج اسپشیال لیپز

ژل لب پرفکتا

ژل پرفکتا یک برند فرانسوی است که به عنوان یک حجم دهنده موثر برای لب ها مورد استفاده قرار می گیرد. نتایج تزریق پرفکتا بلافاصله بعد از تزریق مشاهده می شود. این برند ژل لب هیچ گونه عوارضی را به همراه نخواهد داشت.

ژل لب رووفیل

رووفیل ژل لب کره ای است که هیالورونیک اسید موجود در آن دوام و ماندگاری بالایی دارد و اثرات آن تا دوازده ماه باقی می ماند که البته میزان جذب آن به نوع پوست، نوع و میزان حجم تزریق نیز بستگی دارد. ژل رووفیل لب ها را به طور محسوسی افزایش حجم می دهد و در لب های باریک، باعث می شود لب به سمت بالا کشیده شود.

ژل لب بلوترو

بلوترو ساخت کمپانی Merz آلمان است که همانند بسیاری از برندها بر پایه ترکیب هیالورونیک اسید طراحی شده و با توجه به این که حاوی مقادیری لیدوکائین است، از میزان درد هنگام تزریق کاسته خواهد شد. این برند مورد تائید FDA است و در حدود شش تا دوازده ماه ماندگاری خواهد داشت.

بلوترو لیپس

مراقبت‌های بعد از تزریق

کاملا طبیعی است که بعد از تزریق ژل، لب ها متورم باشند و کبودی هایی دیده شود و این علائم معمولا طی چند روز فروکش می کنند و محو می شوند. رعایت یک سری نکات و مراقبت ها می تواند به تسریع موارد گفته شده و حاصل شدن نتایج ایده آل کمک کند، از جمله:

  • استفاده از کمپرس به بهبود کبودی و ورم کمک می کند.
  • تا 48 ساعت بعد از تزریق ژل، تا جایی که می توانید آب بنوشید تا هیدراته بدن حفظ شود و روند ترمیم تسریع یابد.
  • بهتر است یک تا دو روز بعد از تزریق ژل لب، از انجام فعالیت های شدید بدنی خودداری شود، چرا که این قبیل فعالیت ها می توانند باعث افزایش ورم یا خون مردگی شوند.
  • به مدت 48 ساعت از بودن در مکان هایی مانند سونا، جکوزی یا محیط های گرم خودداری کنید.
  • تا 24 ساعت بعد از تزریق ژل، از آرایش کردن لب ها خودداری کنید.

ماندگاری ژل لب

تزریق ژل لب نتایج دائمی ندارد و به مرور از حجم ژل کاسته می شود و بسیاری از افراد هر چند ماه یک بار، مجدد تزریق ژل را انجام می دهند تا فرم و حجم دلخواه شان حفظ شود. در واقع، ماندگاری ژل لب در هر فردی متفاوت است و به یک سری عوامل بستگی دارد. از جمله :

  • نوع ژلی که استفاده می‌کنید. مثلاً ژل‌های هیالورونیک اسید بین ۶ تا ۹ ماه ماندگاری دارند. ژل‌های نیمه‌دائمی حدود یک تا دو سال ماندگار هستند. ژل‌های دائمی مدت بسیار طولانی‌تری دوام می‌آورند.
  • برند ژلی که استفاده شده است. شرکت‌های مختلف ژل‌هایی با فرمولاسیون‌های مختلف تولید می‌کنند. برخی از این ژل‌ها مختص تزریق به لب هستند و برخی برای تزریق به نواحی دیگر صورت بهترند. این موارد را پزشک متخصص کلینیک به طور کامل برایتان توضیح خواهد داد.
  • میزان حجم‌دهی به لب مهم است. حجم‌دهی بیشتر، ترمیم دیرتری نیاز دارد.
  • متابولیسم بدن شما و شرایط فیزیولوژیک پوست نیز تعیین کننده است. برخی متابولیسم سریع‌تری دارند و هیالورونیک اسید تزریق شده خیلی زود جذب بدن می‌شود.

ماندگاری ژل به عوامل زیادی بستگی دارد. برخی از مراجعین ما هر ۶ ماه برای ترمیم و تزریق دوباره مراجعه می‌کنند و برخی هم تا ۹ یا ۱۰ ماه نیاز به تزریق دوباره ندارند. ماندگاری از فرد به فرد متفاوت است.

ژل لب بلوترو

تزریق ژل به لب بهتر است یا تزریق چربی ؟

برخی افراد برای حجم دهی سراغ تزریق چربی می روند که در این روش، چربی از نواحی از بدن مانند ران و باسن که انباشت چربی دارد، گرفته و به بدن تزریق می شود. خب، قطعا این روش هیچ گونه واکنش آلرژیکی را به همراه ندارد و میزان ماندگاری آن نیز طولانی تر خواهد بود، اما احتمال بروز عوارضی از قبیل عفونت، خونریزی، ورم طولانی مدت یا حتی نکروز بافت چربی وجود دارد و به همین خاطر، کمتر از سمت پزشکان توصیه می شود. نکته دیگری که باید در نظر داشته باشید، این است که برداشت چربی از بافت، دوره نقاهت به نسبت طولانی را نیز به همراه خواهد داشت.

تزریق چربی به دلیل ماندگاری بیشتر طرفداران زیادی دارد ولی برای تزریق به لب مناسب نیست. از تزریق چربی بیشتر برای حجم دهی و جبران فرورفتگی‌های صورت استفاده می‌شود. اگر به لب چربی تزریق کنیم، حالت غیرطبیعی و متورم به خودش می‌گیرد و چندان زیبا نمی‌شود. اما در تزریق ژل به لب، هیالورونیک اسید ماده ای است که به طور طبیعی در بدن یافت می شود و قطعا عوارض بسیار کمتری را به همراه دارد، به علاوه این که نتایج بسیار مطلوبی از حجم دهی و فرم دهی لب ها ایجاد خواهد شد و دیگر نیازی به جراحی برای استخراج چربی نخواهد بود.

هزینه تزریق ژل لب

هزینه تزریق ژل به عوامل زیادی بستگی دارد. نوع ژل (موقت، دائمی یا نیمه‌دائمی)، برند و شرکت سازنده ژل و میزان مورد نیاز برای حجم دهی به لب‌ها از جمله عوامل موثر بر هزینه‌ی نهایی هستند. برای دریافت هزینه‌ی دقیق می‌توانید با کارشناسان ما در تماس باشید. هزینه‌ی نهایی در جلسه مشاوره پیش از تزریق به شما اعلام می‌شود.

در مورد هزینه باید چند نکته را در نظر داشته باشید:

  • زمانی که می‌خواهید برای هزینه‌ها برنامه ریزی کنید، یادتان باشد که ماندگاری ژل‌های رایج که به لب تزریق می‌شوند، بین ۶ تا ۹ ماه است. بعد از این مدت، باید برای تزریق دوباره به کلینیک مراجعه کنید.
  • ممکن است برخی کلینیک‌ها هزینه‌ی بسیار کمتری برای تزریق ژل دریافت کنند. با توجه به این که عامل اصلی تاثیر گذار در هزینه‌ی نهایی، برند و مقدار ژل تزریق شده است، هزینه‌ها نباید تفاوت فاحشی داشته باشند. اگر جایی هزینه‌ی بسیار کمی دریافت می‌کند، یعنی احتمالاً از مواد مصرفی با کیفیتی استفاده نمی‌کند.
  • هزینه‌ی تزریق ژل در آرایشگاه‌ها و مکان‌های غیرمجاز دیگر معمولاً ارزان‌تر است. تزریق ژل به لب در محل‌های غیرمجاز یا استفاده از ژل‌های بی‌کیفیت که در مورد قبلی اشاره کردیم، خطرات بسیار زیادی دارد.

هزینه تزریق ژل لب در کلینیک پارسا بین ۵ تا ۷ میلیون تومان به ازای هر سی سی تزریق می باشد.

 تزریق مجدد ژل لب

برای اثرپذیری بیشتر تزریق مجدد و اینکه کسی متوجه تغییر مداوم در چهره شما نشود، توصیه می کنیم وقتی هنوز بین 25 تا 30 درصد از حجم ژل قبلی بر روی لب شما باقی مانده است، از پزشک خود بخواهید دوباره تزریق ژل را برای شما انجام دهد. تزریق ژل به لب بهترین و سالمترین عمل حجم دهی به لب می باشد و اکثر افرادی که از این روش استفاده کرده اند، از انجام آن رضایت کامل داشته اند و بعد از اینکه ژل روی لب آنها جذب بدن شد، خواستار تزریق مجدد شده اند. تزریق مجدد ژل به لب مزایایی دارد که به آنها اشاره می کنیم:

ماندگاری بیشتر با اضافه شدن فیلر جدید به قبلی

همانطور که گفتیم زمان مناسب برای تزریق مجدد فیلر، زمانی است که هنوز یک چهارم از ژل قبلی بر روی لب شما باقی مانده باشد. وقتی تزریق مجدد ژل در این حالت انجام می شود، ژل جدید به ژل قبلی اضافه می شود و اثر ماندگاری فیلر را بیشتر می کند.

جذب کندتر ژل در تزریق مجدد

با تزریق مجدد ژل اتفاق دیگری که می افتد این است که، ژل های جدید با واکنش کمتری از سوی بدن برای جذب، مواجه می شوند. وقتی برای بار اول اسید هیالورونیک را وارد بدن می کنید، واکنش بدن به آنها شدیدتر است، اما در مرتبه دوم حساسیت بدن دیگر کمتر می شود و در نتیجه جذب فیلر جدید با سرعت کمتری انجام شده و ماندگاری آن بیشتر می شود.

ژل لب روسی

تزریق ژل لب در کلینیک پارسا

شما می توانید جهت انجام ژل لب و اطمینان از روش صحیح و استفاده از مواد استاندارد، به کلینیک پارسا مراجعه نمایید. در این مشاوران اطلاعات لازم جهت تزریق انواع ژل را در اختیار شما قرار خواهند داد و به شما می گویند که زمان مناسب برای تجدید تزریق چه زمانی است و چه میزانی باید مواد را تزریق کنید. تزریق ژل به لب یک عمل دائمی نیست اما بسیار ماندگار است. به خاطر داشته باشید که تزریق ژل نه تنها مشکلی برای شما ایجاد نمی کند، بلکه زیبایی شما را دو چندان خواهد کرد. فقط در مورد میزان تزریق ژل و زمان مناسب خود با پزشک متخصص مشورت کنید و به توصیه های او عمل نمایید.

کلینیک پارسا با دریافت مجوزهای مورد نیاز برای فعالیت در زمینه زیبایی و پزشکی و هم چنین برخورداری از برترین تجهیزات و تکنولوژی های روز دنیا و با متخصصین مجرب و کارآمد، بهترین خدمات را در زمینه تزریق ژل لب به مراجعه کنندگان ارائه می دهد. در کنار مشتری مداری، رعایت کامل اصول و استانداردهای وزارت بهداشت، مورد دیگری است که کلینیک پارسا تلاش خود را برای اجرای آن به کار گرفته است.

تاریخ انتشار : 1401-02-03
سوالات متداول
  • آیا تزریق ژل لب باعث کشیده شدن یا شل شدن لب می شود ؟

    خیر. تزریق ژل لب باعث کشیدگی یا افتادگی لب ها نمی شود. در واقع، وارد شدن سوزن به بافت لب باعث می شود تا روند تولید کلاژن به طور غیر مستقیم آغاز شود و معمولا به همین خاطر است که در بسیاری از موارد، لب ها بعد از تزریق بزرگ تر نیز به نظر می رسند.

  • اگر از نتیجه تزریق ژل لب راضی نباشیم، چه باید کرد ؟

    خوبی ژل‌های هیالورونیک اسیدی این است که موقت هستند و در عرض چند ماه جذب لب می‌شوند. به هر حال ممکن است نظر شما بعد از مدتی عوض شود و این در متقاضیان بار اولی رایج است. در این حالت می‌توانید چند ماه صبر کنید تا لب به حالت اول بازگردد یا به کلینیک مراجعه کنید تا هیالورونیک اسید تزریق شده را تجزیه کنیم. برای این کار آنزیمی به نام هیالورونیداز را به درون لب تزریق می‌کنیم تا مولکول‌های هیالورونیک اسید را تجزیه و روند جذب را سرعت ببخشد. چند روز بعد لب‌ها به شکل اول بازمی‌گردند.

  • چه زمانی برای تزریق مجدد ژل لب بهتر است ؟

    هر یک از برندهای ژل لب، ماندگاری متفاوتی دارند و سرعت جذب ژل در بدن هر فرد با دیگری متفاوت است، به همین دلیل، افراد در زمان های مختلفی برای تزریق مجدد مراجعه می کنند. اما توصیه ما این است که تا زمانی که حدود 25 تا 30 درصد حجم ژل قبلی روی لب ها باقی مانده است، برای انجام تزریق مجدد ژل لب اقدام کنید.

  • گلوله ای شدن ژل لب خطرناک است ؟

    در برخی موارد دیده شده است که ژل لب بعد از تزریق حالت گلوله ای پیدا می کند و نقاط گرد کوچکی روی لب ظاهر می شود، که مشاهده این نقاط طی هفته اول بعد از تزریق کاملا طبیعی است، اما در صورت ادامه دار شدن حتما باید پزشک را در جریان قرار دهید. جهت پیشگیری از بروز چنین عارضه ای توصیه می شود تا چند روز از دست زدن به لب ها یا وارد آوردن هر گونه فشار به لب ها خودداری کنید.

  • آیا امکان تزریق ژل لب، قبل یا بعد از عمل بینی وجود دارد ؟

    اما بهترین زمان برای تزریق ژل لب زمانی است که تورم بینی و لب کامل برطرف شده باشد. معمولا بعد از جراحی بینی، لب بالا متورم است و مدتی طول می کشد تا ورم آن بخوابد. با این که این کار غیر ممکن نیست، اما توصیه ما این است که همزمان با هم انجام نشوند.

  • آیا ممکن است بعد از تزریق ژل لب، تبخال بزنیم؟

    توصیه می شود افرادی که مبتلا به عفونت فعال دهانی مانند تبخال هستند، از تزریق ژل لب خودداری کنند و قبل از تزریق، حتما نسبت به درمان آن اقدام نمایند. افرادی که سابقه تبخال دارند، حتما باید این موضوع را با پزشک در میان بگذارند چرا که احتمال بروز تبخال در این افراد حتی با وجود تزریق بهترین برند نیز وجود دارد.

  • آیا نتایج تزریق ژل لب، نچرال و طبیعی است ؟

    بله نتایج تزریق ژل می‌تواند کاملاً نچرال یا طبیعی باشد. عوامل تاثیر گذار روی طبیعی بودن نتایج شامل میزان ژل تزریق شده و جایگذاری ژل در زیر پوست است. لب‌ها باید پیش از تزریق از نظر شکل و تقارن بررسی شوند تا در زمان تزریق بتوانیم ژل‌ را در نواحی درستی جایگذاری کنیم.

  • آیا تزریق ژل درد دارد ؟

    بیشتر ژل‌های هیالورونیک اسیدی حاوی داروی بی‌حس کننده موضعی لیدوکائین هستند. همان بی‌حس کننده‌ای که در دندان پزشکی کاربرد زیادی دارد. علاوه بر این می‌توانیم به شکل‌های مختلفی لب‌هایتان را بی‌حس کنیم. مثلاً می‌توانیم اطراف لب یک داروی بلوک کننده عصبی تزریق کنیم. از این دارو در دندان پزشکی، پیش از پر کردن دندان استفاده می‌شود. به جز این می‌توانیم از داروهای بی‌حس کننده موضعی استفاده کنیم که به شکل محلول یا کرم هستند.

    از بین راه‌های کاهش درد، ما کرم بی‌حس کننده را ترجیح می‌دهیم. وقتی از داروهای بلوک کننده عصبی استفاده می‌کنیم، شکل حرکت کردن لب‌ها تغییر می‌کند و تا چند ساعت معلوم نمی‌شود که لب‌تان به چه شکلی در آمده است. این مشکل را با کرم‌های بی‌حسی نداریم. بعد از بی‌حس کرد لب و در هنگام تزریق، ابتدا یک سوزش خیلی جزئی، سپس کمی فشار و نهایتاً یک حس ضربانی بسیار گنگ خواهید داشت. اگر بی‌حسی به درستی انجام شود، نباید درد حادی احساس کنید. در مجموع اگر تزریق‌ها دردی داشته باشد، کاملاً قابل تحمل خواهد بود.

  • چه مقدار ژل باید تزریق کنم ؟

    این موضوع به خواسته‌ی شما و وضعیت لب‌هایتان بستگی دارد. برای بیشتر افراد یک سی سی کافی است؛ البته در صورتی که بخواهید ظاهر طبیعی و نچرال لب‌ها را حفظ کنید. یک سی سی به اندازه‌ای ژل دارد که بتوانیم لب‌ها را پر کنیم و شکل آن‌ها از حالت طبیعی خارج نشود.

    حتی برای دفعات اول بهتر است که یک سی سی را تزریق کنیم و سپس برای ترمیم و حجم دهی بیشتر، یک یا دو هفته بعد به کلینیک مراجعه کنید. به این ترتیب حفظ ظاهر طبیعی لب‌ها راحت‌تر است. برای بیشتر افراد تزریق بیش از ۲ سی سی بیش از اندازه است ولی اگر بخواهید خیلی لب‌های خود را برجسته کنید، ممکن است نیاز باشد.

مطالب پیشنهادی

لیستی از مطالب که شاید شما بپسندید

دیدگاه ها
نام و نام خانوداگی
متن پیام
  • ارمیا
    1401-09-21

    سلام اگر لب پایین حجیم باشه و فقط بخواهیم لب بالا رو ژل بزنیم،حداقل میزان ژل تزریقی چند سیسی میتونه باشه؟؟؟

    • دکتر شریفی
      1401-09-22

      سلام و وقت بخیر

      بستگی به سلیقه شما و مدل انتخابی بین نیم سی سی تا نهایت یک سی سی می توان تزریق کرد.

  • ناشناس
    1401-02-29

    من که با این کارا در کل مخالفم

    • ناشناس
      1401-03-31

      چرررا؟

  • آیناز
    1401-02-16

    سلام وقت بخیر
    میخاستم بدونم حداقل سن برای ژل لب چقدره؟

    • پارسا
      1401-02-18

      سلام و وقت بخیر

      ۱۸ سالگی به بعد میتونین تزریق ژل لب داشته باشید

    • ناشناس
      1401-04-07

      سلام اگه خواسته باشیم فرم لب طبیعی و نچرال داشته باشیم معمولا چه میزان ژل لازمه

      • پارسا
        1401-04-08

        سلام و وقت بخیر

        بستگی به فرم کنونی لب های شما بین نیم تا یک سی سی

  • aref
    1401-02-08

    سلام خسته نباشید من دربچگی سرم قارچ درآورده بوده وپشت سرم سکه مانندی هست میشه موبکارم وهزینش چقدرمیشه ممنون میشم اکرجواب بدید

    • پارسا
      1401-02-08

      سلام و وقت بخیر

      ممنون میشم سوالتون رو در بخش مربوط به کاشت مو بپرسید تا کارشناس مربوط پاسخ بدن.

  • یکتا
    1401-02-03

    سلام قیمت تزریق ژل لب چقدع

  • مسلم امرایی
    1401-01-24

    سلام خسته نباشید ببخشید یه سوال تو هر سی سی ماده ترزیق چندسی سی اب مقطر یاسدیم کلراید مخلوط میشه اگرمیشه جواب بدین باتشکر

  • ناشناس
    1400-12-11

    سلام خسته نباشید من امروز ژل تزریق کردم خیلی لبام ورم کرده به طوروحشتناکی چیکار باید بکنم طبیعی آیا یانه؟

    • ایناس
      1401-09-03

      سلام به طبیعی تایک هفته

  • ستاره
    1400-12-09

    با سلام اسم ژل من مسترتریت هست ، میشه با آنزیم از بینش برد؟

  • مهدیس
    1400-12-05

    سلام. میخواستم بدونم آیا تزریق ژل بعد مدتی باعث شل شدن لبها میشه؟

  • سارینل
    1400-11-23

    سلام و وقت بخیر
    من لبمو ژل تزریق کردم. الان 3 روز از تزریق گذشته. جای سوزن روی لبم یه جوش سفید کوچولو زده (نه درد داره. نه ترشح)
    این طبیعیه؟ خوب میشه؟ یا عفونته؟

  • بهار
    1400-10-24

    سلام خسته نباشید.
    خواستم بدونم کمترین مقداری که میشه ژل لب تزریق کرد چقدر هست؟

    • پارسا
      1400-10-25

      سلام و وقت بخیر

      نیم سی سی کمترین میزانی هست که میتونین تزریق کنین.

  • فهیمه
    1399-09-29

    سلام ببخشید من ۴۰ روز پیش ژل زدم به لبم لب با لام یه رفش سفت شده وگلوله شده به طوری که هرکس میبینه سوال میپرسه که چی شده …آنزیم بزنم یا با ماساژ درست میشه …بعد برای زدن آنزیم دونستن اسم ژل مهمه ؟

    • پارسا
      1399-09-29

      سلام و وقت بخیر

      بله برای آنزیم زدن که باید حتما اسم ژل رو بدونیم. اما در مورد اظهار نظر در مورد مشکلی که پیش آمده حتما باید از نزدیک معاینه شوید.

  • رعنا
    1399-07-11

    سلام مرسی بابت سایت خیلی خوبتون

    میخواستم بدونم تو کلینیک پارسا تزریق ژل توسط پزشک متخصص انجام میشه یا پزشک عمومی ؟

    • پارسا
      1399-07-12

      عرض ادب و احترام

      کلیه خدمات زیبایی در کلینیک پارسا توسط پزشک متخصص انجام می شود.

+مشاهده بیشتر