زاویه فک زیبای زنانه

بهترین پزشک جراح بوکال فت | معرفی بهترین مرکز جراحی

پزشک : دکتر کامران کیان فوق تخصص جراحی پلاستیک دسته بندی : دانشنامه جراحی زیبایی

این روزها تخلیه چربی گونه و زاویه‌سازی صورت یکی از پرطرفدارترین جراحی‌های زیبایی محسوب می‌شود. اما برای اینکه نتیجه جراحی همان چیزی شود که شما انتظارش را دارید، باید بهترین مرکز جراحی را انتخاب کنید. اگر نمی‌دانید در این مسیر باید چه مواردی را در نظر داشته باشید، ما شما را در ادامه راهنمایی خواهیم کرد.

اهمییت انتخاب جراح مجرب

جراحی بوکال فت یکی از جراحی‌های زیبایی حساس در صورت به شمار می‌آید؛ از این رو ظرافت و دقت حرف اول را در آن می‌زند. به این ترتیب پزشک باید تمام مهارت خود را به کار گیرد که بهترین نتیجه حاصل شود. کمترین خطایی از سوی پزشک زاویه‌سازی درست صورت و قرینه آن را به هم می‌ریزد. گاهی نیز عدم تجربه و مهارت پزشک سبب تخلیه بیش از اندازه چربی صورت می‌شود که در این صورت متقاضی مجبور به تزریق ژل خواهد شد.

اما اشتباه است اگر نتیجه عمل زیبایی را تنها حاصل تجربه و مهارت پزشک بدانید. زیرا اگرچه این عمل زیبایی را بی‌خطر می‌دانند، اما چنانچه در محیطی بهداشتی و توسط کادر درمان متخصص انجام نشود، خطرات زیادی در انتظار شما است. علاوه‌بر این موارد استفاده از تجهیزات مدرن و به‌روز در کنار داروهای باکیفیت نیز نتیجه جراحی را تا حد زیادی تغییر می‌دهد.

بسیاری از افراد این موارد را جدی نمی‌گیرند، اما عواقب خوبی در انتظار آن‌ها نخواهد بود. از عفونت‌های ناحیه زخم تا آسیب‌های وارده به اعصاب ماهیچه‌ها همه ناشی از اعتماد به کلینیک‌های غیرمعتبر است. از این رو توصیه می‌کنیم پیش از هر اقدامی در مورد کلینیک مورد نظر و البته پزشکتان اطلاعات کاملی به دست آورید.

جراحی بوکال فت

معیارهای انتخاب بهترین مرکز جراحی بوکال فت

در پی انتخاب کلینیکی برای انجام جراحی بوکال فت، احتمالا ابتدا خدمات تمامی کلینیک‌های زیبایی را بررسی می‌کنید. اما نباید با مشاهده اولین کلینیکی که خدمات مربوط به این عمل زیبایی را ارائه می‌دهد، دست به اقدام بزنید. برای انتخاب بهترین کلینیک باید ویژگی‌های زیر را در نظر داشته باشید.

استفاده از مواد مصرفی با برند معتبر

هر جراحی زیبایی نیاز به داروهایی دارد که باید از بهترین مواد اولیه و داروسازی های معتبر تهیه شده باشند؛ بوکال فت نیز از این قاعده مستثنی نیست. در صورتی که در طول این جراحی از داروهای باکیفیت استفاده نشود، شاهد عوارض خطرناک آن خواهید بود. یکی از راه‌هایی که می‌توانید بفهمید کلینیک مورد نظر از داروهای باکیفیت استفاده می‌کند یا خیر، مشتریان آن کلینیک است. کلینیک‌های معتبر مشتریان دائمی دارند که نشان‌دهنده خدمات باکیفیت آن‌ها است. مطمئن باشید شما نیز اگر از خدمات کلینیک راضی باشید، باز هم به آن مجموعه سر خواهید زد.

کادر درمان متخصص

درست است که در جراحی‌های زیبایی حرف اول را پزشک می‌زند، اما کادر درمان حرفه‌ای نیز در نتیجه جراحی بی‌تاثیر نیستند. اگر به دنبال اطلاعاتی در مورد تخصص و تجربه کادر کلینیک هستید، کافی است سراغ مدارک پزشکی کادر بروید.

پرسنل اخلاق‌مدار

نباید پرسنل مجموعه را از قلم انداخت؛ خدمات باکیفیت در کنار برخورد محترمانه با مراجعه‌کننده معنا پیدا می‌کند. نوع برخورد پرسنل در اولین مراجعه نشان می‌دهد که کلینیک مورد نظر شما به چه اندازه در کار خود حرفه‌ای است. در کلینیک‌های معتبر به طور قطع با راهنمایی‌ها و مشاوره‌های لازم همراه با رویی خوش مواجه خواهید شد. اهمیت پرسنل زمانی مشخص می شود که جراحی شما تمام شده و با آغاز دوره نقاهت ممکن است برای هر عارضه دچار مشکل شوید و احتیاج به مشاوره و کمک داشته باشید.

تجهیزات مدرن

پیشرفت تکنولوژی موجب شده تجهیزات و دستگاه‌های مربوط به خدمات پوست و مو، روز به روز مدرن‌تر شوند. هرچه دستگاه‌ها به روز‌تر شده، نتیجه عمل‌ها نیز به خواسته متقاضی نزدیک‌تر می‌شود. درواقع می‌توان گفت که دستگاه‌های مدرن جراحی‌های زیبایی با ضریب خطای پایین‌تر و البته عوارض جانبی کمتر به همراه دارند. بنابراین استفاده از تجهیزات به‌روز و مدرن در کلینیک‌های زیبایی اهمیت زیادی دارد و باید آن را جز مهم‌ترین ویژگی‌های بهترین مرکز جراحی بدانید.

هزینه‌های منصفانه

توجه به هزینه‌ها آخرین چیزی است که باید در انتخاب کلینیک معتبر در نظر بگیرید. بسیاری از کلینیک‌های زیبایی با تبلیغات زیاد و اعلام قیمت‌های پایین به دنبال کسب مشتری هستند. به جرات می‌توان گفت که این کلینیک‌ها معتبر نیستند. البته این بدان معنا نیست که هر کلینیکی که قیمت‌های بالاتری اعلام می‌کند، خدمات بهتری ارائه می‌دهد! مراکز بسیاری وجود دارند که خدمات خود را با قیمت‌های نامتعارفی ارائه می‌کنند. آن چیزی که اهمیت دارد این است که نباید گول این قیمت‌ها را بخورید. مراکز زیبایی معتبر خدمات خود را با بالاترین کیفیت و قیمت‌های مصوب ارائه می‌کنند. زیرا این مراکز کیفیت را الگو قرار می‌دهند و به دنبال جلب رضایت مشتریان خود هستند.

مجوز بهداشت و درمان

مهم‌ترین ویژگی که هر مرکز زیبایی باید داشته باشد، مجوز بهداشت است. با وجود این مجوز شما اطمینان خواهید داشت که عملکرد این کلینیک مورد تایید وزارت بهداشت است. به این ترتیب در صورت بروز هرگونه مشکلی به راحتی می‌توانید از طریق قانونی اقدام کرده و مطالبات خود را پیگیری کنید. علاوه‌بر مجوز بهداشت، کلینیکی که دارای پروانه تخصصی در حوزه فعالیت درمانی خود یا گواهینامه‌های معتبر در این حوزه است، اعتبار بیشتری دارد.

خصوصیات بهترین پزشک جراح بوکال فت

وقتی حرف از جراحی های زیبایی به میان می‌آید، دیگر هیچ تفاوتی ندارد که این عمل چقدر آسان یا سخت باشد، مهم این است که با کیفیت بالایی انجام شود. در مسیر انتخاب بهترین مرکز جراحی بوکال فت باید در مورد پزشکان مجموعه نیز آگاه شوید. ‌در ادامه شما را برای انتخاب پزشک راهنمایی می‌کنیم.

  • شنونده خوبی باشد : پیش از هر چیز پزشک باید شنونده خوبی باشد؛ زیرا در وهله اول باید بداند که هدف شما از انجام این عمل زیبایی چیست. به این ترتیب نیاز است که پیش از انجام عمل زیبایی جلسه مشاوره‌ای برای شما ترتیب دهد و در این جلسه نیز به اندازه کافی برای شما وقت بگذارد. در این صورت می‌توان گفت که پزشک به خوبی می‌داند که شما چه می‌خواهید و درنهایت نتیجه عمل نیز برای شما رضایت‌بخش خواهد بود.
  • تجربه کافی داشته باشد : یک جراح زیبایی خوب کسی است که جراحی‌های موفقیت‌آمیز زیادی در کارنامه خود داشته باشد. این روزها معمولا اکثر جراحان متخصص و کاربلد سایت تخصصی مخصوص خود را دارند که نتیجه جراحی‌ها را در آن به نمایش می‌گذارند. بنابراین با یک سرچ ساده در گوگل یا حتی اینستاگرام می‌توانید نتیجه عمل‌های زیبایی هر پزشکی را مشاهده کنید. اگر اکثر مراجعه‌کنندگان رضایت کامل داشتند و شما نیز از نتیجه جراحی‌ها راضی بودید، به تجربه پزشکتان اعتماد کنید.
  • متخصص باشد : تنها در صورتی می‌توان پزشک را متخصص دانست که در حوزه جراحی زیبایی تحصیلات آکادمیک داشته باشد. اگر تحصیلات خود را در دانشگاه‌ها و مراکز معتبر گذرانده باشد، در این صورت تخصص او قابل اعتماد است.

اگرچه سابقه تخصص پزشک نشان‌دهنده تجربه بالای اوست، اما پزشکی موفق است که دانش خود را مدام به روز کند. برای اینکه از این مورد خیالتان راحت باشد، کافی است مطمئن شوید که پزشک موردنظرتان از تکنیک‌ها و روش‌های جدید و مدرن در فرایند جراحی استفاده می‌کند. در این صورت می‌توانید به تخصص پزشکتان اعتماد کنید.

قبل و بعد از جراحی بوکال فت

با بهترین مرکز جراحی بوکال فت آشنا شوید!

کلینیک زیبایی پارسا یکی از بهترین گزینه‌ها برای انجام جراحی بوکال فت است. با وجود پزشک‌های مجرب و با اخلاق در پارسا دیگر هیچ نگرانی در مورد نتیجه جراحی بوکال فت نخواهید داشت. در این مرکز زیبایی از مواد باکیفیت از برندهای معتبر دنیا استفاده می‌کنند. همچنین احترام به مشتری اولویت تمامی پرسنل است؛ از این رو هر سوالی که داشته باشید، در کمال آرامش به شما پاسخ داده می‌شود.

تاریخ انتشار : 1401-06-02
مطالب پیشنهادی

لیستی از مطالب که شاید شما بپسندید

دیدگاه ها
نام و نام خانوداگی
متن پیام