ژل لب مدل روسی

ژل لب مدل روسی | قیمت، مزایا، مراقبت ها

پزشک : دکتر محسن سبزواری متخصص پوست و مو دسته بندی : مقالات تزریق ژل

روس‌ها چهره‌های زیبایی دارند و به عنوان یکی از زیباترین نژادهای جهان شناخته شده‌اند. لب‌های آنها یکی از نقاط قوت در چهره‌شان است و زیباییی صورتشان را چند برابر می‌کند. جالب است بدانید که خطوط روی لب در صورت وضوح بیشتر بسیار جذاب است، پس در تزریق ژل لب روسی تمرکز بر روی همین خطوط زیبا است.

در این روش قطعا حجم لب افزایش پیدا می‌کند اما به قدری طبیعی و گیرا است که خودتان هم عاشقش می‌شوید. اگر شما جزء افرادی هستید که لب بالای کوچکی دارید، این مدل بسیار مناسب شما است و زیبایی چهره‌تان را بیش از قبل می‌کند. داشتن لب‌های حجیم و در عین حال طبیعی نیاز به تخصص و تبحر پزشک دارد تا این کار را با اصول و قواعد انجام دهد.

تزریق ژل لب مدل روسی

همانطور که می‌دانید با افزایش سن فرم لب‌ها تغییر می‌کند و حتی ممکن است ظاهری افتاده پیدا کند با تزریق ژل به راحتی می‌توانید این مشکلات را برطرف کنید. گاهی هم مشکلاتی مانند دیده شدن لثه در هنگام خنده، شما را حسابی کلافه می‌کند، با تزریق ژل لب و حجیم کردن لب‌ها این مشکل برطرف خواهد شد و دیگر لثه‌ها در دیده نمی‌شوند و این یک شاهکار و راه حلی بی‌نظیر برای پوشاندن لثه است که توسط تزریق ژل لب مهیا شده است.

اگر قصد تزریق به لب‌هایتان را دارید بهتر است کمی تحقیق کنید تا با انواع مدل‌های تزریق آشنا شوید. تزریق ژل لب به سبک روسی یک مدل فوق‌العاده جذاب و چشمگیر است،  اما مسئله این است که بهتر است قبل از انتخاب مدل، با پزشک زیبایی خود مشورت کنید. پزشک باید با توجه به فرم صورت و تک به تک اجزای صورت شما بهترین روش را به شما پیشنهاد دهد. اگر برای اولین بار این کار را انجام می‌دهید، ممکن است پزشک شما پیشنهاد دهد که به صورت دوره‌ای میزان حجم لب را افزایش دهید و به یکباره حجم لب خود را زیاد نکنید.

اگر در انتخاب کلینیک زیبایی دقت کرده باشید و یک کلینیک معتبر با پزشکان باتجربه و خبره انتخاب کرده باشید، نتیجه‌ی کار به قدری شما را راضی می‌کند که وقتی خودتان را در آیینه می‌بینید، متوجه می‌شوید که چشمانتان از ذوق زیاد برق می‌زند. این همان رضایت کار است که از هر چیزی مهم‌تر است.

ژل لب مدل روسی

اهمییت برند ژل لب

فراموش نکنید برند ژل یکی از موارد تاثیرگذار در کیفیت کار است و آن را دست کم نگیرید. پس در این مورد از پزشک خود بخواهید بهترین برند ژل لب موجود در بازار را برای شما استفاده کند و بر سر زیبایی خود ریسک نکنید، اگر چه با انتخاب یک مجموعه درجه یک این نگرانی‌ها وجود ندارد زیرا یک مجموعه خوب به هیچ عنوان از یک برند بی‌کیفیت استفاده نمی‌کند.

یک برند خوب در دستان یک پزشک متبحر و باتجربه قطعا معجزه می‌کند و خود شما هم از نتیجه‌ی کار حیرت زده خواهید شد.

میزان ماندگاری ژل

این مدل تزریق هم به اندازه مدل های دیگر ماندگار است و نوع مدل تزریق هیچ تاثیری در ماندگاری آن ندارد. البته در نظر داشته باشید که تزریق ژل لب مدل روسی هم مانند مدل های دیگر یک مدت زمانی دارد، ممکن است 6 ماه تا یکسال بسته به نوع برند و… متفاوت باشد. اگر خواستار ماندگاری بالاتری هستید، یک برند باکیفیت و خوب ماندگاری بیشتری دارد و دوره ترمیم آن طولانی تر خواهد بود. برندهای خوب قطعا قیمت بیشتری هم دارند اما این قضیه کاملا ارزش کمی هزینه بیشتر را دارد.

ژل لب روسی

مزایای مدل روسی

حتما شما هم به دنبال یک چهره‌ی زیبا و طبیعی هستید و دلتان نمی‌خواهد ظاهر چهره شما غیر استاندارد باشد. چه انتظاری از تزریق لب دارید؟ آیا به دنبال یک فرم طبیعی و خاص هستید؟ آیا می‌خواهید حجم لب خود را به حالت طبیعی حجیم کنید؟ تزریق ژل لب روسی قطعا یکی از بهترین انتخابات شما خواهد بود که از انجام آن پشیمان نخواهید شد.

این مدل حجم و ظاهر لب کمک می‌کند که یک زیبایی منحصر به فرد را به لب‌های شما هدیه می‌دهد. همانطور که میدانید لب‌های شتری و یا لب‌های اردکی حجم زیادی دارند و ممکن است به میمیک کلی صورت شما نیاید و کاملا در اعتماد به نفس شما تاثیر بگذارد و سرخورده شوید. اما در این روش زیبایی را کاملا نامحسوس در چهره خواهید دید. مدل روسی بیشتر به فرم لب متمرکز است و کیفیت را فدای کمیت نمی‌کند. اگر برای بار اول است که به سراغ تزریق آمده‌اید، مدل روسی یکی از بهترین گزینه‌های موجود است.

اقدامات قبل از تزریق ژل

پزشکان مجموعه پارسا ابتدا هدف و سلیقه‌ی شما در این کار را از شما می‌پرسند و بعد از آن در مورد مصرف داروهای مختلف و سابقه‌ی بیماری های مختلف از شما سوال می‌کنند. این گونه سوال‌ها بسیار حائز اهمیت است و در واقع پزشک می‌خواهد متوجه شود با انجام این کار عوارض خاصی برای شما بوجود نیاید. همه‌ی این مشاوره‌ها در خصوص سلامتی کامل شما در کنار زیبایی و یک چهره‌ی متفاوت است و یک پزشک خوب سلامتی شما را در مرحله اول در نظر می‌گیرد، به همین خاطر است که تاکید بر انتخاب یک مجموعه معتبر داریم.

تغییر گودی بالای لب در مدل روسی

گودی بالای لب نقطه‌ای است که در این مدل توجه زیادی به آن می‌شود و تمرکز روی آن صورت می‌گیرد. این کار باعث برجسته شدن طبیعی لب می‌شود و به گونه‌ای باعث زیبایی و لیفت لب شده و خطوط لب را طبیعی‌تر نشان می‌دهد. معمولا تزریق ژل لب روسی 12 ماه ماندگاری دارد اما اگر به هر دلیلی این ماندگاری کمتر شد، می‌توانید برای ترمیم نزد پزشک خود مراجعه کنید.

ژل لب روسی

مراقبت‌های بعد از تزریق ژل لب

قطعا بعد از تزریق، خون رسانی در لب شما افزایش می‌یابد و چند روز قبل از انجام ژل لب باید از کمپرس یخ استفاده کنید و داروهایی مانند ویتامین D و داروهای ضد انعقاد خون و… استفاده کنید. تا زمانی که بی حسی از بین نرفته است از خوردن و آشامیدن پرهیز کنید، زیرا لب‌های شما حسی ندارند و ممکن است در هنگام غذا خوردن لب‌های شما دچار گازگرفتگی شده و به لب آسیب برساند.

در همان روز تزریق از انجام دادن ورزش‌های سنگین بپرهیزید و در گرمای شدید و سوزان هم قرار نگیرید. فراموش نکنید که نوشیدنی‌های الکلی باعث التهاب و تورم لب‌های شما می‌شود.

پس از دو تا سه هفته فرم واقعی لب‌های خود را می‌بینید و قطعا آن روز خوشحال‌تر و شاداب‌تر به نظر می‌رسید زیرا هم لب‌های شما فرم واقعیش را پیدا کرده و هم خود شما از نتیجه رضایت خواهید داشت. متخصصین کلینیک زیبایی پارسا همه‌ این مواد را به طور کامل به مراجعه کنندگان محترم توضیح داده و برای حفظ و ماندگاری بیشتر ژل توضیحاتی به شما خواهند داد.

اگر جزء افرادی هستید که به راحتی تبخال می‌زنید، این موضوع را حتما قبل از تزریق و در جلسه مشاوره به پزشک خود بگویید و او را در جریان این ماجرا قرار دهید. قطعا برای این مشکل هم راه حلی وجود دارد، پزشک دو هفته قبل از تزریق به شما داروهای پیشگیری کننده تجویز می‌کند تا مشکلی بوجود نیاید. به همین دلایل است که تاکید می‌کنیم مشاوره قبل از انجام کارهای زیبایی بسیار اهمیت دارد و نباید از آن غافل شوید.

تاریخ انتشار : 1401-08-25
سوالات متداول
  • آیا تزریق ژل درد دارد ؟

    برای تزریق ژل معمولا از بی‌حسی‌های مختلفی استفاده می‌شود و شما متوجه کوچکترین دردی هم نمی‌شوید و هیچ اخمی بر اثر درد بر پیشانی شما نمی‌نشیند. در تزریق ژل لب به دلیل این که از نقاط ورود کمتری استفاده می‌شود، کار بسیار آسان‌تر است. حتی زمانی که سرنگ بر لب‌های شما وارد می‌شود احساس خاصی نخواهید داشت و از این بابت تجربه خوبی برای شما خواهد بود.

مطالب پیشنهادی

لیستی از مطالب که شاید شما بپسندید

دیدگاه ها
نام و نام خانوداگی
متن پیام