هزینه کاشت موی طبیعی

هزینه کاشت مو در سال ۱۴۰۳ چقدر است ؟

پزشک : دکتر محسن سبزواری متخصص پوست و مو دسته بندی : دانشنامه کاشت مو

هزینه کاشت مو رابطه مستقیمی با میزان ریزش مو و روش انتخابی شما برای کاشت مو دارد. قیمت کاشت مو در سال ۱۴۰۳ در محدوده ۱۵ تا ۲۵ میلیون تومان برای روش های معمول کاشت مو تعیین شده است. البته ممکن است به دلیل مهارت بالای جراح کاشت مو، استفاده از تجهیزات مدرن تر، برداشت از بانک موی بدن و سطح بالای کیفیت پشتیبانی کلینیک تغییراتی در قیمت کاشت مو در کلینیک های مختلف شهر تهران وجود داشته باشد.

ما در این مطلب سعی کرده‌ایم علاوه بر معرفی جدیدترین روش‌های کاشت مو، مهم‌ترین عواملی که هزینه کاشت مو را تعیین می‌کنند، بررسی کنیم. در ادامه همراه ما باشید تا گام به گام تمامی عوامل تاثیرگذار بر هزینه‌های کاشت مو را بررسی کنیم.

عوامل موثر بر هزینه کاشت مو

همانطور که می‌دانید کاشت مو به عنوان یکی از عمل‌های زیبایی شناخته می‌شود و بیمه هزینه‌ آن را به عهده نمی‌گیرد. به همین دلیل تمامی افرادی که می‌خواهند عمل کاشت مو را انجام دهند، هزینه‌ها را بزرگترین مانع پیش روی خود می‌بینند. عوامل بسیاری هزینه‌ کاشت مو را تعیین می‌کنند. این عوامل عبارتند از:

روش انتخابی کاشت مو

قطعا یکی از تعیین‌کننده‌ترین عواملی که روی هزینه کاشت مو تاثیر می‌گذارد، تکنیک کاشت مو است. برای انجام برخی روش‌ها ربه دستگاه‌های خاص و تجربه‌ بالای متخصص نیاز است و برخی روش‌ها مانند کاشت به روش FIT نیازی به تجهیزات فوق پیشرفته‌ای ندارد. تمامی این موارد باعث می‌شود که هزینه‌های پرداختی برای روش‌های کاشت مو متغیر باشد.

میزان مهارت و تجربه جراح

از مهم‌ترین نکاتی که باید برای عمل کاشت مو در نظر بگیرید، میزان تبحر و مهارت دکتر جراح است. زیرا عمل کاشت مو از حساسیت بالایی برخوردار است و اگر پزشک از تجربه کافی برخوردار نباشد، هرچقدر هم ابزارهای حرفه‌ای و به‌روز دنیا را در اختیار داشته باشد، باز هم نمی‌تواند نتیجه مطلوبی را به دست آورد.

کاشت موی SUT

تجهیزات کلینیک کاشت مو

تعرفه‌هایی که کلینیک‌ها برای هزینه‌ کاشت مو در نظر می‌گیرند بسیار متفاوت است که اکثرا این هزینه‌ها بر اساس خدماتی که ارائه می‌دهند، تعیین می‌شود. برخی کلینیک ها با در اختیار داشتن ابزارها و تجهیزات مدرن نه تنها موجب راحتی کاشت مو برای پرسنل خود شده، بلکه میزان رضایتمندی مراجعین و نتیجه نهایی کاشت مو را بهتر می کنند. داشتن تجهیزات بروز هزینه بر بوده و در نتیجه هزینه نهایی کاشت مو را افزایش می دهد

تعداد گرافت‌های کاشته شده

هرچقدر وسعت نواحی طاس بیشتر باشد، طبیعتا به گرافت‌های بیشتری برای کاشت نیاز است؛ همچنین میزان طاسی می‌تواند مدت زمان عمل را افزایش دهد که در نهایت باعث افزایش هزینه‌ها می‌شود. تعداد گرافت کاشته شده از مهمترین عوامل تعیین هزینه کاشت مو می باشد.

نوع بانک مو

اگر در قسمت بانک مو، موها از تراکم نسبتا خوبی برخوردار باشد، متخصص می‌تواند به راحتی گرافت‌های مورد نیاز خود را استخراج کند و بدون هیچ چالشی آن‌ها را در جای مناسب و تعیین شده قرار دهد. اما اگر وضعیت بانک مو مساعد نباشد، قطعا جراح با چالش‌های فراوانی مواجه خواهد شد تا بدون کمترین آسیب ممکن، گرافت‌ها را برداشت و کاشت کند. در این صورت، زمان عمل را بالا می‌برد و باعث می‌شود که هزینه‌های مربوط به عمل افزایش پیدا کند.

همچنین در صورتی که متقاضی کاشت مو از بانک موی قوی برخوردار نباشد، ممکن است به درخواست او از ناحیه زیر ریش نیز برای برداشت گرافت اقدام کرد که این روش چون نیازمند تخصص و تجربه بیشتری است در نتیجه هزینه نهایی کاشت مو را افزایش می دهد.

نواحی مختلف بانک مو

هزینه کاشت مو در روش های مختلف

آگاهی پیش نیاز مهم‌ترین قدم‌هایی است در زندگی بر‌می‌دارید، کاشت مو یکی از این قدم‌های مهم است. اگر می‌خواهید بهترین نتایج ممکن را از عمل کاشت موی خود کسب کنید، باید به خوبی تکنیک‌های کاشت مو را بشناسید. روش کاشت مو یکی از اصلی‌ترین عواملی است که روی هزینه کاشت مو تاثیر می‌گذارد.


# روش کاشت مو هزینه (میلیون تومان)
۱ روش FUE ۱۲ تا ۱۵
۲ روش SFUE و SFUEplus ۲۰ تا ۳۰
۳ روش MICRO FIT ۱۵ تا ۲۰
۴ روش میکروگرافت ۱۵ تا ۲۰
۵ روش ترکیبی و سوپرترکیبی ۱۲ تا ۱۵
۶ روش SUT ۱۲ تا ۱۵
۷ روش DHI ۲۵ تا ۳۰
۸ روش Sapphire FUE ۵۰ تا ۶۵
۹ روش ARTAS ۳۰۰ تا ۳۵۰

هزینه کاشت مو به روش FUE

Follicular Unit Extraction یا FUE یکی از بهترین و به‌روزترین روش‌های کاشت مو است. این روش دارای تائیدیه‌های بین‌المللی از FDA و متخصصین پوست و موی آمریکا است. به همین دلیل توانسته به عنوان یکی از کاربردی‌ترین روش‌های کاشت مو معرفی شود. در این روش فقط امکان برداشت فولیکول به صورت واحد و تکی وجود دارد که بیشتر برای افرادی که دچار ریزش موی شدید بوده‌اند و بانک موی بسیار ضعیفی دارند توصیه می‌شود. روش FUE با سرعت قابل قبول و کیفیت بسیار بالایی انجام می‌شود که در نهایت نتیجه کاشت مو بسیار طبیعی به نظر می‌رسد.

از دیگر کاربردهایی که این روش دارد کاشت ریش، سیبیل و ابرو است. ابزارهایی که در این تکنیک مورد استفاده قرار می‌گیرد، معمولا سوراخ‌هایی را با قطر 1 میلی‌متر ایجاد می‌کنند، به همین دلیل می‌توان از این ابزارها برای کاشت ابرو نیز استفاده کرد.

هزینه کاشت مو به روش FUE با در نظر گرفتن تمامی عوامل تعیین‌کننده، حدودا ۱۲ تا ۱۵ میلیون تومان برآورد می‌شود.

هزینه کاشت مو به روش Super FUE

اساس کار این روش دقیقا شبیه روش FUE است، ولی با این تفاوت که تمامی مراحل با استفاده از دستگاه‌های هوشمند و به‌روز دنیا انجام می‌شود. طبیعتا استفاده از دستگاه‌ها و ابزارهای هوشمند و درجه یک بسیاری از مشکلات و خطاها را از بین می‌برد و عمل را به بهترین نحو انجام می‌دهد. جالب است بدانید که کاشت مو به روش Super FUE، به عنوان یکی از پربازده‌ترین روش‌های کاشت مو شناخته می‌شود، اما صرفا استفاده از تجهیزات به‌روز نمی‌تواند تضمین مناسبی برای کیفیت بالای عمل باشد، چون کار کردن با این دستگاه‌ها نیازمند سال‌ها تجربه، تخصص و مهارت است.

به طور کلی این روش کاشت مو برای تمامی افرادی که قصد انجام این عمل را دارند، امکان‌پذیر است؛ اما به برخی افراد توصیه می‌شود که حتما از این روش استفاده کنند. افرادی که پوست سر سفتی دارند، این سفتی گاهی ممکن است ژنتیکی باشد یا به دلیل ورزش‌های سنگینی باشد که فرد انجام داده است. در برخی مواقع تجربه کاشت مو در گذشته هم می‌تواند باعث سفتی پوست سر شود.

هزینه کاشت مو در روش Super FUE با در نظر گرفتن عوامل تعیین‌کننده حدودا ۲۰ تا ۳۰ میلیون تومان برآورد شده است.

هزینه کاشت مو به روش میکروگرافت

یکی از مهمترین مزیت‌های روش میکروگرافت پایین بودن درصد خطای انسانی هنگام برداشت فولیکول‌های مو است، چون تمامی مراحل با استفاده از تجهیزات و ابزارهای مخصوص انجام می‌شود. در این روش مراحل جراحی با سرعت نسبتا خوبی پیش می‌رود و هیچگونه برش یا زخمی ایجاد نمی‌شود. این روش کاشت مو از دقت بسیار بالایی برخوردار است. در کاشت مو به روش میکروگرافت امکان برداشت تار مو بدون هیچگونه آسیب به بافت پوستی وجود دارد.

ایمپلنتر و میکروموتورهایی که در این روش برای برداشت گرافت‌ها مورد استفاده قرار می‌گیرد، کاملا اتوماتیک و برای هر مدل برداشت گرافت قابل تنظیم می باشند. به همین دلیل است که در این روش امکان خارج کردن هر نوع گرافت مویی وجود دارد که در نهایت باعث می‌شود نتیجه نهایی بسیار طبیعی باشد.

هزینه کاشت مو در این روش به عوامل متعددی بستگی دارد، اما به طور تقریبی می‌توان حدود ۱۵ تا ۲۰ میلیون تومان را برای این روش در نظر گرفت.

هزینه کاشت مو به روش Micro FIT

این روش بر پایه روش FIT انجام می‌شود، اما با این تفاوت که در روش Micro FIT، از دستگاه‌های بسیار دقیقی استفاده می‌کنند. در این تکنیک، فولیکول‌ها مو به صورت تک عددی و مجزا از یکدیگر برداشت می‌شوند. تنها تفاوت این روش با روش قبلی در ابزارهایی است که مورد استفاده قرار می‌گیرد. در روش میکرو اف آی تی از ایمپلنترهای مینیاتوری استفاده می‌کنند. این ابزار سوراخ‌هایی را با اندازه‌های مختلف 0.6 تا 0.9 میلی متر ایجاد می‌کند و دیگر نیازی به ابزارهای مختلف برای برداشت فولیکول‌ها نیست. کاشت مو به روش Micro FIT تکنیکی ایمن و کم تهاجمی است، چون سوراخ‌ها بسیار ریز و با عمق مناسب ایجاد می‌شوند. در این روش هیچگونه زخم، برش و خونریزی اتفاق نمی‌افتد و دوره نقاهت بسیار کوتاهی دارد؛ بنابراین فرد می‌تواند بعد از عمل به فعالیت روزمره خود بپردازد.

هزینه کاشت مو به روش میکرو اف آی تی، ۱۵ تا ۲۰ میلیون تومان را در برمی‌گیرد که با توجه به شرایط متفاوت هر شخص، این رقم تغییر می‌کند.

هزینه کاشت مو به روش DHI

یکی دیگر از بهترین روش‌های کاشت مو، روش DHI است. تکنیک‌های پیشرفته‌ای که در این روش به کار می‌روند با استفاده از یک دستگاه ویژه با نام Choi Pen یا Choi Implanter، انجام می‌شود. در کاشت مو به روش DHI، فولیکول‌های موی شخص، به دو شیوه دستی یا با کمک میکرو موتور، در ناحیه مورد نظر کاشته می‌شود. به غیر از گروه‌های خاص مانند زنان باردار یا افراد با سابقه بیماری‌های پوستی شدید، سایر افراد می‌توانند از این روش برای درمان کم مویی یا طاسی خود بهره ببرند. به خصوص مردانی که مبتلا به آلوپسی آندروژنیک هستند، با استفاده از این روش، نتایج مناسبی خواهند گرفت. با این حال، روش DHI، برای افراد بالاتر از 25 سال توصیه می‌شود؛ چرا که باید الگوی ریزش مو کاملاً مشخص شده باشد.

هزینه کاشت مو در روش DHI با در نظر گرفتن عوامل تعیین کننده حدودا ۲۵ تا ۳۰ میلیون تومان است.

هزینه کاشت مو به روش SUT

در کاشت مو به روش SUT که به ادعای برخی کلینیک های کاشت مو جدیدترین روش کاشت مو حال حاضر ایران می باشد، برداشت مو توسط دستگاه انجام می شود. این دستگاه سرعت عمل بیشتری نسبت به دست انسان و برداشت فولیکولی (روش FIT) دارد، لذا هزینه کاشت مو به روش SUT نسبت به روش FIT کمتر می باشد. در روش FIT اگر تعداد بیشتر از 2500 گرافت مو برای کاشت نیاز باشد، تکمیل عمل 2 روزه خواهد بود. این افزایش روز با افزایش قیمت همراه خواهد بود.

هزینه کاشت مو به روش SUT بین ۱۲ تا ۱۵ میلیون تومان می باشد.

کمترین هزینه کاشت مو

هر کدام از روش‌های کاشت مو، به امکانات و شرایط خاصی نیاز دارند، طبیعی است که هزینه‌های آنها نیز با یکدیگر تفاوت داشته باشد. برای مثال، روش Micro FIT به دلیل تجهیزات ویژه و همچنین دانش و مهارت مورد نیاز، هزینه‌های نسبتاً بالاتری را می‌طلبد. در مقابل، یکی از ارزان‌ترین روش‌ها در ایران، روش FUT است. مدت زمان اجرای این عمل، به مراتب از سایر روش‌ها کمتر است، چرا که برداشت فولیکول های مو به صورت یکجا و به سرعت انجام می‌شود. پس هر چقدر زمان عمل کاهش یابد، هزینه‌های شما نیز کمتر می‌شود.

با این حال، اگر به گرافت موی بیشتری برای کاشت نیاز باشد، استفاده از روش‌هایی مثل SUT که در آن برداشت مو توسط دستگاه انجام می‌شود، می‌تواند به نسبت روش‌هایی مانند میکروگرافت، هزینه‌های کمتری در پی داشته باشد.

قاعده کلی این است که هرچه روش قدیمی تر و تیم پزشکی کم تجربه تر باشد هزینه کاشت مو پایین تر است. در نقطه مقابل هرچه تیم پزشکی با تجربه تر و امکانات کلینیک پیشرفته باشد و روش انتخابی مدرن تر در نتیجه هزینه کاشت مو بالاتر است.

در برخی موارد قیمت های بسیار پایین برای کاشت مو مشاهده می شود که با هیچ قانون و منطقی جز کار ناصحیح سازگار نیست. به طور معمول یک کلینیک معتبر پوست و مو (کاشت مو) شامل حداقل یک متخصص پوست و مو، پزشک جراح، پزشک عمومی، پرستاران و دستیاران کاشت، کارمندان اداری و خدمه دیگر می باشد، که با محاسبه هزینه های جاری به هیچ‌وجه قیمت های پایین خدمات زیبایی قابل درک نیست.

اکثر مراکز ارزان قیمت بعد از بازرسی مامورین وزارت بهداشت موارد خلاف قوانین پزشکی کشور به وفور مشاهده شده است. مواردی اعم از عدم وجود پزشک متخصص، کادر پزشکی بدون مدارک مرتبط پزشکی، غیر بهداشتی بودن محل کاشت، یا حتی فراتر از آن نداشتن مجوز فعالیت.

عکس کاشت مو

هزینه کاشت مو در ترکیه و سایر کشورهای اروپایی

اکثر جراحی های زیبایی در کشور به علت تقاضای بالا و همچنین تعدد متخصصین جراحی زیبایی در ایران نسبت به سایر کشورهای جهان از قیمت بسیار پایین تری دارند. به عنوان مثال در کشور ترکیه که به مهد جراحی های پزشکی اروپا تبدیل شده است، هزینه تقریبی کاشت مو حدود 2500 دلار می باشد. سایر جراحی های زیبایی نیز در این کشور نسبت به کشورهای پیشرفته اروپایی بسیار ارزان تر می باشد. در واقع یکی از جنبه های جذب توریسم در کشور ترکیه توریسم پزشکی می باشد.

قیمت کاشت مو در کشورهای پیشرفته دنیا مانند آلمان، فرانسه، کانادا، انگلستان و آمریکا حدود 15000 تا 25000 دلار می باشد. هزینه تقریبی کاشت مو در تهران به عنوان پایتخت و مهمترین شهر توریست پزشکی ایران حدود 500 تا 1000 دلار می باشد. به همین دلیل مقصد بیشتر متقاضیان ایرانی و غیر ایرانی مقیم خارج از کشور جهت کاشت مو، کشور ایران و ترکیه می باشد.

در سال های اخیر و به دنبال کاهش ارزش ریال در کشور و قیمت بالای دلار در ایران تعداد متقاضیان کاشت مو از سایر کشورهای دنیا بسیار بیشتر شده است. ذکر این نکته غرور آفرین است که بدانید متخصصان داخلی کشور عزیزمان بسیار باتجربه تر و با دانش بالاتری هستند به طوری که بسیار هستند کسانی که از کشورهای اروپایی، آمریکا و همسایگان کشورمان برای انجام عمل کاشت مو به ایران سفر می کنند.

دلیل تخصص بالای جراحان کشور میزان زیاد انجام این عمل در طی این سال هاست، این امر سبب شده تجربه آن ها بسیار بیشتر از جراحان کشورهای دیگر دنیا باشد که به دلیل قیمت بالای انجام عمل شاید در طول سال 10 نفر هم به آن ها برای کاشت مو به آنها مراجعه نکند.

کاشت موی طبیعی

هزینه کاشت مو در شهرهای مشهد، اصفهان و شیراز

تکنولوژی روش های جدید کاشت مو به شهرهای مختلف ایران، از جمله مشهد، شیراز و اصفهان رسیده و با توجه به متخصصان بسیار خوب داخلی، نگرانی کمتری در دسترسی به کلینک کاشت مو وجود دارد. اما این به معنای آن نیست که تمامی کلینیک‌های موجود، اصول بهداشتی، درمانی و اخلاقی را به درستی رعایت می‌کنند.

متاسفانه با افزایش استقبال مردم برای کاشت مو، برخی از افراد فاقد تخصص کافی، با سودجویی اقدام به کاشت مو در محیط‌های نامناسب غیردرمانی می‌کنند. طبیعتاً هزینه‌های کاشت مو در این کلینک‌ها به طور واضحی پایین‌تر خواهد آمد اما خطرات جدید در پی خواهد داشت. کاشت مو، یک اقدام پزشکی برای زیبایی است. اما همین عمل اگر توسط متخصصی با دانش و مهارت بالا و همچنین در محیطی دارای امکانات لازم صورت نگیرد، نه تنها بر زیبایی شما اضافه نخواهد کرد، بلکه ممکن است شما را با خطرات جدی برای سلامتی مواجه کند.

بنابراین، توصیه ما این است که حتماً پیش از مراجعه به کلینیک، در مورد تخصص و اعتبار آن به خوبی تحقیق کنید و مطمئن شوید متخصصین آنجا از صلاحیت کافی و مجوزهای قانونی برای کاشت مو برخوردار هستند.

تاریخ انتشار : 1403-01-08
سوالات متداول
  • شرایط پرداختی کاشت مو به روش اقساطی چگونه است؟

    برای پرداخت کاشت مو به صورت اقساطی نیاز است تا قبل از انجام کاشت مو درخواست پرداخت اقساطی را به مشاور خود اعلام کنید تا بعد از بررسی سابقه حساب شما از بانک مربوطه شرایط قسط بندی هزینه کاشت موی شما اعلام شود.

  • برای دریافت هزینه کاشت موی خود چطور اقدام کنیم ؟

    جهت دریافت هزینه کاشت مو از سه ناحیه روبرو، بالا و پشت سر خود عکس گرفته و به شماره ۰۹۳۵۶۶۶۵۲۱۳ ارسال نمایید. بعد از بررسی توسط پزشک متخصص کلینیک هزینه کاشت موی شما به سرعت اعلام می شود.

  • آیا قیمت نواحی مختلف کاشت مو در سر متفاوت است ؟

    بله، افراد معمولا به علت کم پشت شدن موهای جلوی سر، تصمیم بر کاشت مو می‌گیرند و هدف فقط افزایش تراکم مو در جلوی سر است، در نتیجه تعداد گرافت‌های کمتری درگیر می‌شوند؛ اما زمانی که تصمیم بر کاشت مو در نواحی طاس سر است، تعداد گرافت‌ها بیشتر شده و در نتیجه هزینه نسبت به کاشت فقط در جلوی سر بیشتر خواهد بود.

  • چرا هزینه کاشت مو در ایران نسبت به بسیاری از کشورهای دیگر ارزانتر است ؟

    یک باور اشتباه در مورد هزینه کاشت مو در ایران این است که، در کشور ما به دلیل کیفیت پایین کار، کاشت مو ارزانتر است. اما باید بگوییم که ایران، در زمینه کیفیت کاشت مو، از بسیاری از کشورهای پیشرفته دنیا جلوتر است. علت پایین بودن قیمت خدمات کاشت مو و حتی بسیاری از خدمات پوست و موی دیگر در ایران، رقابت شدید و تعدد بالای مراکز پوست و زیبایی است

  • آیا کلینیک ها بسته به منطقه جغرافیایی، محدودیتی در انجام روش های کاشت مو دارند ؟

    بعضی روش ها مانند کاشت موی میکروگرافت و SUPER FUE بخاطر گران بودن تجهیزات مخصوص آن ها و دانش مورد نیاز برای انجام آن، فقط در بعضی شهرها و کلینیک ها قابل انجام است. از طرفی استفاده از بعضی از روش ها ممکن است در یک کشور بسیار گرانتر از کشور دیگر باشد. برای همین است که اگر به کشور ترکیه بروید، خواهید دید که بسیاری از مردم کشورهای اروپایی و امریکایی برای کاشت مو به این کشور سفر کرده اند تا علاوه بر سیاحت، هزینه کمتری نیز برای کاشت مو نسبت به کشور خودشان بپردازند.

  • آیا هزینه کاشت مو توسط بیمه پرداخت می‌شود ؟

    عمل کاشت مو به عنوان یک عمل زیبایی در نظر گرفته می‌شود و بیمه هزینه عمل‌های زیبایی را تقبل نمی‌کند.

  • آیا هزینه کاشت مو برای خانم‌ها و آقایان متفاوت است ؟

    هیچ تفاوتی میان هزینه‌های مورد نیاز برای عمل کاشت مو میان زنان و مردان وجود ندارد. میزان طاسی و نحوه کاشت تنها عوامل تعیین‌کننده هزینه مورد نیاز برای کاشت مو هستند.

  • کاشت مو چقدر زمان می‌برد ؟

    مدت زمانی که برای عمل جراحی کاشت مو نیاز است، معمولا به روش درمانی و تعداد گرافت‌هایی که برداشت و کاشته می‌شود بستگی دارد. اما به صورت میانگین حدود 6 تا 8 ساعت برای انجام عمل کاشت مو زمان نیاز است.

مطالب پیشنهادی

لیستی از مطالب که شاید شما بپسندید

دیدگاه ها
نام و نام خانوداگی
متن پیام
  • محمد طاها
    1402-06-15

    سلام
    ببخشسد قیمت کاشت هر تار مو‌چقدر هست ؟

    • مشاور کلینیک زیبایی پارسا
      1402-06-15

      سلام و وقت بخیر

      نحوه قیمت گذاری کاشت مو بر اساس تار مو نیست و این مدل اعلام هزینه اصلا علمی و درست نیست.
      بهترین حالت اعلام هزینه بر اساس گرافت مو هست که هر گرافت شامل ۲ تا ۵ تار مو ممکن هست باشه.
      کسی هم نمیتونه دقیق اعلام کنه چه تعداد تار مو کاشته اما تعداد گرافت کاشته شده به پزشک متخصص اعلام میشه.

  • kave
    1401-09-11

    سلام وقت بخیر. من هم در مقاله سایت و هم بین سوالات دیدم که میشه قسمتی از مو رو کاشت. ولی باطم هم من میخوام یه بار دیگه سوال کنم، من ۲۶ سالمه و یکم جلوی موهام کم پشت شده و کناراش ریخته و قبل از اون مزوتراپی انجام دادم که اثر کمی داشت و از یه دکتری پرسیدم میگفت کاشت برات مناسب نیست و برای کسیه که کامل مو نداره ولی دکتری دیگه گفت نه میتونی بکاری. الان نظر شما چیه؟ من که تویه عکس ها هم دیدم برخیا موهاشون کم پشت بودن کاشتن.
    اگر منکه یه قیمت حدودی هم بدید چقدر میشه.

  • افرا
    1401-05-20

    سلام
    من خانم هستم و ۲۲ سالمه،به صورت ارثی پیشانی بلندی دارم و کمی شقیقه هام به خاطر کشش زیاد مو خالی شده.فرم پیشانیم هم دوست دارم عوض بشه و کمی گرد بشه.میتونم کاشت انجام بدم؟

    • پارسا
      1401-05-21

      سلام و وقت بخیر

      بله امکان کاشت مو برای شما وجود دارد.

  • کریم صافی
    1401-04-22

    سلام من یک دو سال میشه که ریزش مو دارم دونه پیدا شده بعد از استفاده از شامپوی سلنیوم سولفید یک کم خوب شد حالا باز ریزش مو گرفته

  • پونه اسعدی نژاد
    1401-04-22

    سلام من کاشت مو در ناحیه جلوی سر و دو طرف سر باید انجام دهم که از نظر قیمت برام خیلی مهمه که بدونم چقدر میشه من رو راهنمایی بفرمایید.
    تشکر

  • ناشناس
    1401-02-04

    سلام خسته نباشید
    ۱۸سالمه ریزش مو دارم آیا دارو یا درمانی وجود داره که موهام نریزه

    • ناشناس
      1401-05-24

      بخدا که من چیزی نبوده که نزنم ولی تو این سن بخاطر وراثت و ارثی بودن ریزش پیدا می‌کنه و تا 23 سالگی موها تموم میشه

  • خشایار میرزادگان
    1401-01-26

    با سلام
    خواستم بدانم افرادی مثل ایلان ماسک مگر چقدر هزینه میکنند که انقدر کاشت موهایشان طبیعی به نظر میرسد ولی در ایران کاشت مو به تراکم سابق نمیرسد ایا مربوط به هزینه است یا تکنولوژی کاشت مو در امریکا بسیار پیشرفته است؟

    • پارسا
      1401-01-27

      سلام و وقت بخیر

      نتایج کاشت مو علاوه بر تخصص پزشک و مهارت جراح، به بانک موی مناسب و رعایت صحیح مراقبت های بعد از جراحی وابسته است. قطعا رعایت توصیه ها موجب تراکم بیشتر و موفقیت کامل جراحی زیبایی است.

  • مصطفی دهقان
    1401-01-14

    با عرض سلام خدا قوت من دو طرف طرف جلوی پیشانی خالی شده اما دارای مو های ریز است برای قوی شدن و بلند تر شدن این ریز موها چکار باید انجام داد

  • مجید
    1401-01-12

    سلام
    خواستم بپرسم موهایی ک از کتف و سینه برداشت میشن بعد کاشت به شکل و جنس موی ریخته شده همون قسمت سر میرسن؟

    • پارسا
      1401-01-15

      سلام و وقت بخیر

      موهای ناحیه کتف و سینه امروزه در روش های مدرن کاشت مو به دلیل ماندگاری کم برداشت نمی شوند.
      در روش های جدید کاشت مو مو از هرجایی که برداشت می شود (مانند ناحیه زیر ریش) همان شکل را تا آخر حفظ می‌کند.

  • سام
    1400-11-10

    سلام و وقت بخیر سوالی ک داشتم ایا موهایی ک بر اثر رژیم ریخته شدن فقط با کاشت مشکلم حل میشود یا راه های دیگری نیز دارد با تشکر

    • پارسا
      1400-11-10

      سلام و وقت بخیر

      مزوتراپی و بعد کاشت مو.

  • پریسا
    1400-04-07

    تشکر برای مطالب خوبتون

  • پیروز
    1400-01-24

    سلام و عرض خسته نباشید خدمت زحمت کشان عزیز
    اگر شخصی طاس کامل باشد یا بانک موی ضعیفی داشته باشد ، از فولیکول های موهای نقاط بدن مثل موهای سینه استفاده میشود یا روشی برای کاشت وجود ندارد؟ چون من در مقاله ای خواندم که در روش کاشت به شیوه fit از موهای نقاط دیگر هم میشود استفاده کرد
    سپاس از شما

    • پارسا
      1400-01-24

      سلام و وقت بخیر

      از موهای زیر ریش و ناحیه سینه در صورت صلاحدید پزشک برداشت میشه.

  • *محمد*
    1400-01-04

    سلام
    سال نو مبارک
    خواستم بپرسم من با توجه به اینکه پوستم چرب هست و جوش هم‌میزنه سرم به طبع آیا میتونم کاشت مو انجام بدم طوری که حجم موی بالایی داشته باشم مثل ۲۰ سالگی بدون ریزش مجدد؟
    ۳۲ سال دارم،طاسی ندارم فقط کم پشت شده طوری که پوست سر زیر نور طبیعی مشخص هست و قابل ذکر هست بانک موی خوبی دارم.

  • امیرحسین
    1399-12-17

    سلام خسته نباشید 19سالمه.
    حدود دو سه سال پیش ریزش مو داشتم و الان دچار طاسی سر به شکل M شدم. دارو های مختلف مثل ماینوکسیدیل مصرف کردم زیر نظر پزشک اما تاثیری نداشت و فقط بدتر شد.از اونجایی که خانواده پدری و مادری کچل زیاده،حتی پدرم و پدربزرگم کچلن، مطمئنم ارثیه.
    به نظرتون من می تونم مو بکارم با توجه به سن کمم؟
    چون هیچ درمانی افاقه نکرده.ممنون میشم پاسخ بدید.

    • پارسا
      1399-12-23

      با سلام و وقت بخیر

      تا توقف ریزش مو بهتر است به فکر کاشت مو نباشید.

  • رضا
    1399-12-11

    سلام وعرض ادب وخسته نباشیدوشکر پروردگار متعال در توسعه علوم در کشور عزیزمان ایران
    سوال من اینست
    آیا برای کاشت موباید از موی بدن خودشخص استفاده کرد؟
    اگر شخص سوداوی مزاج یا صفراوی باشد وموئی در بدن نداشته باشد میتوان از موی سریا بدن دیگران استفاده کرد؟
    باتشکر فروان

    • پارسا
      1399-12-11

      با سلام و وقت بخیر

      هیچ راهی جز استفاده از موهای خود شخص برای کاشت مو وجود ندارد.

    • رضا
      1400-12-15

      سلام من ۲۳ سالمه یک‌ ساله که قسمت پشتی موهام میریزه ،نمیخوام بکارم ولی راهی هس که ازین حالت در بیاد و پر پشت بشه ؟

  • مهندس
    1399-11-10

    سلام

    ببخشید سپند امیر سلیمانی کلینیک شما کاشت مو انجام دادن ؟

    • پارسا
      1399-11-10

      عرض ادب

      دوست عزیز ما نمی تونیم اطلاعات و عکس مشتریان کلینیک رو بدون اجازه منتشر کنیم، بیشتر افراد معروف ترجیح میدن کلینیک یا مرکزی که خدمات زیبایی مانند کاشت مو یا ابرو را انجام داده اند اطلاعات آن ها را منتشر نکند.

    • ناشناس
      1401-09-27

      سلام خسته نباشین بنده ۳۰ ساله هستم جلوی موهام ریخته وسط هاش کم پشت شده که معلوم هس میخواستم بدونم هزینش چه قد میشه

  • امیر
    1399-11-01

    سلام من ۲۶ سالمه و جلوی موهام کاملا ریخته میتونم کاشت مو داشته باشم و بهترین روش چیست؟

    • پارسا
      1399-12-23

      با سلام و وقت بخیر

      اگر روند ریزش مو متوقف شده یا بسیار کم شده است بله امکان کاشت مو می باشد. برای تشخیص بهترین روش کاشت موی مناسب شما به شماره ۰۹۳۵۶۶۶۵۲۱۳ از طریق واتس اپ پیام ارسال نمایید.

  • مهدی
    1399-10-19

    سلام
    سوالم این هست چرا هزینه کاشت مو در کلینیک های هلیا و رنسانس با هزینه کاشت مو در کلینیک شما در یک روش مشخص متفاوت هست‌؟

    • پارسا
      1399-10-19

      با سلام و وقت بخیر

      سیاست قیمت گذاری هر کلینیک با کلینیک دیگر متفاوت می باشد. در کلینیک پارسا به دلیل وجود برخی مشکلات اقتصادی در جامعه ما و نگاه مردم دوست ریاست کلینیک قیمت های خدمات با درصد قابل توجهی تخفیف به مشتریان عزیز اعلام می شود.

  • عاشوری
    1399-10-14

    سلام
    من پارسال آبان ماه کاشت مو انجام دادم. اما متاسفانه تراکم بخش کاشته شده کم است. یعنی به نسبت باقی سرم این بخشهای کاشته شده تراکم کمتری دارند و مشخص است. برای کاشت مجدد و ترمیم هزینه های اعلام شده مشابه هستند؟

    • پارسا
      1399-12-23

      با سلام و وقت بخیر

      هزینه کاشت مجدد برای مشتریان قبلی پارسا با تخفیف ویژه و برای سایر مراجعین مطابق قیمت های اعلام شده می باشد.

  • ابوالفضل
    1399-10-10

    سلام و عرض ادب خدمت شما عزیزان.بنده ۴۹ سال دارم بالای سرم از ۳۸ سالگی بتدریج ریزش پیدا کرد.ارثی است.الان در حال حاضر ریزشی احساس نمیکنم.ولی بالای سرم بصورت یک بیضی در جهت طول کم شده وپراکنده به طاسی میزند.حال سوال من این است.با وجود داشتن مقداری مو که در دست میآید.ایا امکان کاشت وجود دارد و میتوان فضای کوچک طاسی را پر کرد.با تشکر از شما.

    • پارسا
      1399-12-23

      با سلام و وقت بخیر

      اگر از بانک موی مناسب در پشت سر خود بهره مند باشید بله امکان کاشت مو برای شما وجود دارد.

  • پدرام
    1399-09-29

    سلام و ارادت
    حدود يك سال هست كه دچار ريزش سكه اي مو شده ام. ابتدا دو نقطه بالاي سرم بود كه با مراجعه به دكتر و تزريق و استفاده از از ماينوكسيديل بعد از چند ماه مشكل حل شد. البته فكر كنم ماينوكسيديل تاثيرش خيلي بهتر از تزريق بود.
    متاسفانه چند ماهي هست كه در ناحيه ريش و سبيل دچار مشكل ريزش شده ام و ماينوكسيديل اين بار تاثير چنداني نداشته. البته ريزش خيلي گسترده نشد ولي قسمتهايي كه ريخته به غير از كمي ريش نازك، رويش مجددي نداشته.
    سنم چهل و هفت و موهام هم سالم و پرپشت و بلند هستند.
    ميخواستم بدونم ايا براي كاشت مو در ناحيه سبيل و ريش از قسمت سرم برميداريد؟ و اينكه با توجه به اينكه موهام بلنده ايا حتما بايد قسمتي كه براي بانك مو استفاده ميكنيد، در سرم تراشيده شود؟
    و سوال اخر اينكه ايا مدتي بعد از كاشت ريش و سبيل ميتوانم به صورت عادي شيو كنم يا محدوديت خواهد داشت.
    ضمنا اگر ميپرسيد تو كه ريشت رو ميزني چه اصراري بر كاشتش داري بايد بگم حتي بعد از اصلاح صورت، قسمتهايي كه دچار ريزش شده اند از باقي قسمتها به راحتي قابل تشخيص هستند و يكي دو روز اگه شيو نكنم قسمتهاي خالي خيلي توي چشم ميزنه.
    از وقتي كه براي پاسخ ميگذاريد، سپاسگزارم.

    • پارسا
      1399-09-29

      با سلام و وقت بخیر

      در نظر داشته باشید که کاشت مو و کاشت ریش راه حل درمان و پوشش ریزش موی سکه ای نیست.
      اما اگر درمان قطعی صورت گرفته باشد میتوان کاشت در محل ریزش شده انجام داد.
      برای کاشت ریش و سبیل برداشت از ناحیه بانک موی سر انجام می شود.

  • رحمان
    1399-09-19

    سلام وقتتون بخیر
    من میخواهم کاشت مو انجام بدم
    الان چند ساله که پشت سرم جوش میزنه و جایی که جوش میزنه ریشه مو از بین میره و چند نقطه از پشت سرم خالی شده . آیا با این وضع میتونم کاشت مو انجام بدم ؟ مشکلی برای بانک مو و جاهایی که کاشت انجام میدم پیش نمیاد ؟

    • پارسا
      1399-09-19

      با سلام و وقت بخیر

      خیر برای کسانی که فولیکولیت دکالوانس دارند کاشت مو ممنوع است.

    • علی نقوی
      1401-03-18

      سلام چگونه از ریزش مو باید جلوگیری کرد تا برای کاشت آماده شود

  • امید
    1399-06-29

    سلام خسته نباشید.
    من از حدود 20 سالگی ریزش موهام شروع شد و دکتر هم که رفتم گفت ارثیه و کاریش نمیشه کرد و بهتره بمونی چند سال دیگه که ریزش متوقف شد مو بکاری و تو نظرات دیدم که به خیلیا پیشنهاد کاشت مو بعد از 27 سالگی دادین.من الان حدود 25 سالمه و 5سال هست که ریزش دارم و جلو و وسط سرم خیلی کم پشت شده ولی حس میکنم دیگه تقریبا ریزشش متوقف یا خیلی کم شده.بازم به نظرتون باید صبر کنم تا چند سال دیگه؟دیگه خسته شدم

  • آرشام
    1399-04-24

    سلام وقت بخیر بصورت اقساطیم کاشت انجام میدین

    • پارسا
      1399-04-24

      با سلام و وقت بخیر

      برای دریافت از نحوه پرداخت هزینه کاشت مو و شرایط و کسب اطلاعات کامل در این زمینه با شماره ۰۲۱۲۲۱۲۲۸۲۲ در تماس باشید.

  • امیرحسین
    1399-04-22

    سلام خسته نباشید
    ببخشید من ریشه موهای سمت چپه سرم ک خط رویش هست بد در امده یعنی ب سمت جلو در امده ولی سمته راستم خوب درامده
    ریشه موهای سمت چپم جوری در امده ک اصلاا شبیه مویه سمت راستم نیست
    موهایه سمت چپم فقط اولاش به سمت جلو در امده ولی پشتش خوب در امده
    به نظرتون میشه درست کنم ؟
    یا میشه شمارتو بدید من عکس‌بفرستم

    • پارسا
      1399-04-23

      با سلام و وقت بخیر

      با شماره ۰۹۳۵۶۶۶۵۲۱۳ از طریق واتس اپ در ارتباط باشید.

  • احمد رضایی
    1399-04-19

    سلام و عرض ادب

    بنده حدود 2 ماه است که کاشت مو انجام دادم قبل کاشت محل سکه ای سرم اصلا ریزش نداشت خیلی هم پر پشت بود ولی الان کم پشت شده خیلیم کم پشت .در ضمن من شقیقه موی سرمو کاشت کردم بعد با دکتر حرف زدم ایشون میگن رفته فاز ریزش ینی بخاطر کشت شقیقه مو کل مو میره فاز ریزش ؟؟ حتی اونجاهایی که سر نه کاشت شده ن اهدا شده؟؟
    ممنون میشم جواب بدید.

    • پارسا
      1399-06-05

      با سلام و وقت بخیر

      بله امکان اینکه کل نواحی کاشت و اطراف آن ریزش کند وجود دارد.

  • محمد امین
    1399-04-16

    سلام . دکتر وقت بخیر
    من 24 سالمه پیشونی نسبتا بلندی دارم. و از قضا موهای جلوی سرم ریخته (تقریبا 1 سانت جلوی سر و 2 سانت گوشه سمت چپ و راست پیشونی)
    ریزش موی شدیدی و ناحیه بالای سر مخصوصا جلو دارم..
    ولی ولی ولی خوشبختانه موهام پرپشته حتی سخت میشه شوووونه کرد…
    فقط مشکلم ریزش هست و همون 2 سانت پیشونیم.
    الان پیشنهاد شما کاشت هست یا جلوگیری؟
    اگه جلوگیری بشه بازم راضی ام.. فقط بگید چیکار کنم!

    • پارسا
      1399-04-16

      با سلام و وقت بخیر

      با توجه به مدل ریزش و سن شما بهتر است فعلا به درمان و جلوگیری از ریزش بیشتر فکر کنین تا کاشت مو. برای کاشت مو بهتر است بعد از ۳۰ سالگی اقدام کنید.

  • محمد
    1399-04-12

    ببخشید ادرسی که گفتین به تلگرام پیام بدید پیام دادم ولی کسی پاسخگو نبود

    • پارسا
      1399-04-15

      با سلام و وقت بخیر مجدد

      احتمالا شماره رو اشتباه ثبت کردین به این شماره ۰۹۳۵۶۶۶۵۲۱۳ پیام ارسال فرمایید.

  • امیر
    1399-04-11

    سلام رنده ۲۷ سالمه
    تقریبا ۴۰ یا۵۰ درصد موهامو از دست دادم
    در کل روی سرم مو هست فقط سطحش که از بالا نگاه میکنی دیده میشه در کل اذیت میشم
    میخواستم بدونم اگه بکارم به موهای اصلی خودم اسیبی میرسه؟
    بهترین روش چیه؟

    • پارسا
      1399-04-11

      عرض ادب و احترام

      خیر به موهای خودتون آسیبی وارد نمیشه.
      برای تشخیص بهترین و مناسب ترین روش باید با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

  • کامران
    1399-03-30

    سلام من با پزشک متخصص مو مشاوره کردم و ایشان با توجه به اینکه من طاس هستم وبانک مو پشت سرم خیلی خیلی کم هست دکتر گفتند کاشت مو برای شما نمیشود حالا با توجه به وضعیت من راهی برای کاشت وجود دارد یا نه؟وآیا بعدازکاشت دوباره ریزش وجود دارد؟

    • پارسا
      1399-04-07

      با سلام و وقت بخیر

      اگر بانک مو کافی ندارید راهی نیست. بهتر است با این وضعیت کنار بیاین و چهره خود را به همین صورت بپذیرید.
      بعد از کاشت مو ریزش مو از سمت موهای کاشته شده نیست، افرادی که دچار ریزش مو بعد از کاشت مو هستند اکثرا یا کاشت موی مناسبی نداشتند و در مراکز غیر حرفه ای کاشت انجام داده اند یا موهای خود شخص که اطراف موی کاشته شده است دچار ریزش شده است.

  • ایوب
    1399-03-07

    سلام برای کاشت خط جلوی سرگرافتهای که ازپشت سربرداشته میشه به همون شکل کاشت میشه یاتارموهای یک گرافت جدامیشه؟؟؟

    • پارسا
      1399-03-08

      با سلام و وقت بخیر

      خیر تارهای مو جدا نمی شوند.

    • علی
      1399-03-22

      سلام، شما در مشهد هم نمایندگی دارید؟ یا کسی رو معرفی میکنید؟ مخصوصا برای روش MIFT
      ممنون
      علی

      • پارسا
        1399-03-22

        سلام و وقت بخیر

        خیر شعبه ای نداریم و متاسفانه فردی یا کلینیکی هم نمیشناسیم.

    • هادی
      1399-12-22

      سلام
      خط نیم رخ بالی گیجگاه هم قابلیت کاشت دارد؟

  • Medisa
    1399-02-07

    با عرض سلام
    ببخشید یه سوال نداشتم.کسایی ک پیشونیشون خیلی خیلی بلنده و این هم ارثیه تو سن پایین میتونه کاشت مو داشته باشه یا نه؟؟؟
    ممنون میشم جواب بدین

    • پارسا
      1399-02-07

      با سلام وقت بخیر

      بله امکان کاشت مو وجود دارد.

  • امین
    1399-01-25

    سلام
    روش تکثیر مو آیا به مرحله اجرا رسیده است یا خیر ؟؟؟
    من ریزش بسیار گسترده دارم خواستم بدانم این روش درمان من میباشد ؟؟؟

    • پارسا
      1399-01-25

      عرض ادب و احترام

      خیر این نوع کاشت مو هنوز به مرحله اجرای انسانی وارد نشده است.

  • Monir
    1399-01-09

    سلام خدمت شما .
    من موهای جلوی سرمو تقریبا همه شونو از دست دادم موهای جلوی سرم خیلی ضعیفن نه طاس و نه هم موی زیاد داره خیلی کم شده پوست سرم خوب دیده میشه از جلوی سرم.
    سنم ۲۲سالمه من باید کاشت مو انجام بدم یا دیگه راه رو پیش بگیرم .
    کدوم راه تضمینی است ؟
    ممنون شما

    • پارسا
      1399-01-19

      عرض ادب و احترام

      برای کاشت مو خیلی زود هست، با مشورت پزشک متخصص پوست و مو از درمان های دارویی استفاده کنین تا روند ریزش مو متوقف و یا کند شود.

    • علی اکبر
      1399-02-18

      سلام من ارثی شقیقه هام خالی شده… ریزش مو هم دارم الان.. میتونم کاشت مو انجام بدم الان یا نه 22 سالمه
      اگه مو بکارم باز میریزه یا تاثیری نداره

      • پارسا
        1399-02-18

        با سلام و وقت بخیر

        تا زمانی که ریزش مو ادامه دارد و حداقل تا سن ۲۷ سالگی بهتر است کاشت مو انجام نشود.

      • امید
        1400-02-16

        سلام خسته نباشید .
        حدود 15سال هست تروئیید دارم ودچار طاسی هم شدم
        ایا با وجود تروئیید میشه موکاشت

        • پارسا
          1400-02-17

          سلام و وقت بخیر

          لیست داروهایی که مصرف می کنید رو به شماره ۰۹۳۵۶۶۶۵۲۱۳ از طریق واتس اپ ارسال کنین تا امکان سنجی انجام بشه و نتیجه رو خدمتتون ارسال کنن.

  • زهرا
    1398-12-25

    سلام وقت بخیر
    من خانم هستم و 22 سالمه و بخاطر آلوپسی کششی موهای شقیقه‌م کاملا خالی شده، آیا روشی هست که بدون جلب توجه کاشت انجام بدم و اینکه از هر طرف ی اندازه 5 سانت خالیه هزینش چقدر میشه لطفا هزینش رو بگید چون هر چی عکس فرستادم گفتن باید بیای معاینه شی
    ممنون

    • پارسا
      1399-01-19

      عرض ادب و احترام

      بله امکان کاشت مو هست. برای تعیین قیمت از راه دور از طریق شماره ۰۹۳۵۶۶۶۵۲۱۳ در واتس اپ اقدام کنین.

  • مهران
    1398-12-12

    باسلام سوالی داشتم بنده میخاستم بدونم راهی هست که اصلا خط یا هرچیز دیگری که نشان کاشت مو باشه بعد کاشت مو نباشه ینی کلا بدون جراحی؟بعد اینکه نمای جلوی موی خیلی هارو ادم میبینه انگار طبیعی نیست ایا این کلنیک هم این گونه هست یا خیر ممنون میشم ازتون راهنمایی فرمایید

    • پارسا
      1398-12-12

      عرض ادب و احترام

      بله، کاشت مو با روش میکرو اف آی تی با حالتی طبیعی کاشت انجام میشه و هیچ اثری از کاشت مو بعد از بلند شدن موها نخواهند ماند.

  • وحید احسانی تبار
    1398-12-08

    به نام خدا
    با عرض سلام و وقت بخیر خدمت دکترزحمت کش عزیز و کلیه همکاران محترم پارسا ؛
    من ۳۷ ساله ساکن خرم آباد .الان حدود ۴ ساله به صورت مرتب و روزانه قطره ماینوکسیدل ۵درصد مصرف میکنم و تقریبا میشه گفت موهام بد نیستن. فقط خط جلوی موهام یه مقدار عقب هستش ( پیشونیم بلند نشون میده ) وشقیقه خرم یه مقدار عقب هستش….
    خواهشم اینه خواستم بدونم اولا بعد از عمل میتونم قطره رو ادامه بدم و همچنین هزینه رو خواستم بدونم
    با تشکر و احترام

    • پارسا
      1398-12-11

      عرض ادب و احترام

      بلی ماینوکسیدیل را میتوانید ادامه بدهید اگر مورد مناسبی برای کاشت باشید باید ویزیت شوید و بعد خدمتتان عرض شود، برای دریافت هزینه تقریبی کاشت مو خود از ۳ ناحیه روبرو، بالا و پشت سر خود عکس گرفته و به شماره ۰۹۳۵۶۶۶۵۲۱۳ ارسال فرمایید.

      پیروز باشید

  • احسان
    1398-11-06

    با سلام
    من ٥١ سالمه و علاقمندم كه مو بكارم و بينيم رو جراحي زيبايي كنم باتوجه به شرايط ديابت كنترل شده ي من(حدود ١٣٠)
    و نفركتومي سادهٰ كليه ميخام ببينم امكانش هست عمل كنم يا خير؟

    با سپاس

    • پارسا
      1399-01-21

      عرض ادب و احترام

      بله امکان کاشت مو هست. مشکلی وجود ندارد

  • پیمان
    1398-10-03

    با درود و روز بخیر به شما
    من ۴۷ سال دارم و از سن ۲۵ سالگی ریزش موی من شروع شد که امروز دیگه سرم طاس هس….
    من تصمیم گرفتم که مو بکارم و سوال من این است که چه متودی رو شما توصیه میکنید و با چه مقدار هزینه و قیمت باید حساب کرد و چه باید دارای چه شرایطی باشم از نظر سلامتی.
    ممنون میشم از تو ضیحاتتون
    پیمان

    • پارسا
      1398-10-04

      عرض ادب و احترام

      جهت اطلاع از روش مناسب و هزینه خواهشمند است از سه ناحیه روبرو، بالا و پشت سرتون عکس گرفته و به شماره ۰۹۳۵۶۶۶۵۲۱۳ ارسال فرمایید. در اسرع وقت روش مناسب و هزینه تقریبی کاشت مو شما ارسال خواهد شد.

      پیروز باشید

  • مهدی
    1398-09-24

    سلام من از شهرستان هستم و حدود یک ماهی هست دچار ریزش شدید مو شدم.خواستم بدونم کاشت مو رو باید به چه روشی انجام بدم و هزینش چقدر هست و مدت کاشت چقد طول میکشه.اگر بخواین عکس از موهام هم میفرستم.منتظر جوابتونم.ممنون

    • پارسا
      1398-09-24

      عرض ادب و احترام

      جهت انجام مشاوره با شماره ۰۹۳۵۶۶۶۵۲۱۳ در تماس باشید.

    • Ali
      1399-02-19

      سلام من 17 سالمه موهای شقیقم کم کم دارن میرزن به طوری که با یه زره کشیده شدن خیلی هاش میکنه دکترم رفتم بدون هیچ آزمایشی گفت عادیه
      من باید چیکار کنم
      و اگه بخوام زیر نظر درمان بشم باید کچل کنم؟
      ممنون میشم جواب بدین

      • پارسا
        1399-02-21

        با سلام و وقت بخیر

        کوتاهی مو تاثیری در درمان ریزش مو ندارد. جهت شروع فرایند درمان و کنترل ریزش مو به پزشک متخصص و مجرب پوست و مو مراجعه فرمایید.

  • فرهاد
    1398-07-14

    سلام آیا برای کاشت مو محدودیت سنی وجود دارد یا تا هر سنی میشه این عمل رو انجام داد و آیا مصرف داروهای فشار خون با کاشت مو تداخل دارد؟
    ممنون

    • پارسا
      1398-10-09

      عرض ادب و احترام

      بهترین سن برای کاشت مو بعد از ۲۷ سالگی می باشد. مصرف داروهای فشار خون تداخلی با کاشت مو ندارد اما بهتر است قبل از عمل به پزشک خود اعلام کنید.

      پیروز باشید

  • Alan Rojhelat
    1398-06-14

    با سلام.
    اول ببخشید برای فارسی ام. من از سوعد مینویسم.
    چطوری باید وقت رزرو کرد؟
    من میخاهم هم مو بکارم و هم بینی ام را عمل کنم.
    میدانم حدس زدن زحمت است ولی:
    تقریبآ یک عمل بینی چقدر است؟
    تقریبآ یک عمل مو کاشتن چقدر است؟
    ۲ تا ۳ هفته ایران باشم کافی است؟
    با سپاس فراوان

  • سجاد
    1398-04-09

    سلام،من الرژی شدید به قرص فنستراید دارم،ایا بعد از انجام کاشت مو باید از قرص فنستراید یا قرص های مشابه استفاده کرد؟

  • جلیل هاشمی
    1398-03-18

    سلام دکتر وقت بخیر انشالله که هرجا هستین شادو خوشو خرم باشید
    والله موهای من مسئله ای نداره فقط پیشینیمو میخوام کاشت کنم دکتر
    فقط چندتا سوال داشتم؟
    من نیاز هستش موهامو بتراشم؟
    دو اینکه چقدر طول میکشه کاشتش؟
    سه چقدر طول میکشه رشد کنه؟
    ممنون

    • پارسا
      1398-10-05

      عرض ادب و احترام

      اگر مشکلی نیست بهتر است نسبت به تصمیم خود تجدید نظر کنید. کاشت مو در ناحیه پیشانی از نظر زیباشناسی و علم پزشکی صحیح نمی باشد.

      پیروز باشید

  • رئوف
    1398-03-18

    با سلام و عرض ادب؛
    چند سوال در خصوص کاشت مو دارم و میخوام پس از فهمیدن اونا تصمیم قطعیمو بگیرم برا کاشت مو!
    1- موهای من لخته ولی احساس میکنم موهایی که کاشت میشه حالت لختی نداره!میخوام ببینم اون بخشی که کاشت میشه بازم مثل موی خودم لخت خواهد بود؟
    2- من فقط شقیقه سرم احساس میکنم نیاز به کاشت مو داره،با یک مرحله کاشت، موی سرم به حالت عادی برمیگرده؟ یا چند مرحله کاشت لازمه؟
    3-هزینه کاشت مو؟ و اینکه امکان کاشت موی اقساطی وجود داره یا نه؟اگه آره شرایطش چیه؟

    • پارسا
      1398-10-04

      عرض ادب و احترام

      موهای شما بعد از کاشت به مرور مانند موهای قبلی شما خواهند شد. اگر فقط ناحیه شقیقه باشد و سایر قسمت ها احتیاج به ایجاد تراکم نباشد طی یکروز و یک مرحله غیرجراحی تکمیل می شود.
      برای دریافت هزینه و شرایط با شماره ۰۹۳۵۶۶۶۵۲۱۳ در تماس باشید.

      پیروز باشید

  • Faramarz
    1398-02-14

    سلام عذر میخوام کمترین هزینه کاشت مو در کلینیک پارسا چقدر است ؟ اگر میشه مبلغ رو به ایمیل بنده ارسال کنین.

  • کامران
    1398-01-25

    با سلام
    من تا حالا مشاوره کاشت مو نداشتم و بعد از یک دوره شدید استرس با ریزش شدید مو روبرو شدم و بعد از گذشت حدود 10 سال مقدار زیادی از موی سرم رو از دست دادم
    البته پزشک عمومی گفت باید آزمایش هورمونی بدم و امکان داره علت ریزش موی من مشکلات هورمونی باشه
    دیابت کاملا کنترل شده دارم و انسولین استفاده نمیکنم
    میخواستم بدونم چطور میتونم مشاوره بگیرم و از هزینه کاشت مو با خبر بشم؟
    ضمنا شرایط پرداخت اقساط وجود داره یا خیر؟
    باتشکر

  • جهانگرد
    1398-01-17

    با درود فراوان
    یکسال از کاشت مو بروش اف یو تی میگذره و احساس میشه با مقایسه عکس ها تراکم موهای کاشته شده ۴۰ درصد کاسته شده و بسیاری از فولیکول های کاشته شده غیر فعال شده اند.
    البته با شروع مصرف قرص فنستراید و پی ار پی موها ضخیم تر شده و بعضا موهایی هم مجدد در جلو سر رشد کرده اند.اما همچنان از اون تراکم قبلی خبری نیست و منو ازار میده.ایا مقدور هست بین موهای کاشته شده برای افزایش تراکم اقدام کرد؟ایا با روش پی ار پی و مزو میتوان فولیکول هایی که غیر فعال شده را دوباره احیا کرد؟منظورم موارد ک کاشته شده بودند است.

    • پارسا
      1398-03-07

      با سلام و احترام

      دوست عزیز پاسخ شما به واتس اپ شما ارسال شد.

      پیروز باشید

  • نادر فرزانه
    1397-12-15

    من در تبریز زندگی می کنم مو های سر من بسیار ریخته از جلو ولی از پشت نریخته و حاضر هستم هر چقدر پول خواستین بدهم تا موهای جلوی من هم باشند راستش موهای برادر و پدر و متاسفانه موهای مادرم هم ریخته از جلو من هم مثل اونها کجل هستم . لطفا در اولین فرصت با من تماس بگیرید اگه می توانید کچلی من را درمان کنید.

  • فرزاد
    1397-12-13

    سلام خسته نباشین
    خاستم بگم تو کودکی وقتی ۵سالم بوده سرم با روغن سرخ کردنی سوخته و الان دوتیکه به اندازه ۲ در۲ سانت یکی جلو پیشانی و یکی دیگه بغل جای گیج گاه موهام رشد نکردن و خالیه حالام الانم فقط برام مهم هزینشه بدون بالاپایین کردن یه قیمتی لطف کنین بدین ک تصمیمو بگیرم بیام یا نه ممنون

  • Sheykhi
    1397-12-08

    سلام خسته نباشید می خواستم آدرس تلگرامی برام بفرستین تا از سرم عکس بگیرم و بگویید از چه روشی باید استفاده کنم و چقدر باید هزینه کنم؟

  • رضامنش
    1397-12-06

    سلام هزینه کاشت خوب که بعدا نریزه چقدر میشه تا چند وقت کاملا پر میشه و اینکه بصورت اقساطی هم کار میکنید ؟

    • پارسا
      1397-12-06

      با سلام و احترام

      دوست عزیز موهای کاشته شده اگر به درستی و طبق اصول کاشته شوند هیچوقت دچار ریزش نمی شوند. هزینه کاشت مو بین 4 تا 7 میلیون تومان می باشد. کاشت مو به صورت اقساط در حال حاضر انجام نمی شود.

      پیروز باشید

  • یونس . ام
    1397-12-03

    سلام. کمترین هزینه کاشت مو چقدره ؟
    میخام هر سانت مربع 50 تار مو بکارم چنده؟
    میشه موها را نتراشید و ماشین زد مثلا 2سانت باشد من 2ماه دیگه عروسی دارم آخه.

    • پارسا
      1397-12-03

      با سلام و احترام

      برای تعیین هزینه کاشت مو و میزان دقیق گرافت برای کاشت حتما باید توسط پزشک متخصص معاینه شوید. برای این امر می توانید از سه ناحیه روبرو بالا و پشت سر خودتون به شماره ۰۹۳۵۶۶۶۵۲۱۳ از طریق تلگرام یا واتس اپ عکس ارسال کنید و بعد از مشاهده پزشک هزینه تقریبی کاشت مو و میزان گرافت قابل کاشت اعلام می گردد.

      پیروز باشید

  • پرتوی
    1397-12-01

    سلام وعرض ادب
    میخوام واسه کاشت مو اقدام کنم. من اونقدر ثروتمند نیستم که هر روز بتونم کاشت مو کنم من کارگرم و یک میلیون تومان با یک میلیون جون کندن واسم پیدا میشه..
    تاحالا بخاطر مشکلات نتونستم ازدواج کنم.
    تصمیم گرفتم منتظر تموم شدن مشکلات نمونم و خودم ناخوشی ها و ناراحتی ها رو از سر راهم وردارم.
    میخوام کاشت مو کنم و قدم پیش بدارم واسه ازدواج.
    همانطور که هزاران بار واسه کار رو به شهرستان ها کردم و دنبال کارگشتم.
    مانند با پا گشتن دنبال کار تمام خیابان دو طرف سعادت آباد و تجریش و امام زاده قاسم و شاه عبدالعظیم و سمنان و زنجان و دامغان و فولادشهر و خرم آباد و سیاه سنگ….
    میخوام یکبار کاشت مو کنم واسه تمام عمرم من قدرت خرید هر روز رو ندارم..ممنون میشم اگر یه کلینیکی که هدفش کار باشه و هم تخفیف و ارزون حساب کنه رو به بنده بدین.
    من پول زیادی ندارم که زیادی خرج کنم.
    باتوکل به خدا میخوام کاشت مو واقدام واسه ازدواج کنم…البته اگه میان این همه دختر روی زمین اگه یکی قسمت ما بشه.

  • سلطانی
    1397-11-28

    با سلام و وقت بخیر خدمت تیم محترم پارسا
    لطفا در خصوص مراحل درمان و کاشت و …. برای بنده که ساکن ارومیه هستم توضیح بفرمایید که به چه شکل و در چه بازه های زمانی نیاز به حضور هست و بعد از کاشت مراحل به چه شکل هست و در کل آیا امکان کاشت مو برای فردی از شهرستان هم هست یا نه؟
    با تشکر

  • جمشیدی
    1397-11-26

    سلام و خسته نباشید
    برا کاشت مو از پند وقت قبل باید وقت بگیریم مثلا برا ایام عید میشه؟
    بعد چند روز عمل کاشت و چند روز استراحت لازمه، و هزینه تقریبا برای کاشت جلو سر چقدر میشه ؟

    • پارسا
      1397-12-06

      با سلام و احترام

      برای کاشت مو در ایام عید باید قبل از 15 اسفند سال قبل وقت رزرو کنید. شما 2 روز بعد از کاشت مو می توانید به فعالیت های عادی روزمره خود بپردازید.

      پیروز باشید

  • طاهرنیا
    1397-11-24

    با سلام
    من چند یکی از دوستام تو تبریز کاشته مو داشته و عالی دراومده البته عکساشم دارم
    خواستم بدونم شماهم طبق دیدن عکس های دوستم میتونید برای من هم چنین مویی دربیارین

  • خدایی
    1397-11-22

    سلام خسته نباشی
    قسمت مثلثی جلوی سرم خیلی خالی از مو شده میخواستم ببینم هزینه کاشت چقدر میشه و آیا به صورت قسطی هم می شود پرداخت کرد یا نه؟

  • مموتی
    1397-11-11

    با توضیحاتی که شما دادین باید هزینه کاشتمو همه جای ایران یکسان باشه – تو اراک انگار میخان پول خون باباشون رو بگیرن

  • مقدم
    1397-11-06

    با سلام
    تا سال 90 که حدوداً 23 سالم بود موهای خیلی خوب و پر پشتی داشتم. از اون سال به بعد و بعد از فوت برادرم، موهای من شروع به ریزش کرد.تا حدی که الان تقریبا وسط سرم خیلی خیلی کم پشت شده. البته در خانوادهء مادری سابقهء ریزش مو و حتی طاسی سر وجود داره
    سوال اولم اینه که آیا مواردی مشابه بنده که کاشت مو انجام میدن، آیا ممکنه طاسی برگشت پذیر باشه یا خیر؟
    سوال دوم اینکه، آیا پرداخت وجه بصورت اقساطی وجود داره یا خیر؟
    و سوال آخر؛ کاشت مو چه مدت زمانی نیاز داره؟
    با سپاس از شما

    • پارسا
      1397-11-09

      عرض ادب و احترام

      در مورد سوال اول شما : موهای کاشته شده به هیچ وجه دچار ریزش نمیشن اما امکان ریزش موهای اطراف کاشته شده ها وجود دارد. کاشت مو اقساطی نداریم خیر. حداکثر مدت کاشت مو 2 روز میباشد.

      پیروز باشید

  • نیما ابراهیمی
    1397-11-02

    سلام میخواستم کاشت مو انجام بدم و میخواستم ببینم چه روش کاشتی واس حجم موی من مناسبه و هزینه و مدت زمان انجام کار به چه شکله

  • علی حسینی
    1397-10-24

    سلام من حدود يك سال و سه ماه پيش كاشت مو انجام دادم اصلا راضي نيستم يك بار براي مشاوره اومدم كلينيك شما اما نميدونم چرا جاي ديگه انجام دادم،خواستم بدونم قيمت الانتون چقدره براي هر گرافت ؟

    • Medisa
      1399-02-07

      با عرض سلام
      حتما باید سن بالا تر از ۲۷ باشه؟؟؟
      سن ۱۷ سال نمیتونع کاشت مو داشته باشه؟؟؟

      • پارسا
        1399-02-07

        عرض ادب و احترام

        خیر در ۱۷ سالگی نمیتوان کاشت مو انجام داد.

  • وحید دستورز
    1397-09-28

    سلام

    عذر میخوام هزینه کاشت مو در اراک با هزینه کاشت موی شما در پارسا فرق داره ؟ اگر فرق داره دلیلش چیه ؟ مگه قیمت ثابت و یکسانی وجود نداره ؟

    ممنون میشم پاسخ بدین

  • مجید بدیعی
    1397-09-25

    با سلام و آرزوی روزی خوش
    لطفا هزینه های کاشت در قسمت پیشانی و وسط سر جداگانه اعلام می فرمائید.
    با تشکر

    • پارسا
      1397-11-25

      با سلام و احترام

      هزینه کاشت مو به میزان وسعت ریزش موی شما بستگی دارد. برای تعیین هزینه دقیق کاشت مو باید از سه ناحیه روبرو ، بالا و پشت سر خود عکس بگیرید و از طریق تلگرام یا واتس آپ برای ما ارسال کنین. سپس بعد از بررسی پزشک هزینه کاشت مو به شما اطلاع داده می شود.

      شماره جهت ارسال عکس : ۰۹۳۵۶۶۶۵۲۱۳

      پیروز باشید

  • اردشیر
    1397-09-24

    یکی از دوستان من در ترکیه کاشت مو داشته و راضی هم هست و چیزی حدود سه هزار دلار هزینه براش داشته – از یه طرف من شنیدم کاشت مو در ترکیه خیلی ارزونه …. حالا چجوریه که شما مدعی هستین با 5 تومن کاشتمو انجام میدین ؟

  • محیا
    1397-09-24

    وقتتون بخیر ، هزینه کاشت مو برای خانم ها با آقایون متفاوت هست ؟

    • پارسا
      1397-09-25

      با سلام و احترام

      تقریبا هزینه کاشت مو خانم ها به دلیل پیچیدگی و سختی بیشتر کار کمی بیشتر است.

      پیروز باشید

  • یاشار
    1397-09-09

    اینکه داخل متن نوشتید روش fut ارزان تر از سایر روش هاست یعنی روش های دیگ بهتر هستند ؟
    کدوم روش بهترین نتیجه رو میده ؟؟

    • پارسا
      1397-09-12

      عرض ادب و احترام

      تشخیص بهترین روش کاشت مو به پزشک معالج شما بستگی دارد. اما در کل روش FUT چون برداشت به صورت نواری هست و تخصص کمتری نسبت به روش های میکرو FIT و FIT نیاز دارد، ارزان تر هست. اما دلیل بدتر بودن این روش یا عدم حصول نتیجه نیست.
      اگر شما از جراحی و بخیه و اسکار در پشت سر خود هراس دارید بهتر است سایر روش های کاشت مو را انتخاب کنید.

      پیروز باشید

  • آرش
    1397-09-06

    قیمت کاشت مو در نواحی گیج گاهی با جلوی سر فرقی داره ؟

    • پارسا
      1397-09-07

      سلام و وقت بخیر

      خیر هزینه در ناحیه گیجگاهی با سایر نواحی فرق نمیکنه . اگر قصد تعیین هزینه تقریبی کاشت موی خود را دارید از طریق تلگرام یا واتس اپ به شماره 09356665213 پیام ارسال کنید و از سه طرف روبرو ، بالا ، و پشت سر خود عکس گرفته و ارسال کنید. سپس در اسرع وقت هزینه تقریبی کاشت موی شما اعلام خواهد شد.

      با تشکر

  • کامران
    1397-09-05

    وقت بخیر هزینه کاشت مو در تبریز با تهران فرق داره

    • پارسا
      1397-09-07

      عرض ادب و احترام

      هزینه کاشت مو در کلینیک های معتبر صد در صد بالاتر از سایر کلینیک ها خواهد بود. اما بین شهرهای مختلف هزینه باید یکسان باشد. هزینه کاشت مو به روش و تبحر جراح کاشت مو شما بستگی دارد. هرچه مهارت جراح کاشت موی شما بالاتر باشد هزینه نیز بالاتر خواهد بود.

      با تشکر

  • غلامعلی
    1397-09-05

    کاشت مو اقساطی هم انجام میدهید ؟

    • پارسا
      1397-09-07

      عرض ادب و احترام

      خیر در حال حاضر امکان کاشت موی اقساطی فراهم نیست. اما در جشنواره ها امکان انجام کاشت مو اقساطی برای تعداد محدودی فراهم می شود.

      پیروز باشید.

  • محمد اصبحی
    1397-08-26

    میخوام بدونم هزینه کاشت جلوی سر چقدر میباشد

  • محمد رضا صفرنژاد
    1397-08-26

    با سلام و احترام
    ضمن تشكر پيشاپيش در خصوص نحوه كاشت موي سر آيا امكان استفاده از موي كتف و سينه هم انجام ميشود؟ اگر انجام ميشود ماندگاري و ضمانت آن تا چه ميزان ميباشد؟
    آيا شما بين كاشت موي سر و پروتز موي سر كداميك را پيشنهاد مي كنيد؟
    حدوداً قيمت كاشت موي سر چقدر ميباشد؟

  • عسل
    1397-08-12

    سلام وقت شما بخیر ، من فقط جلوی سرم خالیه میخاستم ببینم هزینه تقریبی کاشت مو چقدر میشه

+مشاهده بیشتر