هزینه جراحی بوکال فت

هزینه جراحی بوکال فت در سال ۱۴۰۳

پزشک : دکتر کامران کیان فوق تخصص جراحی پلاستیک دسته بندی : دانشنامه جراحی زیبایی

این روزها دیگر صورت‌های گرد طرفدار ندارد، اکثر خانم‌ها به دنبال صورت‌های کشیده و البته لاغر هستند. تنها دلیل این امر نیز این است که در این حالت زوایای صورت به خوبی نمایش داده می‌شود. یکی از عمل‌های زیبایی که رویای داشتن صورت‌های زاویه‌دار را برای خانم‌ها ممکن می‌سازد، جراحی بوکال فت است که طرفداران زیادی دارد.

احتمالا شما نیز با مشاهده نتیجه این جراحی زیبایی طرفدار طبیعی بودن این عمل شده‌اید. اما سوال اصلی پس از اینکه عمل زیبایی مورد نظر خود را انتخاب کردید، این است که چه مقدار باید برای آن هزینه کنید. ما به شما می‌گوییم که هزینه این جراحی زیبایی چقدر است و چه عواملی در هزینه نهایی که باید پرداخت کنید، تاثیر دارد؛ پس متن پیش رو را از دست ندهید.

جراحی بوکال فت چیست ؟

اگر اطراف شما کسی این جراحی زیبایی را انجام داده باشد، احتمالا اولین نفر از او در مورد هزینه‌های این عمل پرسیده‌اید. اما با مراجعه به پزشک متخصص با قیمت‌های متفاوتی روبه‌رو شده‌اید. در این مورد باید بدانید که هزینه این عمل برای هر فردی متفاوت است؛ اما چرا؟ برای اینکه این موضوع را بهتر درک کنید، پیش از هر چیز باید با بوکال فت به طور کامل آشنا شوید.

از چربی‌های داخل دهان در پزشکی با عنوان بوکال یاد می‌کنند. وجود این چربی‌ها صورت شما را پرتر و شاید چاق نشان دهد. درواقع بیشتر این چربی‌ها در ناحیه گوشه لب‌ها جمع شده که منجر به بزرگ‌تر دیده شدن لپ‌ها می‌شود. در عمل بوکال فت این چربی‌ها تخلیه می‌شوند و صورت معمولی شما به صورتی جذاب و زاویه‌دار تبدیل خواهد شد. اگر در مورد این جراحی زیبایی تحقیق کرده باشید، می‌دانید که عمل سختی نیست. این عمل کمتر از یک ساعت و با بی‌حسی موضعی انجام می‌شود. مهم‌تر از همه این است که هیچ جای زخمی در ظاهر صورت شما به واسطه این عمل به جا نمی‌ماند.

اما مسئله اصلی این است که میزان سختی یا آسانی این عمل در هر فرد متفاوت است. درست است که در تمامی جراحی‌های بوکال فت برشی کوچک در قسمت داخلی دهان ایجاد می‌کنند و از طریق این برش و با استفاده از لوله‌های کوچک چربی‌ها را برمی‌دارند، اما با توجه به میزان چربی این عمل در هر فردی سخت یا آسان خواهد بود.

بوکال فت

عوامل موثر بر هزینه جراحی

طبیعی است که هزینه بوکال فت با توجه به سختی و آسانی این عمل در هر فرد متفاوت باشد. البته سختی این جراحی زیبایی به موارد مختلفی بستگی دارد که در ادامه به آن‌ها اشاره می‌کنیم:

  • اول از همه میزان چربی در صورت هر فرد است که پیش‌تر به آن اشاره کردیم. از آنجایی که هزینه نهایی این عمل به حجم چربی استخراج شده از صورت بستگی دارد، بنابراین هزینه جراحی در هر فرد با توجه به چربی صورت آن متفاوت خواهد بود.
  • دومین مورد خواسته متقاضی است که مبلغ نهایی را تغییر می‌دهد. با توجه به فرم ایده‌آل متقاضی میزان چربی که از صورت استخراج می‌شود، متفاوت است. درواقع فرم نهایی صورت وسعت کار را برای پزشک مشخص می‌کند. بنابراین بخشی از هزینه عمل بوکال فت را خود شما مشخص می‌کنید.

این جراحی زیبایی به تنهایی عملی ساده است که بسیار سریع تمام می‌شود. اما برخی از افراد تمایل دارند که بوکال فت را با عمل‌های زیبایی دیگر ترکیب کنند. در این صورت با توجه به جراحی‌های زیبایی شما هزینه نهایی متفاوت خواهد بود.

این نکته را نیز فراموش نکنید که گاهی عمل‌های دیگر مورد نظرتان نیاز به بی‌هوشی دارد. در این صورت دستمزد متخصص بی‌هوشی نیز به هزینه‌های کلی شما افزوده خواهد شد.

هزینه‌‌های جانبی

تا به اینجا پارامترهای مهم و موثر در تعیین هزینه بوکال فت را به شما توضیح داده‌ایم، اما پارامترهای دیگری نیز در مبلغ نهایی این عمل تاثیر دارند که از آن‌ها به موارد زیر اشاره می‌کنیم:

  • دستمزد دستیاران
  • هزینه لباس و دارو

انتخاب پزشک معتبر و متخصص هزینه‌بر است!

برخی از افراد گول مبالغ کم پزشکان کم‌تجربه را می‌خورند و صورت خود را به آن‌ها می‌سپارند، غافل از اینکه اشتباهی کوچک از جانب آن‌ها تبعات زیادی برایشان به دنبال دارد. به عنوان مثال، تخلیه بیش از اندازه چربی از گونه‌ها نه تنها صورتتان زیبا نخواهد شد، بلکه گونه‌ها باد می‌کند و باید منتظر عواقب بدتری نیز باشید.

از آنجایی که ظاهر صورت برای همه اهمیت دارد، توصیه می‌کنیم در انتخاب پزشک حساسیت بیشتری به خرج دهید و سراغ پزشکان باتجربه بروید. درست است که باید هزینه بیشتری برای این عمل زیبایی بپردازید، اما درنهایت نتیجه آن را مشاهده خواهید کرد. بنابراین بدون درنظر گرفتن هزینه بوکال فت ابتدا در مورد تخصص پزشک مورد نظرتان در این مورد مطمئن شوید.

در کلینیک پارسا تهران جراحی بوکال فت توسط پزشکان فوق تخصص جراحی زیبایی انجام می شود.

موقعیت جغرافیایی پزشک

اینکه شما این عمل زیبایی را در تهران یا شهرستان انجام می‌دهید، در هزینه تمام شده تاثیر دارد. با توجه به اینه امکانات در تهران نسبت به شهرستان‌ها بیشتر است، اکثر پزشکان باتجربه در زمینه جراحی‌های زیبایی نیز در تهران سکونت دارند. به این ترتیب اگر تهران را برای انجام این عمل زیبایی انتخاب کرده باشید، قطعا هزینه‌های شما نسبت به شهرستان بیشتر خواهد شد.

البته در تهران نیز قیمت این عمل زیبایی متفاوت است؛ زیرا در کلینیک‌های مختلف از تجهیزات متفاوت استفاده می‌کنند. هرچه تجهیزات استفاده شده به‌روز و استاندارد باشد، هزینه جراحی نیز افزایش می‌یابد.

هزینه جراحی بوکال فت در کلینیک پارسا تهران بین ۱۵ تا ۲۰ میلیون تومان می باشد.

تاریخ انتشار : 1401-01-20
سوالات متداول
  • آیا هزینه‌ جراحی بوکال فت مشمول بیمه می‌شود ؟

    یکی از موارد که پیش از هر چیز باید در نظر بگیرید این است که هزینه‌های این جراحی شامل بیمه نمی‌شود. این عمل در گروه عمل‌های زیبایی قرار می‌گیرد و به این ترتیب تمامی هزینه‌های مربوط به آن را باید شخصا پرداخت کنید.

  • آیا پس از جراحی بوکال فت نیز هزینه‌ای وجود دارد ؟

    پس از انجام جراحی باید داروهای خاصی مصرف کنید که پزشک آن‌ها را تجویز کرده است. در هزینه کلی خود باید مراقبت‌های پس از عمل را نیز در نظر بگیرید.

مطالب پیشنهادی

لیستی از مطالب که شاید شما بپسندید

دیدگاه ها
نام و نام خانوداگی
متن پیام