بهترین کلینیک کاشت مو

بهترین مرکز و کلینیک کاشت مو در تهران کجاست ؟

پزشک : دکتر محسن سبزواری متخصص پوست و مو دسته بندی : دانشنامه کاشت مو

در سال‌های اخیر و با توسعه روش‌های نوین کاشت مو، افراد زیادی در ایران اقدام به کاشت مو کرده و متاسفانه به دلیل نداشتن اطلاعات کافی در خصوص کیفیت پزشکان و کلینیک‌ها نتیجه مطلوبی نگرفته‌اند. این افراد متاسفانه فریب ظاهر یا موقعیت مکانی این مراکز را خورده و علی‌رغم پرداخت هزینه درمانی هنگفت نتیجه نامطلوبی گرفته‌اند. ظاهر مناسب یک کلینیک درمانی، دلیل بر این نیست که یک مرکز درمانی از کیفیت بالایی برخوردار است و توجه به چند نکته مهم می‌تواند شما را در یافتن بهترین مرکز کاشت مو کمک کند. برای آگاهی از این نکات، در این صفحه سعی داریم با نگاهی بی طرف و جامع به این پرسش مهم متقاضیان کاشت مو پاسخ دهیم.

ویژگی‌های بهترین مرکز کاشت مو

یکی از مهمترین مسائلی که در خصوص خدمات درمانی باید به آن توجه کرد، کیفیت یک مرکز درمانی است. اما کیفیت یک ویژگی کلی است که خود از آیتم‌های مختلفی تشکیل شده است. بهتر است قبل از انتخاب یک مرکز بهداشتی و درمانی باید به چند نکته مهم درباره نحوه عملکرد مرکز مورد نظر توجه کرد. آیا تاکنون به این مسئله فکر کرده‌اید که یک مرکز درمانی باید چه ویژگی‌هایی داشته باشد؟

داشتن مجوز رسمی از وزارت بهداشت

مهمترین و ساده‌ترین ویژگی یک مرکز درمانی، داشتن مجوز رسمی از وزارت بهداشت می‌باشد. این مجوز باید به شکلی در مرکز درمانی نصب شود که در معرض دید همگان باشد. همانگونه که تمامی مراکز تجاری، جواز کسب و مجوز رسمی خود را در محل کسب خود نصب می‌کنند، تمامی کلینیک‌های درمانی نیز موظف به انجام این کار هستند. وزارت بهداشت به منظور حمایت از سلامت بیماران، قوانین سفت و سختی را وضع کرده که رعایت آن برای تمامی کلینیک‌های پوست و مو لازم است. برای مثال:

  • تمامی کادر پزشکی مراکز پوست و مو باید دارای مجوز و مدرک تخصصی پوست و مو باشند.
  • مرکز درمانی باید دارای تمامی استانداردهای تعیین‌شده از سوی وزارت بهداشت باشد. این استانداردها شامل سیستم تهویه و ایمنی درمانگاه، اتاق جراحی و اتاق معاینه مجهز، سالن انتظار مناسب و مواردی از این دست می‌باشد.

تجهیزات مدرن و امکانات مناسب

یک مرکز مجاز بدون داشتن تجهیزات تخصصی و به روز، کاری از پیش نمی‌برد. اگر یک کلینیک ادعای این را دارید که بهترین مرکز کاشت مو است، باید از امکانات و تجهیزات مدرن نیز بهره‌مند باشد. در اینجای مطلب ذکر این نکته خالی از لطف نیست که منظور از تجهیزات مدرن، شکل ظاهری شیک و زیبای دستگاه‌ها نیست، بلکه اثربخشی بالا و کیفیت آن‌ها است. متاسفانه بسیاری از بیماران آگاهی چندانی از کیفیت تجهیزات پزشکی ندارند و این روزها برخی از کلینیک‌ها با تهیه دستگاه‌های شیک اما بی‌کیفیت، مشغول ارائه خدمات پزشکی هستند.

پشتیبانی و حمایت از مراجعین

احترام به مراجعین و توجه به خواسته‌های آن‌ها نیز یکی از اساسی‌ترین ویژگی‌های بهترین مرکز کاشت مو است. احترام نه به معنای لغوی، بلکه ارائه خدمات با کیفیت و تخصصی، مهمترین نوع احترامی است که یک مرکز ایده‌آل درمانی برای بیماران و مراجعین قائل است. یکی دیگر از جنبه‌های احترام به بیماران، داشتن گوش شنوا است تا خواسته‌های بیماران به دقت شنیده و اجرا شود.

پشتیبانی مشتریان

تنوع خدمات درمانی

یکی دیگر از ویژگی‌های بهترین مرکز کاشت مو تنوع در ارائه خدمات است. امروزه به دلیل پیشرفت تکنولوژی در عرصه پزشکی، روش‌های گوناگونی برای درمان ابداع شده است. برای نمونه، کاشت مو به روش میکروگرافت جدیدترین تکنیک کاشت مو در ایران است که نسبت به سایر روش‌های قبلی نظیر FUT از اثربخشی فوق‌العاده‌ای برخوردار است. این روش به دلیل اینکه پس از جراحی نیازی به بخیه و پانسمان ندارد با متدهای روز پزشکی انجام می‌شود.

از این رو، مهارت پزشکان و وجود تجهیزات و امکانات لازم، مهمترین عامل برای ایجاد حداکثر تراکم و نتایج عالی کاشت مو در یک کلینیک حرفه‌ای به شمار می‌رود. روش‌های دیگری نیز وجود دارند که انجام آن‌های نیازمند استفاده از تجهیزات مدرن و حرفه‌ای است. روش‌هایی نظیر کاشت مو با روش SUPER FUE و سوپر ترکیبی از جمله این روش‌ها هستند که همگی آن‌ها در کلینیک پارسا با بهترین کیفیت ممکن انجام می‌شوند.

پزشکان و متخصصین زبردست

پزشکان که رکن اصلی هر مراکز درمانی هستند باید از تجربه و مهارت بالایی در کار خود برخوردار باشند. تخصص و دانش لازمه‌ی پزشک‌بودن است، اما داشتن تجربه از آن مهمتر است و فقدان آن می‌تواند نتایج جبران‌ناپذیری را در بر داشته باشد. بنابراین مجهز بودن کلینیک و استفاده از پزشکان متخصصی به تنهایی کافی نیست و تجربه و مهارت حرف اول را در علم پزشکی می‌زند. استفاده از تجهیزات مدرن پزشکی به دلیل ویژگی‌های خاص این دستگاه‌ها نیاز به استفاده از پزشکان ماهر داشته تا با تجربه خود بتوانند اثربخش‌ترین نتایج را رقم بزنند.

مهارت پزشک

کادر اداری و خدماتی مناسب

یک مرکز درمانی علاوه بر پزشک باید دارای مدیران، پرستاران، کارشناسان پوست و مو و کادر اداری مجرب باشد تا بتوانند بهترین خدمات را به مراجعین و بیماران ارائه دهند. کادر خدماتی و اداری در یک مرکز درمانی مانند یک زنجیره عمل می‌کنند، به گونه‌ای که اگر شخصی وظیفه خود را به خوبی انجام ندهد، تمام زنجیره دچاره اختلال می‌شود. برای مثال، اگر کادر اداری و پاسخگویی، مراجعین را به خوبی سازمان‌دهی نکنند، نظم کلینیک برهم خورده و این امر باعث می‌شود تا روند درمانی سایر بیماران به خوبی پیش نرود.

رفتار پرسنل و پرستاران نیز همواره مورد نقد عموم مراجعین و مردم قرار دارد. در کلینیک پارسا، پرستاران با رفتار مودبانه خود بهترین برخورد را با مراجعین داشته و احترام زیادی برای بیماران قائل هستند. همچنین وجود کارشناسان و مشاوران با تجربه می‌تواند یک مرکز درمانی را تبدیل به بهترین مرکز کاشت مو کند. چراکه افراد معمولا از نحوه و شرایط کاشت مو آگاه نبوده و تنها اطلاعات محدودی در اینترنت کسب کرده‌اند که هیچکدام برای انتخاب بهترین روش درمانی کفایت نمی‌کند. از این رو، مشاوران و کارشناسان با بررسی‌های فنی خود از شرایط شما بهترین روش را معرفی می‌کنند.

چگونه بهترین مرکز کاشت مو را انتخاب کنیم ؟

بعد از آنکه با ویژگی‌های بهترین مرکز کاشت مو آشنا شدیم، مهمترین مسئله، نحوه بررسی این ویژگی‌ها در یک مرکز درمانی و انتخاب مناسب‌ترین مرکز کاشت و مو است. معمولا حتی اگر با ویژگی‌های یک کلینیک خوب هم آشنایی داشته باشیم، نمی‌توانیم مرکز درست و مناسب را انتخاب کنیم، زیرا با انبوهی از تبلیغات و وبسایت‌های مختلف مواجه هستیم که همگی خود را برترین مرکز درمانی می‌دانند. این امر باعث ایجاد سردرگمی در بیشتر افراد می‌شود. پس برای اینکه با نحوه انتخاب یک کلینیک خوب آشنا شوید، در ادامه مطلب با ما همراه باشید.

بررسی سوابق کاری

بهترین کار برای انتخاب یک مرکز مناسب بررسی سوابق آن است. برای مثال بسیاری از مراکز درمانی تصاویری از بیماران خود منتشر می‌کنند که نتایج قبل و بعد از درمان و جراحی را نشان می‌دهد. شما می‌توانید برای آگاهی از کیفیت و توانایی پزشکان مربوط تصاویر منتشر شده از بیماران آن‌ها را در وبسایت‌ها یا کاتالوگ آن‌ها مشاهده کنید. همچنین می‌توانید از زمان تأسیس یک کلینیک مطلع شوید که خود نشانگر تجربه یک مرکز درمانی است. جهت مشاهده نمونه کارهای کلینیک زیبایی پارسا به صفحه گالری کاشت مو وب سایت مراجعه فرمایید.

پرس و جو از سایر مراجعین

یکی دیگر از کارهایی که می‌توان برای انتخاب یک کلینیک خوب درمانی انجام داد، پرس و جو از افرادی است که از خدمات درمانی مرکز مورد نظر استفاده کرده‌اند. به طور کلی افرادی که سابقه حضور در کلینیک مربوطه را دارند، به خوبی می‌توانند شما را در انتخاب بهترین مرکز کاشت مو کمک کنند.

بررسی دیدگاه‌های بیماران

یکی دیگر از روش‌هایی که می‌توان از آن بهره برد، بررسی دیدگاه‌های بیماران در شبکه های اجتماعی مانند توییتر و اینستاگرام و وبسایت‌های مراکز درمانی می‌باشد. این روزها به دلیل پیشرفت فناوری اطلاعات، افراد می‌توانند با مراجعه به شبکه های اجتماعی و سایت‌های اینترنتی از دیدگاه‌ها و نظرات مردم در مورد کاشت مو آگاه شوند و با استفاده از این دیدگاه‌ها، بهترین انتخاب را انجام دهند.

عکس کاشت موی طبیعی

کلینیک زیبایی پارسا

کلینیک زیبایی پارسا تهران مجهز به مدرن تجهیزات کاشت موی روز دنیاست که با بهره مندی از دانش پزشکان تحصیل کرده در کشورهای اروپایی توانسته از پیشتازان این عرصه باشد. کلینیک پارسا افتخار همکاری مستمر با پزشکان متخصص پوست و مو و فوق تخصص جراحی زیبایی را داراست. کلینیک زیبایی پارسا با مدیریت هوشمند و بهره مندی از دانش پزشکان متخصص خود توانسته در سال‌های اخیر رضایت مراجعین خود را جلب کرده و توامندی خود را در این عرصه به معرض نمایش بگذارد. پارسا در منطقه جردن تهران و در محیطی آرام و کاملا بهداشتی آماده ارائه انواع خدمات زیبایی به شما زیباجویان عزیز می‌باشد.

کاشت مو در کلینیک پارسا در اتاق عمل‌های VIP توسط برترین متخصصان کاشت موی ایران با نظارت مستقیم متخصص پوست و مو انجام می‌گیرد. کاشت سر بدون محدودیت تراکم و با تناسب بانک موی هر شخص انجام شده و این عمل بصورت تضمینی و بصورت اقساطی می‌باشد.

ما به شما این اطمینان را می دهیم با انتخاب کلینیک کاشت مو پارسا به عنوان میزبان بازگشت زیبایی شما نه تنها در اسرع وقت زیبایی از دست رفته شما را باز می گردانیم بلکه با دریافت کارت VIP کلینیک کلینیک پوست و مو می توانید از سایر خدمات نوین کلینیک با تخفیف ویژه بهره مند گردید.

تاریخ انتشار : 1402-07-26
مطالب پیشنهادی

لیستی از مطالب که شاید شما بپسندید

دیدگاه ها
نام و نام خانوداگی
متن پیام
  • مهدی
    1401-09-06

    دوستان بهترین کلینیک کاشت مو در تهران از نظر مردم کجاست ؟

  • ترانه
    1401-08-17

    سلام روزتون بخیر
    میتونم بپرسم پزشک معالجتون خانم هستند یا آقا؟
    برای ویزیت حضوری میپرسم

  • علی
    1400-12-22

    سلام عرض احترام

    روش کاشت FCI هم انجام میدید؟؟

    • دکتر شریفی
      1400-12-23

      سلام و وقت بخیر

      کاشت موی سلول های بنیادی وجود خارجی ندارد و آخرین موجود آزمایشگاهی تحت این عمل متاسفانه عمرش به این دنیا نبود. گول تبلیغات پر رنگ و لعاب و دروغین مراکز کاشت موی سودجو را نخورید.

  • پیرکرمی
    1399-09-04

    سلام اقساط هم انجام میدین

    • دکتر شریفی
      1399-09-04

      با سلام و وقت بخیر

      با شماره ۰۹۳۵۶۶۶۵۲۱۳ در ارتباط باشید.

  • مهدی شهریاری
    1399-08-18

    سلام وقت بخیر.در کلینیک شما کاشت به روش super fue انجام می پذیرد؟ و تفاوت ان با روش sut چیست.متشکرم

  • مجید
    1399-08-14

    سلام سوالم این بود که آیا بعد از عمل ریزش موهایی که از قبل روی سرم داشتم متوقف میشن یا باز هم ریزش را خواهم داشت چون ریزش مو دارم خیلی ممنون میشم جوابمو بدین.

  • حسی
    1399-05-30

    سلام بصورت اقساط هم می توان هزینه کاشت مو رو پرداخت کرد

    • دکتر شریفی
      1399-05-30

      سلام و وقت بخیر

      پرداخت اقساطی خیر اما بخشی از مبلغ را می توانید بصورت چک معتبر پرداخت کنید. با شماره ۰۲۱۲۲۱۲۲۸۲۲ در تماس باشید.

  • علی موسوی
    1399-04-13

    باعرض سلام تفاوت قیمتهابابت چیه ونوع تراکم همه میکن تراکم بالاست ولی

  • منصور
    1399-03-09

    سلام وقت بخیر
    شما روش fci رو در کلینیک انجام میدین؟

  • مرتضی
    1398-10-26

    سلام میخواستم بدونم futبا fit چه فرقی میکنه و اینکه نتیجه کارو تضمین میکنین چون من چن جا رفتم گفتن ۵۰ ۵۰ ریزش بعد کاشت نداشته باشی

  • آرمان
    1398-10-03

    سلام وقتتون بخیر میخواستم بدونم روشی وجود داره که بعد از برداشت مو از پشت سر برای کاشت اون خطی که میوفته پشت سر وجود نداشته باشه یا از بین بره؟؟

    • دکتر شریفی
      1398-10-04

      عرض ادب و احترام

      خط اسکار پشت سر فقط در روش ترکیبی و FUT ایجاد می شود. در سایر روش های غیرجراحی کاشت مو مانند SUT,FIT,SUPER FUE,MICRO FIT اسکار ایجاد نمی شود.

      پیروز باشید

  • احسان
    1398-09-21

    من ۲۶ ساله هستم
    سنم مناسب ریزش مو هست یا خیر

    • دکتر شریفی
      1398-09-22

      عرض ادب و احترام

      برای ریزش مو یا کاشت مو ؟

  • پژمان
    1398-07-23

    با سلام و عرض ادب
    با توجه به مطالب ضد و نقیضی که در سایت ها مشاهده میشه ، آیا میشه در خصوص اینکه روش sut را انجمن متخصصان پوست تهران با توجه به دستگاهی که استفاده میشود طی نامه شماره پ/۷۵۱۴۸۵ مورخه ۸۱/۱۲/۱۸ ممنوع اعلام کرده ، توضیحاتی بفرمایید.
    و همچنین در خصوص این ایراداتی که به روش sut وارد شده است منجمله :
    – احتمال انتقال بیماری به دلیل عدم امکان استریل نمودن کلیه قسمت های دستگاه به خصوص تیوب های انتقال دهنده ی گرافت.
    – ایجاد تخریب در نواحی گیرنده و دهنده.
    – استفاده از مکانیزم قدیمی و طرد شده ی پانچ گرافت.
    – بیش از ۵۰ درصد گرافت های برداشت شده به وسیله دستگاه از بین رفته اند و کیفیت خود را از دست داده اند.
    ممنون از بذل توجهتان و عنایتی که در پاسخ دادن به اینجانب و سایر دوستانی که در سرچ اینترنتی با دنیایی از اطلاعات ضد و نقیض برخورد کرده و تصمیم گیری را برایشان مشکل کرده. سپاس

    • دکتر شریفی
      1398-07-24

      عرض ادب و احترام

      به نظرتون اگر اینقدر مشکل و ایراد داشت این روش به خودی خود منسوخ نمیشد ؟ برخی دوستان به دلیل عدم تسلط روی روش های نوین با ایجاد جو منفی علیه این روش های نوظهور سعی در جذب مخاطب دارند.

      پیروز باشید.

  • مسعود
    1398-05-11

    چرا fut کار نمیکنید؟! دلیل خاصی دارید

    • دکتر شریفی
      1398-05-12

      عرض ادب و احترام

      کجای سایت نوشتیم FUT کار نمیکنیم ؟ روش FUT هم در کلینیک دکتر شریفی انجام میشه.

  • علیرضا دوزنده
    1398-02-28

    سلام روز بخیر
    من چند وقته دنبال بهترین روش کاشت مو و بهترین مرکزی که این کار رو انجام بده هستم.تو اینترنت و فضای مجازی خیلی زیاد در مورد این مراکز نوشته ولی نمیدونم به کدوم باید اعتماد کرد‌.همه میگن روش کاشت ما و مرکز بهترین مرکز برای این کار هستش ولی زیادی مراکز ادم رو گیج میکنه درخواست راهنمایی داشتم

  • محمودرضا
    1397-12-19

    سلام و وقت بخیر به نظر من بهترین جا برای کاشت مو اونیه که دکترهای خوبی داشته باشه . باید قبل و بعد از کاشت مو برای متقاضی ها امکانات فراهم کنه . حالا سوال من از کلینیک دکتر شریفی این هست که آیا شما قبل از کاشت آزمایش های لازم رو انجام میدین ؟ آیا بعد از کاشت خوابگاه برای استراحت دارین ؟ تو کلینیک های شیراز خوابگاه برای استراحت وجود نداشت و برادر من بعد از کاشت خیلی اذیت شد

    • دکتر شریفی
      1397-12-21

      با سلام و احترام.

      بله نظر شما کاملا درست است. قبل از کاشت مو حتما باید آزمایشات لازم انجام بشه و شما مختار هستین که در کلینیک و با آزمایشگاه طرف قرارداد ما انجام آزمایش بدین یا آزمایشگاه مورد اعتماد خودتون. همچنین ما در محل کلینیک برای روز قبل و بعد از کاشت مو برای شما استراحتگاه مدرن و رایگان فراهم کرده ایم.

      پیروز باشید

  • احسان غلامی
    1397-10-19

    لطفا در مورد نحوه ویزیت و مرحله بعد از ویزیت ( در چند جلسه و چند ساعت) این کار انجام می شود؟ آیا روز بعد از کاشت مو می بایست مجددا به کلینیک مراجعه کنیم؟ آیا در کلینیک شما انجام کلیه مراحل کاشت توسط پزشک متخصص انجام می شود ؟ لطفا نام پزشک یا پزشکان کلینیک خود را معرفی نمایید . با تشکر

  • علیرضا فلاح
    1397-10-02

    سلام وقت بخیر
    میخواستم نمونه کاراتونو ببینم و اگر کانال دارید ادرشو و زمان کاشت مو و هزینه اشو
    ممنون

    • دکتر شریفی
      1397-10-02

      عرض ادب و احترام

      بله نمونه همه خدمات ما در صفحه اینستاگرام کلینیک موجود هست . آدرس صفحه : https://instagram.com/whdc.ir

      پیروز باشید

  • رضوان
    1399-09-01

    با سلام و خسته نباشید.آیا تکنسین کاشت موی شما قبول می کنه که به یک کار آموز کاشت مو یاد بده؟دانشجوی اتاق عمل؟

  • دکتر شریفی
    1399-09-01

    با سلام و وقت بخیر

    با شماره ۰۹۳۵۶۶۶۵۲۱۳ در ارتباط باشید.

+مشاهده بیشتر