مرکز هایفوتراپی

بهترین مرکز (کلینیک) هایفوتراپی در تهران کجاست ؟

پزشک : دکتر محسن سبزواری متخصص پوست و مو دسته بندی : مقالات هایفوتراپی

هایفوتراپی یکی از ایمن‌ترین و موثرترین روش‌ها برای جوانسازی پوست بدن و صورت است. از این روش می‌توان برای لیفت صورت، سفت کردن پوست، رفع چین و چروک‌ها و حتی شکستن چربی‌های بدن استفاده کرد. چون هایفوتراپی یک روش غیرتهاجمی برای جوانسازی پوست است و نیازی به اتاق عمل و مراقبت‌های بالینی سفت و سخت ندارد، در کلینیک‌های بسیاری انجام می‌شود. در این مقاله می‌خواهیم بهترین کلینیک هایفوتراپی در تهران را معرفی کنیم و ببینیم که یک کلینیک خوب چه ویژگی‌هایی دارد و از چه دستگاهی استفاده می‌کند.

ویژگی‌های بهترین مرکز هایفوتراپی

قبل از این که در مورد بهترین کلینیک هایفوتراپی صحبت کنیم، باید بدانیم که چه عواملی بر میزان اثربخشی این روش درمانی موثرند. عواملی زیادی هستند که می‌توان از آن‌ها یاد کرد و تقریباً همه‌شان در یکی از ۴ گروه زیر قرار می‌گیرند:

  • ابزار و وسایل هایفوتراپی شامل دستگاه هایفو، وسایل یک بار مصرف و …
  • پروتکل یا دستورالعمل‌های اجرایی شامل قوانینی برای اجرای هایفوتراپی به جهت ارتقای ایمنی و اثربخشی درمان،
  • اعتبار مرکز هایفوتراپی و دانش و تجربه‌ی تیم درمانی شامل بهره‌گیری از بهترین پزشکان و تیم درمانی،
  • ویژگی‌های شخصی متقاضی هایفوتراپی شامل میزان افتادگی پوست و سن متقاضی.

مجوز از وزارت بعداشت

درست است که هایفوتراپی روشی غیرتهاجمی است، اما نیاز به تخصص و تبحر بالایی دارد. هایفوتراپی یک روش درمانی پزشکی است و باید توسط پزشک متخصصی انجام شود که دوره‌های آموزشی استفاده از دستگاه هایفوتراپی را گذرانده باشد.

حضور پزشک متخصص

در بهترین کلینیک هایفوتراپی کلیه مراحل این روش درمانی توسط پزشک متخصص و تحت نظارت مستقیم او انجام می‌شود. مراحل هایفوتراپی شامل مشاوره، معاینه و اجرای هایفو است. هیچکس به جز پزشک متخصص، نمی‌تواند مشاوره‌ی صحیحی به شما بدهد و به شکلی دقیق پوست شما را معاینه کند. هایفوتراپی نیاز به شناخت و تسلط بالا نسبت به آناتومی منطقه‌ی تحت درمان دارد. به همین جهت اپراتور دستگاه هایفوتراپی باید پزشک متخصص باشد و تکنسین‌ها و سایر افراد تیم درمانی، نمی‌توانند در این روش درمانی نقش مجری یا اپراتور داشته باشند.

گاهی شاهد این هستیم که هایفوتراپی توسط افراد غیرپزشک در آرایشگاه‌ها، کلینیک‌های غیرمعتبر و سالن‌های زیبایی انجام می‌شود. در مورد این موضوع باید نکته‌ای مهم را به شما بگوییم. دستگاه‌های هایفوتراپی انواع مختلفی دارند که به دو دسته‌ی کلی تقسیم می‌شوند: یکی دستگاه‌های خانگی یا غیرپزشکی و یکی دستگاه‌های بالینی یا Medical Grade. از دستگاه‌های خانگی می‌توان در خانه، سالن‌های زیبایی و مراکز دیگر استفاده کرد، اما اجازه‌ی استفاده از دستگاه‌های سطح بالینی، فقط به کلینیک‌های مجاز داده می‌شود.

توجه داشته باشید که هایفوتراپی زمانی به بهترین نتایج ختم می‌شود که از دستگاه‌های بالینی استفاده شود. برای این که مطمئن شوید که هایفوتراپی به وسیله‌ی دستگاه‌های سطح بالینی انجام می‌شود؛ باید دو نکته را مد نظر داشته باشید:

  • برای دریافت درمان به بهترین کلینیک هایفوتراپی مراجعه کنید.
  • تعداد جلسات درمانی هایفوتراپی حداکثر ۱ بار در هر ۶ ماه است. اگر در مرکزی به شما گفته شد که باید هر ماه یا هر دو هفته یکبار باید برای جلسات درمانی بعدی مراجعه کنید، بدانید که دستگاه استفاده شده، دستگاه بالینی نیست.

هایفوتراپی

در بهترین کلینیک هایفوتراپی ، بهترین پزشکان حاضر هستند

یکی از مهم‌ترین وظایف پزشک متخصص این است که کاندیدای مناسب برای هایفوتراپی را شناسایی کند. او باید شرایط سلامت عمومی، افتادگی پوست و عوامل دیگری که بر میزان اثربخشی این روش درمانی موثرند را بررسی و نتایج را پیش‌بینی کند.

یک پزشک خوب می‌داند چه زمانی از یک روش درمانی استفاده کند. اما یک پزشک عالی می‌داند که چه زمانی یک روش درمانی مناسب فرد نیست.

پزشکانی که در بهترین کلینیک های پوست و مو فعالیت می‌کنند، برای درمان از تکنیک‌هایی استفاده می‌کنند که خودشان ابداع کرده‌اند. این تکنیک‌ها منحصر به آن پزشک بوده و حاصل سال‌ها تحقیق و تجربه‌ی استفاده از روش هایفوتراپی هستند.

در کلینیک پارسا همواره تلاش کردیم که علاوه بر ارائه خدمات درمانی با کیفیت و متنوع، راهنما و حامی خوبی برای شما باشیم. به همین جهت پزشکان ما تلاش می‌کنند که بدون توجه به صرفه‌ی اقتصادی، بهترین و موثرترین روش‌های جوانسازی پوست را به شما پیشنهاد کنند.

استفاده از بهترین دستگاه هایفو

دستگاه‌های متنوعی برای هایفوتراپی در بازار وجود دارند که قابلیت‌های مختلفی دارند. این که یک دستگاه چه قابلیت‌هایی داشته باشد، تا حد زیادی وابسته به کارتریج‌های استفاده شده در آن است. به طور کلی ۳ نوع کارتریج برای صورت و ۲ نوع کارتریج برای بدن استفاده می‌شوند که شامل موارد زیر است:

  • کاتریج DS-1.5: فرکانس تولیدی این کارتریج، ۱۰ مگاهرتز است و تا ۱.۵ میلی‌متر به زیر پوست نفوذ می‌کند. این کارتریج روی لایه‌ی اپی‌درم یا روپوست اثر گذاشته و برای درمان خطوط و چین و چروک‌های ظریف استفاده می‌شود.
  • کارتریج DS-3.0: فرکانس تولیدی این کارتریج ۸ مگاهرتز بوده و تا ۳ میلی‌متر به زیر پوست نفوذ می‌کند. این کارتریج روی لایه میانی پوست یا همان درم اثر می‌گذارد و باعث تحریک تولید و بازآرایی رشته‌های کلاژن می‌شود. این کارتریج برای سفت کردن سطحی پوست، لیفت و همچنین کاهش چین و چروک‌ها موثر است.
  • کارتریج DS-4.5: فرکانس تولیدی این کارتریج ۴ مگاهرتز بوده و تا ۴.۵ میلی‌متر به زیر پوست نفوذ می‌کند. این کارتریج بر روی لایه‌ی SMAS تاثیر می‌گذارد؛ یعنی همان لایه‌ای که در جراحی‌های لیفتیگ اصلاح می‌شود. از این کارتریج برای سفت کردن عمقی پوست و لیفت صورت استفاده می‌شود.
  • کاتریج‌های DS-8.0 و DS-13.0 هردو فرکانسی برابر ۲ مگاهرتز دارند و برای شکستن بافت‌های چربی بدن استفاده می‌شوند که در عمق ۸ و ۱۳ میلی‌متری زیر پوست قرار دارند. این کارتریج‌ها باعث تحریک کلاژن سازی شده و برای سفت کردن پوست اضافی استفاده می‌شوند.

هایفوتراپی صورت

قیمت‌های منطقی

هایفوتراپی یکی از روش‌های درمانی نسبتاً گران‌قیمت در حیطه‌ی جوانسازی پوست است. علت قیمت‌های بالا این است که هایفوتراپی می‌تواند به اندازه‌ی جراحی لیفت صورت موثر باشد. این روش ماندگاری زیادی داشته و خطرات و عوارض بسیار محدودی دارد. البته این مزایا به این معنی نیستند که هایفو برای همه‌ی افراد مناسب است. بهترین کلینیک هایفوتراپی باید قیمت‌های استاندارد و معقولی برای این روش درمانی تعیین کند. این که چه عواملی بر قیمت این روش درمانی موثرند، به طور دقیق در مطلبی عوامل موثر بر هزینه هایفوتراپی بررسی شده است.

هزینه هایفوتراپی در کلینیک پارسا

با وجود استفاده از پیشرفته‌ترین دستگاه هایفوتراپی و بهره‌گیری از بهترین تیم درمانی، هزینه‌ی هایفوتراپی در کلینیک زیبایی پارسا، استاندارد و معقول است. هزینه‌ی این روش درمانی به وسعت منطقه‌ی تحت درمان، تعداد جلسات و همچنین استفاده‌ی درمانی بستگی دارد. قطعاً هزینه‌ی لیفت کامل صورت با رفع چین و چروک‌های اطراف لب یکسان نیست.

هزینه هایفو در کلینیک پارسا بین ۳ تا ۴ میلیون تومان می باشد.

در مرکز تخصصی پوست و موی پارسا تمام عوامل موثر بر هایفوتراپی به بهترین شکل رعایت شده‌اند. بهترین کلینیک و دستگاه هایفوتراپی را می‌توانید در مرکز تخصصی پارسا پیدا کنید. استفاده از بهترین دستگاه‌های موجود در ایران، پیروی از دستورالعمل‌های دقیق و سختگیرانه درمانی برای افزایش سطح ایمنی و اثربخشی هایفوتراپی، برخورداری از مجوزهای لازم و همچنین بهره‌گیری از بهترین تیم درمانی، از جمله افتخارات کلینیک هایفوتراپی مرکز پارسا هستند.

تاریخ انتشار : 1401-01-08
سوالات متداول
  • آیا کلینیک پارسا مجوزهای لازم را دارد؟

    بله؛ کلینیک پارسا برای تمامی روش‌های درمانی از جمله کاشت مو، روش‌های جوانسازی پوست و همچنین هایفوتراپی، تمامی مجوزهای لازم را از وزارت بهداشت دریافت کرده است و کلیه‌ی اعضای تیم درمانی، برای اجرای هایفوتراپی صلاحیت کامل دارند.

  • نقش پزشک متخصص در کلینیک پارسا چیست؟

    در کلینیک پارسا، تمامی مراحل هایفوتراپی توسط پزشک متخصص انجام می‌شود. در اولین قدم می‌توانید از طریق‌ راه‌های ارتباطی مختلف (تماس تلفنی، پیامرسان‌ها یا سایت کلینیک) با ما تماس گرفته و برای دریافت مشاوره تخصصی وقت بگیرید.

    در جلسه‌ی مشاوره، پزشک با بررسی دقیق شرایط شما، در وهله‌ی اول تعیین می‌کند که آیا کاندیدای مناسبی برای این روش هستید یا خیر. اگر باشید که به سراغ مراحل بعدی می‌رویم. اگر هم کاندیدای مناسبی نباشید، روش‌های جوانسازی که تاثیر بیشتری روی پوست شما دارند، به شما معرفی می‌شوند.

  • در کلینیک پارسا از چه دستگاهی استفاده می‌شود؟

    کلینیک پارسا به یکی از بهترین دستگاه‌های هایفوتراپی (SECREC) مجهز است. این دستگاه تمامی کارتریج‌های نامبرده را دارد و از آن می‌توان برای جوانسازی بخش‌های مختلف بدن، صورت و گردن استفاده کرد.

  • چرا بسیاری از لوازم مصرفی هایفوتراپی باید تعویض شوند ؟

    تمامی دستگاه‌های هایفوتراپی دارای کارتریج‌هایی با تعداد شات‌های محدود هستند. یعنی بعد از شلیک تعداد مشخصی پرتوی صوتی، عمر کارتریج به پایان می‌رسد و باید تعویض شود. کاتریج‌ها فقط یکی از لوازم یکبار مصرف هایفوتراپی هستند و تعداد زیادی از لوازم مصرفی باید مدام تعویض شوند.

  • چرا هایفوتراپی قیمت مشخص و ثابتی ندارد ؟

    هر چه مهارت پزشک بیشتر باشد، اثربخشی درمان با هایفوتراپی نیز بیشتر است. بدیهی‌ است که پزشکان مجرب و ماهر، دستمزدهای بالاتری هم می‌گیرند.

مطالب پیشنهادی

لیستی از مطالب که شاید شما بپسندید

دیدگاه ها
نام و نام خانوداگی
متن پیام