بهترین کلینیک کاشت ابرو

بهترین مرکز و کلینیک کاشت ابرو در تهران

پزشک : دکتر محسن سبزواری متخصص پوست و مو دسته بندی : دانشنامه کاشت ابرو

پیدا کردن یک کلینیک یا مرکز معتبر کاشت ابرو یکی از مهمترین اولویت های افرادی است که تصمیم به کاشت ابرو گرفته اند. همه افراد به دنبال پیدا کردن بهترین مراکز درمانی برای انجام جراحی های خود می باشند. بهترین مرکز جراحی زیبایی برای انجام کاشت ابرو هم از این قاعده مستثنی نیست. در این صفحه به اختصار به بررسی ویژگی های یک کلینیک معتبر کاشت ابرو می پردازیم.

ضرورت یافتن بهترین مرکز کاشت ابرو

ممکن است شما هم به دلایل مختلف دچار ریزش ابرو شده باشید و برای رهایی از لوازم آرایش، به سراغ گزینه کاشت ابرو بروید. شاید همین که به یک کلینیک زیبایی مراجعه کنید و درخواست عمل کاشت ابرو کنید، برایتان کافی باشد. اما به این نکته دقت کنید که وقتی پای این نوع عمل‌های زیبایی به وسط می‌آید، کمی باید احتیاط به خرج داد. به اصطلاح نباید بی‌گدار به آب زد. بلکه باید با تحقیقات مناسب، اقدام به شناسایی بهترین‌ مراکز کنید که در ایمن‌ترین و باکیفیت‌ترین حالت، عمل کاشت ابروی شما را انجام دهند.

عمل کاشت ابرو باید توسط افراد متخصص در کلینیک های دارای مجوز وزارت بهداشت انجام شود و به این ترتیب است که احتمال بروز هرگونه عوارض جانبی و خطرات احتمالی را می‌توانیم به صفر برسانیم، بیایید ببینیم بهترین‌ کلینیک‌ها در این زمینه باید چه مشخصه‌ها و ویژگی‌هایی داشته باشند که بتوان با خیال آسوده عمل کاشت ابرو را به آنها سپرد.

کاشت ابروی نچرال

ویژگی های بهترین کلینیک کاشت ابرو

در اینجا به ویژگی ‌های بهترین کلینیک کاشت ابرو به صورت مختصر می‌پردازیم. توجه به این نکات کمک می‌کند تا شما در شرایط بهتری عمل کاشت ابرو را انجام دهید و از ظاهر جدید خود لذت ببرید و اعتمادبه‌نفس‌تان را افزایش دهید:

حضور پزشک متخصص و باتجربه

کاشت ابرو عملی حساس به شمار می‌رود و باید توسط و یا زیر نظر پزشک متخصص پوست و مو انجام شود. اگر از افراد بی‌تجربه و غیرکارشناس برای این امر استفاده شود، ممکن است عواقب ناگواری برای فرد به همراه داشته باشد. مثلا ممکن است محل جراحی دچار عفونت شود یا ابروها بعد از رشد مو دچار ظاهری غیرعادی شوند.

بنابراین یکی از ویژگی‌های کلینیک‌های برتر کاشت ابرو این است که در آن کلینیک، پزشکان متخصص و متبحر حضور داشته باشند و عمل کاشت ابرو توسط این پزشکان انجام پذیرد. حتما هنگام مراجعه به کلینیک‌های زیبایی و کاشت ابرو درباره اعتبار و تخصص پزشک مربوطه جویا شوید. همچنین بهترین کار این است که در جریان کارهای قبلی پزشک قرار بگیرید و از روی پرتفلیوی او مهارت و تخصص وی را بسنجید.

همچنین هنگام مراجعه بهتر است ابتدا در یک جلسه مشاوره شرکت کنید. در این جلسه می‌توانید با صحبت کردن با پزشک سوالات خود را بپرسید و به این ترتیب او را به خوبی ارزیابی نمایید. نکته مهم این است که فقط برای صرفه‌جویی در هزینه به سراغ کلینیک‌های غیرمعتبر که در آنها افرادی غیرمتخصص مشغول فعالیت هستند نروید، زیرا در ادامه ممکن است هزینه‌های هنگفتی بابت این عدم تخصص و تجربه بپردازید. آن هم به بهای از دست دادن سلامتی یا زیبایی خود.

کاشت ابرو به روش FUT

تیم جراحی حرفه‌ای و باتجربه

در عمل کاشت ابرو باید یک تیم حرفه‌ای و باکیفیت، پزشک مربوطه را همراهی نمایند. در کلینیک زیبایی پارسا بیوتی ما از افراد باتجربه و متخصص استفاده می‌کنیم، تا عمل کاشت ابروی شما با بالاترین کیفیت انجام پذیرد.

معمولا هر عمل جراحی ممکن است دارای عوارضی باشد. هر چند کاشت ابرو نوعی جراحی کم تهاجمی است اما از نظر تکنیکی نوعی جراحی به حساب می‌آید. بنابراین ضمن آنکه این عمل جراحی باید توسط افراد متخصص انجام شود، یک تیم باتجربه هم لازم است در کنار پزشک مربوطه حضور داشته باشد. به این ترتیب می‌توان از عوارض آن کاست.

همچنین تخصص و تجربه این افراد در مراحل بعد از عمل کاشت ابرو هم می‌تواند به شما کمک کند. بازگو کردن نکات و دستوراتی که باید بعد از عمل جراحی انجام دهید و جزو مراقبت‌های بعد از عمل به حساب می‌‌آیند، یکی از وظایف این تیم است. مشاوره‌ها و مراجعه‌های بعدی به کلینیک اگر در حضور افراد متخصص و کاربلد انجام شود، کمک می‌کند تا شما بتوانید مراحل بعد از عمل را هم به راحتی و سلامتی طی کنید.

تجهیزات کلینیک

از آنجایی که عمل کاشت ابرو باید در محیطی بهداشتی و کاملا استریل شده انجام پذیرد، کلینیک کاشت ابرو باید مجهز به تجهیزات مورد نیاز باشد. این کلینیک‌ها باید از لوازم و تجهیزات مدرن، کاملا بهداشتی و استریل شده استفاده نمایند تا عمل کاشت ابرو بدون کمترین عارضه‌ای برای فرد انجام پذیرد.

همچنین داشتن مجوز رسمی از سوی وزارت بهداشت یکی از اولین اصولی است که کلینیک زیبایی و کاشت ابرو باید آن را رعایت کند. به این ترتیب می‌توانید مطمئن شوید که همه استانداردها و اصول بهداشتی در کلینیک مربوطه رعایت شده است.

پس یکی دیگر از ویژگی های بهترین کلینیک کاشت ابرو این است که در این کلینیک‌ها سعی می‌شود از دستگاه‌ها و روش‌های نوین برای این عمل استفاده شود. بنابراین هنگام مراجعه به کیفیت تجهیزات کلینیک و به روز بودن آنها هم توجه کنید.

قبل و بعد از کاشت ابروی طبیعی

تسلط بر روش‌های غیرجراحی

یکی دیگر از خصوصیت‌های بهترین کلینیک کاشت ابرو آن است که در این کلینیک‌ها از روش‌های بدون جراحی کاشت ابرو هم استفاده شود. برخی از افراد هنگام مراجعه به کلینیک‌های زیبایی اصرار دارند که از این روش‌ها برای کاشت ابرو استفاده کنند. زیرا ممکن است به داروهای بیهوشی حساسیت نشان داده یا از انجام عمل جراحی واهمه و ترس داشته باشند.

همچنین ممکن است افرادی مایل نباشند که عوارض جراحی را تحمل کنند. بنابراین یک کلینیک مناسب باید برای این افراد هم امکاناتی را فراهم کند تا بتواند با روش دلخواه آنها کاشت ابرو را انجام دهد. باید به این موضوع هم توجه داشت که استفاده از روش‌های غیرجراحی نیز نیاز به مراقبت‌های ویژه ای دارد، هر چند نسبت به عمل‌های جراحی عوارض کمتری در پی دارند.

هزینه معقول و تسهیل در پرداخت

از دیگر ویژگی های یک کلینیک حرفه‌ای کاشت ابرو آن است که هزینه‌های معقولی از مشتری دریافت شود. هزینه‌ کاشت ابرو می‌تواند بسته به شرایط و محل انجام آن متفاوت باشد. به این موضوع توجه داشته باشید که اگر بخواهید عمل کاشت ابروی باکیفیتی انجام دهید، این عمل باید توسط پزشک متخصص انجام پذیرد.

 از طرف دیگر شما به تجهیزات مدرن و بهداشتی برای این کار نیاز دارید. همه این موارد باعث می‌شود که بر هزینه‌های کاشت ابرو افزوده شود. بنابراین اگر به دنبال یک عمل کاشت باکیفیت و بدون عوارض هستید، باید هزینه معقول آن را بپردازید. زیرا هر ارزانی بی‌حکمت نیست. به این نکته دقت کنید که یکی دیگر از ویژگی های بهترین کلینیک کاشت ابرو هزینه‌های معقول و منطقی آن است.

 اگر مشاهده کردید که عمل کاشت را با هزینه‌های بسیار نازل انجام می‌دهند باید به کیفیت کلینیک و افراد دست‌اندرکار در این امر شک کنید. هرچند برخی کلینیک‌ها سعی می‌کنند شرایطی را برای پرداخت این هزینه برای شما در نظر بگیرند. این شرایط کمک می‌کند تا شما هزینه معقول و مناسب را برای یک عمل باکیفیت در شرایط بهتری پرداخت کنید.

ما در کلینیک زیبایی پارسا بیوتی امکان پرداخت اقساطی کاشت ابرو را فراهم کرده‌ایم، جهت دریافت شرایط و رزرو وقت درمان با مشاورین ما در تماس باشید :

  • خط ویژه : ۸۲۲ ۱۲۲ ۲۲ – ۰۲۱
  • مشاور کاشت ابرو : ۰۹۱۹۰۱۰۱۸۲۲

مشتری‌مداری

انجام کاشت ابرو در کلینیک باید با مشتری‌مداری همراه باشد. به صورت کلی باید رضایت مشتری از عمل کاشت ابرو حاصل شود. این رضایت هم به نحوه انجام کار و هم به برخورد کارکنان فعال در کلینیک برمی‌گردد.

بنابراین کارکنان باید تا جای ممکن با احترام و دقت بیشتری به امور مراجعان رسیدگی کنند و باعث شوند که مشتری بعد از مراجعه رضایت خاطر داشته باشد. از طرفی عمل کاشت ابرو مانند هر عمل جراحی دیگری ممکن است باعث ایجاد استرس در فرد شود. مدیریت استرس مراجع یکی از نکاتی است که افراد شاغل در کلینیک باید به آن توجه کنند. رفتار درست و اصولی این افراد باعث می‌شود که فرد در مراجعه به کلینیک حس آرامش خاطر داشته باشد و مراحل انجام کاشت ابرو را در محیطی پر از آرامش طی کند.

کاشت ابرو به روش SUT

ویژگی های کلینیک پارسا

  • پزشک متخصص پوست و مو با تجربه بالا در زمینه کاشت مو و ابرو،
  • جراحان باتجربه و متخصص در انواع روش ­های کاشت ابرو،
  • کادر پزشکی متخصص و باتجربه،
  • محیط بهداشتی و استریل شده،
  • لوازم مدرن و کاملا بهداشتی و استریل شده،
  • مدیریت کلینیک که خود شخص ایشان پزشک جراح هستند.
  • هزینه­ های معقول،
  • پرسنل دلسوز و متعهد،
  • واحد مشتری مداری و روابط عمومی.

هزینه کاشت ابرو

یکی دیگر از عواملی که در انتخاب کلینیک مناسب مورد توجه مراجعین قرار می­ گیرد، هزینه کاشت ابرو است. به جرات می­ توان گفت قیمت پایین در کاشت ابرو و هر جراحی زیبایی دیگر نشان از کیفیت پایین آن است هرچند قیمت بالا هم دلیلی بر کیفیت بالا نیست. یک پزشک مجرب و تیم پزشکی کامل و با تجربه به طور معمول حقوق و مزایای بالایی دارد.

هزینه کاشت ابرو در کلینیک زیبایی پارسا بین ۱۵ تا ۲۰ میلیون تومان متفاوت می باشد.

(زمستان ۱۴۰۳)

تاریخ انتشار : 1402-11-15
مطالب پیشنهادی

لیستی از مطالب که شاید شما بپسندید

دیدگاه ها
نام و نام خانوداگی
متن پیام
  • asman
    1401-09-05

    ممنون از قیمت مناسبتون و تخفیف خوبتون
    کار عالی بود مخصوصا کاشت ابرو

  • فاطمه
    1399-06-16

    کاشت ابرو با این سه روشی که در مرکز شما انجام میشه چه فرق های با هم دارن ؟ کدوم بهتره ؟ هزینه کاشت الان چنده ؟؟

    • پارسا
      1399-06-17

      عرض ادب و احترام

      بهترین روش کاشت ابرو در حال حاضر روش FUT می باشد. برای دریافت هزینه با مجموعه پارسا در ارتباط باشید : ۰۹۳۵۶۶۶۵۲۱۳ یا ۰۲۱۲۲۱۲۲۸۲۲

  • مینو
    1399-02-03

    با سلام . ایا ممکن هست بفرمایید روش های SUT , FIT , FUT چه هستند و چه تفاوتی با هم دارند ؟ و یک سوال دیکه اینکه ایا این عمل با بیهوشی انجام می شود یا خیر ؟ بسیار سپاسگذار.

    • پارسا
      1399-02-03

      با سلام و عرض ادب

      روش fut روش جراحی هست و مانند روش fut کاشت مو است. با برداشت نواری گرافت ها برداشت می شوند و با جداسازی توسط میکروسکوپ برای کاشت ابرو آماده می شوند.
      روش های FIT و SUT روش های غیرجراحی هستن. گرافت های مو بدون جراحی و بصورت تکی برداشت می شوند. تفاوت SUT با FIT فقط در نحوه برداشت است. در روش SUT گرافت ها توسط دستگاه برداشت می شوند اما در FIT با هولدرهای دستی.
      خیر در کاشت ابرو بیهوشی نداریم و فقط با بی حسی موضعی انجام می شود.

  • لیلا کشوری
    1398-10-22

    هزینه کاشت چقده و ایا توسط پزشک متخصص انجام میشه؟

    • پارسا
      1398-12-23

      عرض ادب و احترام

      هزینه کاشت ابرو حدود ۴ تا ۶ میلیون هست. برای دریافت قیمت دقیق باید با شماره ۰۹۳۵۶۶۶۵۲۱۳ در تماس باشید.

      • Mojgan
        1400-06-10

        با عرض سلام و احترام
        من میخواستم بدانم آیا در کلینیک شما آموزش کاشت ابرو هم داده میشود و اگر جواب آری است هزینه آموزش و مدت زمان آموزش چقدره؟
        با سپاس از جوابگویی شما??

        • پارسا
          1400-06-10

          با سلام و وقت بخیر

          خیر آموزش کاشت ابرو نداریم.

  • زهره
    1398-09-25

    کاشت ابرو به چه روشی انجام میشه در این مرکز

    • پارسا
      1398-09-25

      عرض ادب و احترام

      کاشت ابرو با سه روش FUT , FIT , SUT در مرکز کاشت ابرو پارسا انجام می شود.

      پیروز باشید

+مشاهده بیشتر